Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Sachs, nebo Bilstein?
ano na snižene pružiny se ma davat b8 ale tak na mtech vyšku ne až na podlahu, u hodně sniženeho auta je b8 ve předu nahovno jelikož u předniho tlumiče( oba b8 a b6 ) doraz je zabudovany do tlumiče takže nejde zkratit jinak než ve fabrice a bude to mlatit až na doraz na každe diře, cena b8 by měla byt cca stejna jak za b6
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Jo díky, tak jsem už zjistil co Bilstein pro M-technik vyrábí:
http://web1.carparts-cat.com/default.as ... 018&12=130
http://web1.carparts-cat.com/default.as ... 018&12=130
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
No právě..
Aby to bylo pestřejší, tak B6/B8 jsou ještě v provedení "jedna trubka" a "dvě trubky", cenově je dražší ten monotube.
Tak jestli chápu vaše rady a co tam píšou, na snížení -30 dopředu (což je o chlup víc jako M-tech) je lepší už B8, než B6 jo? By mě jen zajímalo o kolik je vlastně zkrácenej.

Aby to bylo pestřejší, tak B6/B8 jsou ještě v provedení "jedna trubka" a "dvě trubky", cenově je dražší ten monotube.
Tak jestli chápu vaše rady a co tam píšou, na snížení -30 dopředu (což je o chlup víc jako M-tech) je lepší už B8, než B6 jo? By mě jen zajímalo o kolik je vlastně zkrácenej.