Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E36 přestala fungovat klimatizace
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 574
- Registrován: ned 21.10.2007 00:00
- Bydliště: Benešov
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, dneska jsem se jel projet E36 a chtěl jsem si zapnout digiklimu, panel normálně funguje, ale když zapnu tlačítko klimatizace tak se nic neděje. Relátko jsem zkoušel měnit nepomohlo, když relé sepnu ručne tak se kompresor roztočí, ale když ho zapnu na panelu tak se kompresor neroztočí a relé nesepne. Když jsem jel autem naposledy tak vše fungovalo normálně. Někdo nějaký nápad?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 574
- Registrován: ned 21.10.2007 00:00
- Bydliště: Benešov
- Kontaktovat uživatele:
Chladivo jsem jeste nekontroloval. Cili je nejaka pojistka aby se kompresor neroztocil, kdyz tam neni chladivo?
Klima byla pres mesic naplnena a pri plneni drzela podtlak a auto jsem tak po 10dnech vytahnul z garaze a klima nic. Snad zitra se nekam dostanu aby zkontrolovali napln a vse potrebne.
Mas pravdu klima byla nedavno dodelana, ale makala jak mela
Klima byla pres mesic naplnena a pri plneni drzela podtlak a auto jsem tak po 10dnech vytahnul z garaze a klima nic. Snad zitra se nekam dostanu aby zkontrolovali napln a vse potrebne.

Mas pravdu klima byla nedavno dodelana, ale makala jak mela

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 721
- Registrován: stř 20.04.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
je tam tlakový vypínač, který ji po poklesu tlaku chladiva (úbytek) nedovolí zapnout kompresor aby se nepoškodil... Na 99% uteklo chladivo. Když jsem to kdysi na E36 řešil, vyměnil jsem preventivně všechna těsnění (o-kroužky) na všech hadicích v mot. prostoru a bylo po problému. Těsnění to chce taky vždy namáznout aby se neskříplo..
A také je tam teplotní spínač, který ji naopak sám odpojí při přehřátí (extrém..), ten za to ale nemůže v tomhle případě..
A také je tam teplotní spínač, který ji naopak sám odpojí při přehřátí (extrém..), ten za to ale nemůže v tomhle případě..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 574
- Registrován: ned 21.10.2007 00:00
- Bydliště: Benešov
- Kontaktovat uživatele:
Diky kluci
jsem zase aspon o neco chytrejsi. O-krouzky se nove davali. Je ni divne, ze se to neprojevilo hned pri plneni a vse bylo OK.
Ted si uvedomuji, ze pred casem jsem videl pod autem kde je vyparnik a kompresor kapicky pod autem, prikladal jsem to k vyparniku.
Necham to testnout a snad uteklo jen chladivo.

Ted si uvedomuji, ze pred casem jsem videl pod autem kde je vyparnik a kompresor kapicky pod autem, prikladal jsem to k vyparniku.
Necham to testnout a snad uteklo jen chladivo.
Ahoj.
taky mě nefunguje klima, hned od koupi mi nefungovala ale to sem nevěděl, až se mě LiborM zeptal, jestli mi funguje. Hned mi řekl, že nefunguje, že tam prý nemám hadici z kompresoru do kabiny. Jenže v motorovém kompresoru ani nevím, kde kompresor je. Myslím, že jsem ho našel na přední levé straně (pohled od předku, motor 2.8i) ale to si nejsem jistý. A taky jsem nikde neviděl, že by někde něco chybělo. Jak zapnu tlačítko klimatizace, tak z výdechu se ozývá jakoby jiný zvuk, asi se přehodily jakési klapky, ale vzduch je pořád stejný jako bez zapnutého tlačítka.
Mohl by někdo nafotit 2.8i kde je ten kompresor, co všechno z něho vede a kam to pak vede? Třeba Lucifer?
Do servisu se mi s tím nechce, pokud to je nějaká prkotina. A taky nevím, co to stojí
taky mě nefunguje klima, hned od koupi mi nefungovala ale to sem nevěděl, až se mě LiborM zeptal, jestli mi funguje. Hned mi řekl, že nefunguje, že tam prý nemám hadici z kompresoru do kabiny. Jenže v motorovém kompresoru ani nevím, kde kompresor je. Myslím, že jsem ho našel na přední levé straně (pohled od předku, motor 2.8i) ale to si nejsem jistý. A taky jsem nikde neviděl, že by někde něco chybělo. Jak zapnu tlačítko klimatizace, tak z výdechu se ozývá jakoby jiný zvuk, asi se přehodily jakési klapky, ale vzduch je pořád stejný jako bez zapnutého tlačítka.
Mohl by někdo nafotit 2.8i kde je ten kompresor, co všechno z něho vede a kam to pak vede? Třeba Lucifer?

Do servisu se mi s tím nechce, pokud to je nějaká prkotina. A taky nevím, co to stojí
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 617
- Registrován: úte 05.03.2013 01:00
- Bydliště: EU
- Kontaktovat uživatele:
Kompresor si našel správně, nicméně být Tebou, tak prvně zkontroluju základní věci.
1) Je systém naplěný a natlakovaný?
2) Spínají relátka? Jsou v pořádku pojistky?
3) Pokud spínají, sepne vrtule a kompresor?
4) Pokud ne, není v prdeli čidlo tlaku? Je správně udělaná kabeláž?
5) Ovládací panel funguje jak má?
Pokud je všechno v pořádku, pak bych teprve řešil vedení a součásti, kvůli kterejm je třeba rozmontovat kus auta.
Ale pokud Ti Libor tvrdí, že tam není hadice, tak stojí pár stovek v BMW.
1) Je systém naplěný a natlakovaný?
2) Spínají relátka? Jsou v pořádku pojistky?
3) Pokud spínají, sepne vrtule a kompresor?
4) Pokud ne, není v prdeli čidlo tlaku? Je správně udělaná kabeláž?
5) Ovládací panel funguje jak má?
Pokud je všechno v pořádku, pak bych teprve řešil vedení a součásti, kvůli kterejm je třeba rozmontovat kus auta.
Ale pokud Ti Libor tvrdí, že tam není hadice, tak stojí pár stovek v BMW.
