Ten filtr je,kdyz otevres kaslik a odsroubujes levy plast hned vlevo ve vzduchotechnice.Demontaz je udajne zalezitost 5minut.Taky se nato chystam a tak jsem to omrkaval na vrakovisti.Tak hodne zdaru.:bigok:
No, zas tak v pohode to neni. Kdyz jsem to delal poprve, tak to byla docela drina. Nekdo doporucuje nevyndavat kastlik spolujezdce. Ja bych to asi napoprve nechal delat bez nej. Spatne tam je videt a hlavne vytazeni toho krytu mikrofiltru je docela pakarna. Ale u mikrofiltru (Mann) je docela slusny navod. Podle nej se da postupovat celkem dobre.
No to je prave ta nejvetsi pakarna. Kdyz uz, tak je lepsi ho odpojit vzadu. Kdyz nemas nekoho, kdo ti ten kastlik pri pridelavani tech pasku podrzi, tak mas malo rukou a muze to trvat docela dlouho. Hlavne ten pravej pasek. Je tam malo mista a navic je ten kolicek delsi nez ten volny prostor. Sice jen o cca 2 mm, ale na nasrani to staci .
Alespon ja se s tim patlal pokazdy asi 10 min.
Asi jsem idiot. "vpredu z tech ramen" asi myslis vpredu jako u motoru. Tak tim by se to vyjasnilo.
maximálka u sedmy s automatem je pro mě stejný techno jako pylovej filtr, protože u 635csiA je maximálka menší a to mi vadí. Jinak nechci vybočovat z mezí sekce opravy ....
...tak to se mi ulevilo,mel jsem za to,ze jsem asi IDIOT,kdyz nemuzu udelat tak jednoduchou vec jako je "zamacknuti" posranyho kolicku v kratsim case nez je 10minut!!!! Dekuji,opet se citim byt plnohodnotnym majitelem vozu BMW!!!:ucta: Nemohl by mi jeste nekdo poradit,proc mi stale hazi volant od 80do90km.Mam auto na 17kolech,uz jsem je nechaval i prevazovat a.......NIC.Kulaky jsou OK a stabilizatorovy "cinky" meneny,tak "please HELP".....
jo hochu to je na desli lokty, ale kdyz mas 17ky kola tak bych zacal tim jestli jsou stredy kol akorat a ne vetsi, coz se ukazalo byt problemem. vice v diskuzi na http://www.bmw-e32.net kde to vyresil jakub, tech veci je fakt hodne