Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

výměna pyl. filtru E34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Míla
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pát 11.04.2003 00:00

#1 Příspěvek od Míla »

Pokud jste někdo ten pylovej filtr měnil, budu rád když se dozvim jak na to. Je prej někde v interiéru.... Dík.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od darmon »

Fido
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: úte 14.05.2002 00:00

#3 Příspěvek od Fido »

Trošku offtopic: koukám další spřízněná duše s CSi :-)
Míla
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pát 11.04.2003 00:00

#4 Příspěvek od Míla »

dík, je to zasraná práce ale to neni důvod kazit si radost z jízdy.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od darmon »

no je to takova chirurgie kdyz nechces vyndavat suplik, jinak to je v pohode, uz sem to delal tolikrat ze mne to nerozhodi :)
Míla
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pát 11.04.2003 00:00

#6 Příspěvek od Míla »

a eště mi řekni jednu věc - kolik máš maximálku u tý tvý sedmy?
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od darmon »

tu co je v notach, 235, ostatne je to na obrazku :)
Uživatelský avatar
Pavel 528
Registrovaný
Příspěvky: 1263
Registrován: stř 09.07.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Pavel 528 »

Mila:ty jsi z Horovic?Ja tam zadnou 635 jeste nevidel?
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od darmon »

Originál zaslal Míla
[B]a eště mi řekni jednu věc - kolik máš maximálku u tý tvý sedmy?
to mi stejne vrta hlavou proc je dulezita maximalka moji pastiky v diskuzi o mikrofiltru
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#10 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Protoze je tady spousta lidi, ktery nechapou, k cemu jsou privat zpravy, icq, mejly, telefony atd...
“Ability is what you're capable of doing.”
Willy
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 31.07.2003 00:00

#11 Příspěvek od Willy »

Ten filtr je,kdyz otevres kaslik a odsroubujes levy plast hned vlevo ve vzduchotechnice.Demontaz je udajne zalezitost 5minut.Taky se nato chystam a tak jsem to omrkaval na vrakovisti.Tak hodne zdaru.:bigok:
johny121
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: čtv 06.03.2003 01:00
Bydliště: Pardubice

#12 Příspěvek od johny121 »

No, zas tak v pohode to neni. Kdyz jsem to delal poprve, tak to byla docela drina. Nekdo doporucuje nevyndavat kastlik spolujezdce. Ja bych to asi napoprve nechal delat bez nej. Spatne tam je videt a hlavne vytazeni toho krytu mikrofiltru je docela pakarna. Ale u mikrofiltru (Mann) je docela slusny navod. Podle nej se da postupovat celkem dobre.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od darmon »

kastlik staci sundat jen vepredu z tech ramen, teda jestli tam je v petce stejne mista coz asi bude
johny121
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: čtv 06.03.2003 01:00
Bydliště: Pardubice

#14 Příspěvek od johny121 »

No to je prave ta nejvetsi pakarna. Kdyz uz, tak je lepsi ho odpojit vzadu. Kdyz nemas nekoho, kdo ti ten kastlik pri pridelavani tech pasku podrzi, tak mas malo rukou a muze to trvat docela dlouho. Hlavne ten pravej pasek. Je tam malo mista a navic je ten kolicek delsi nez ten volny prostor. Sice jen o cca 2 mm, ale na nasrani to staci :mad:.
Alespon ja se s tim patlal pokazdy asi 10 min. :)

Asi jsem idiot. "vpredu z tech ramen" asi myslis vpredu jako u motoru. Tak tim by se to vyjasnilo.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od darmon »

ne vepredu jako smerem do kabiny :) tak jako tak to je chirurgie, nad ni uz je jen vymena svicky cislo 12, to je jeste vetsi oprcalung :)
Míla
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pát 11.04.2003 00:00

#16 Příspěvek od Míla »

maximálka u sedmy s automatem je pro mě stejný techno jako pylovej filtr, protože u 635csiA je maximálka menší a to mi vadí. Jinak nechci vybočovat z mezí sekce opravy ....
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od darmon »

to je ovsem o prevodovce a diferaku
Willy
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 31.07.2003 00:00

#18 Příspěvek od Willy »

...tak to se mi ulevilo,mel jsem za to,ze jsem asi IDIOT,kdyz nemuzu udelat tak jednoduchou vec jako je "zamacknuti" posranyho kolicku v kratsim case nez je 10minut!!!! Dekuji,opet se citim byt plnohodnotnym majitelem vozu BMW!!!:ucta: Nemohl by mi jeste nekdo poradit,proc mi stale hazi volant od 80do90km.Mam auto na 17kolech,uz jsem je nechaval i prevazovat a.......NIC.Kulaky jsou OK a stabilizatorovy "cinky" meneny,tak "please HELP".....:cry:
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od darmon »

jo hochu to je na desli lokty, ale kdyz mas 17ky kola tak bych zacal tim jestli jsou stredy kol akorat a ne vetsi, coz se ukazalo byt problemem. vice v diskuzi na http://www.bmw-e32.net kde to vyresil jakub, tech veci je fakt hodne
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#20 Příspěvek od ajfel »



na tom odkazu uz asi neni, to co tam byvalo .. ze? :(
petr
Odpovědět