Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

co říkate na tuning (přímé sání, turbo)

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od RuDoSh »

kua pivsone to je gut....do toho bych snad i sel :)
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Shrek »

Originál zaslal SSSR
[B]Jsem si tak říkal co nacpat do tý mý mašiny aby to lítalo a vzhledem k tomu že nejsem nějak pokročilej bych chtěl požádat o radu zdali jsou možné úpravy u E34 s motorem M50 (nebo jiným) přímé sání a přidání turba.. popřípadě jaké s tím máte zkušenosti.. dík

Kolik do toho chceš investovat?
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#23 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Originál zaslal Shrek
[B]Kolik do toho chceš investovat?
Baj vočko 2,5k..... :D
SSSR
Registrovaný
Příspěvky: 42
Registrován: čtv 26.06.2003 00:00
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od SSSR »

to Shrek: NIC :-))))))))
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Shrek »

Originál zaslal SSSR
[B]to Shrek: NIC :-))))))))

Tak si tady nemasti brko :-))))) ...je to zbytečně vydaná energie.

Né, sorry, takovýhle řeči jsme probírali nedávno s kámošem - majitelem tunigový firmy (spolu s LukasHem a předtím s JFK a Kriznikem): Tohle turbo a tamto čip a tam kompresor a asi tak za kolik a co nejlevnějc a slevy a tak, a výsledkem je vždycky velky HOVNO. :-) Můžeš se přesvědčit tady v threadech o zástavbách intercoolerů a čipů: hodně lidí o tom mluví, hodně lidí se na to chystá, ale pak skutek utek. :shit:

Ostatní řekněte: baví vás to? Donekonečna omílat furt to samý, s tím, že výsledek se vždycky velká nula? :bigok:

René to přesně trefil: aby to stálo tak 2.5 k a aby tam byl nárůst miniminálně 50 koní... :-)
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od darmon »

to je pravda, jedinej kdo vo tom nekeca je zridkasevyskytujici FUGO, ktery ty turba do ty V12 narve, tomu verim, praxi uz ma
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Klakson »

no jasně do V12 se to vyplatí, taky jsem o tom přemýšlel, ale v mím případě se fakt vyplatí koupit spíš silnější motor než rvát do is turbo a vyjde to levnějc, že
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#28 Příspěvek od Fugo »

Bohužel Vám musím zdělit že jsem ideu s turbama opustil, měli být 2 tedy Bi Turbo V12 ale z důvodu nedostatku místa u V12 jsem musel turba vypustit. A tak na řadu přišel kompresor, ten se tam vejde mezi kompresor klimy a hlavu, teď momentálně se upravuje kompresor a přes zimu se to bude montovat, pak nastane testování a uvidí se jak to bude chodit a jestli to vůbec má cenu. Ono zatim co se mě podařilo zjistit tak přeplňovaný V12 dělá snad jen Koenig za strašnej kotel, a stejně mě ani neodepsali. Jak to bude určitě podám zprávu.
SSSR
Registrovaný
Příspěvky: 42
Registrován: čtv 26.06.2003 00:00
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od SSSR »

hmm hmm máte pravdu...asi to za rok prodám a půjdu aspoň do M
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od darmon »

Originál zaslal Fugo
[B]Bohužel Vám musím zdělit že jsem ideu s turbama opustil, měli být 2 tedy Bi Turbo V12 ale z důvodu nedostatku místa u V12 jsem musel turba vypustit. A tak na řadu přišel kompresor, ten se tam vejde mezi kompresor klimy a hlavu, teď momentálně se upravuje kompresor a přes zimu se to bude montovat, pak nastane testování a uvidí se jak to bude chodit a jestli to vůbec má cenu. Ono zatim co se mě podařilo zjistit tak přeplňovaný V12 dělá snad jen Koenig za strašnej kotel, a stejně mě ani neodepsali. Jak to bude určitě podám zprávu.


jak sem rikal, jedinej vo tom nekeca :) a mensi technicka, to jako jednim kompresorem budes zivit "oba motory" to si dost dobre nedokazu predstavit.
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Klakson »

no jasně, to vo tom pak nekcám ani já, :D není to vo tom co se napíše. ale co se uskuteční:D
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#32 Příspěvek od Fugo »

Jo jedním kompresorem obě půlky, je dosattecne velkej tak by to mělo chodit max přetlak bude 0,5bar.
SSSR
Registrovaný
Příspěvky: 42
Registrován: čtv 26.06.2003 00:00
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od SSSR »

Kdybych měl mega, tak o tom taky nekecám a dělám... takhle o tom musím nejdřív kecat abych věděl co to obnáší, pač skutečně nemám abych jentak z hecu dal 50k do turba...
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Klakson »

jo, a votom to je :mhihi:
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#35 Příspěvek od Martinéz »

to Shrek..ale ja tam ten chladic dam:), uz to i melo bejt, ale mala smula. neni to nic tak pracnyho, ale slibuju, ze dokud tam nebude, nebudu o tom ani mluvit..:)
Odpovědět