Tak už na mě došlo, slyšel jsem že když se jednou sundá hlava z Motoru M20 tak už to není nikdy vono, před půl rokem mi prasklo těsnění a teď už rovnou hlava, a tak blbě že se pry nedá zavařit. Nevite někdo kde bych sehnal nejakou starší nebo dobře prasklou, aby se dala zavařit?:cry:
opakovani je matka moudrosti, takze az se zas bude resit hlava na BMW,
pred nandanim vycistit vsechno z der na srouby, musi byt cisty a suchy
utahovat lehce namazany, pokud mozno novy srouby jen podle spravnyho poradi
a v trech krokach, dle motoru (jako treba 30nm +80stupnu + 80 stupnu) a jine stupne dle motoru, ale to plati snad jen pro Vcka nebo (60nm+80nm po 20minutach+35 stupnu na teplem motoru --- tohle by mohlo platit pro M20, jen momenty muzou bejt jiny)
Je fakt že ten člověk co dělal těsnění to odflakl, ale ted to dělá člověk z Autecu, a ten říkal že tahle hlava už nejde opravit, že je prasklá nějak přes uložení ventilu a dávat jí zpátky nebude, objednává všechno orig., ale za hlavu se mi 41k dat fakt nechce, tak scháním starší.
pravda pravda zadne odflakovani!ja mel rozebranej motor m60=3,0 V8 32v a vanos....parada.malem sem se posral ale uz to jede a je to ok akorat bych potreboval jeste donastavit presne rozvody...coz je problem nemam na to nic tak jezdim tak nejak...kdybyste nekdo vedel o necem byl bych vdeeecny....
Já měl taky problém s prasklou hlavou na 2.5 24v, na dvou místech měla díru, nezavařitelné. Pak sem sehnal chlápka z Plzně, pro kterýho to neni problém. Příští tejden si pro to jedu, tak dám vědět.
Tak už jsem hlavu (podle mechanika super stav) sehnal a ještě tenhle týden bych měl jezdit, už se nemůžu dočkat až mu pořádně naložím.:bigok: :drive2:
Jinak díky neznalosti mi zůstala jedna hlava na ekonoma, je zabrousená a natlakovaná, levně.