Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Stále studený motor

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Luck
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pon 16.02.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Luck »

Zdravím, protože mam e34 pouze chvili, rekne mi nekdo kolik ma ukazovat teplomer pri optimalne zahratem motoru? Me pri normalni jizde rucicka poskoci tesne za modre policko studeneho motoru a ve meste to jde trosku vyse. A spotrebu mam kolem 11 litru - 518i. V aute je potom take zima... :cry:
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od RedBaron »

Luck píše:Zdravím, protože mam e34 pouze chvili, rekne mi nekdo kolik ma ukazovat teplomer pri optimalne zahratem motoru? Me pri normalni jizde rucicka poskoci tesne za modre policko studeneho motoru a ve meste to jde trosku vyse. A spotrebu mam kolem 11 litru - 518i. V aute je potom take zima... :cry:


Teploměr přesně v půlce, jinak je něco špatně. Většinou když se hřeje, viskóza na vrtuli, když je studenej, tak termostat. Vyndej klobouk termostatu a když se v hrnci při vaření nad osmdesátku neotevře nebo zůstává furt otevřenej, vyměň ho, nejlíp za origo BMW.
RostaO
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: pon 17.02.2003 01:00
Bydliště: Brno

#3 Příspěvek od RostaO »

...presne tak. Prvne zkus termostat a pak se uvidi..
Luck
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pon 16.02.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Luck »

O.K. Zítra to zkusím a pak poreferuju... Jinak dík za info. 8)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#5 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

rovnou si jej kup novej, u staryho motoru jej menim preventivne, nebavi me jezdit nabalenej :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#6 Příspěvek od Martinéz »

dela mi to to samy, zahreje se optimalne jen pri 10'C a vic. Ale po chvilce topit jaks taks zacne. kolik kostuje termostat??
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#7 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Martinéz píše:dela mi to to samy, zahreje se optimalne jen pri 10'C a vic. Ale po chvilce topit jaks taks zacne. kolik kostuje termostat??


Ja ho kupoval nedavno v Elitu za 400,-
N54 PWR
Anonymous

#8 Příspěvek od Anonymous »

Mám obdobný problém, starý termostat se mě hřál nad modré pole až na čtvrt, když jsem začal topit, teplota spadla zpět těsně nad modré pole, teď mám termostat funglák, hřeje se to na čtvrt a drží to pořád i když topím, ale k půlce se ani nehne. Nevím co dál, zě by třecí spojka vrtule? Nemám saharu na chladiči, myslíte, že by to mohlo mít vliv? :shock:
RostaO
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: pon 17.02.2003 01:00
Bydliště: Brno

#9 Příspěvek od RostaO »

Elvis píše:Mám obdobný problém, starý termostat se mě hřál nad modré pole až na čtvrt, když jsem začal topit, teplota spadla zpět těsně nad modré pole, teď mám termostat funglák, hřeje se to na čtvrt a drží to pořád i když topím, ale k půlce se ani nehne. Nevím co dál, zě by třecí spojka vrtule? Nemám saharu na chladiči, myslíte, že by to mohlo mít vliv? :shock:



...tak to hledej šmudlo, protoze saharu taky nemam a teplotu to drzi v poradku. Takze bud visko spojka porad chladi co to de a nebo tam je nejaka haluz jinde. A nebo jsi koupil termostat, ktery spina pri jine teplote, nez by u toho auta mel (stane se)
Odpovědět