Zdravím, protože mam e34 pouze chvili, rekne mi nekdo kolik ma ukazovat teplomer pri optimalne zahratem motoru? Me pri normalni jizde rucicka poskoci tesne za modre policko studeneho motoru a ve meste to jde trosku vyse. A spotrebu mam kolem 11 litru - 518i. V aute je potom take zima...
Luck píše:Zdravím, protože mam e34 pouze chvili, rekne mi nekdo kolik ma ukazovat teplomer pri optimalne zahratem motoru? Me pri normalni jizde rucicka poskoci tesne za modre policko studeneho motoru a ve meste to jde trosku vyse. A spotrebu mam kolem 11 litru - 518i. V aute je potom take zima...
Teploměr přesně v půlce, jinak je něco špatně. Většinou když se hřeje, viskóza na vrtuli, když je studenej, tak termostat. Vyndej klobouk termostatu a když se v hrnci při vaření nad osmdesátku neotevře nebo zůstává furt otevřenej, vyměň ho, nejlíp za origo BMW.
Mám obdobný problém, starý termostat se mě hřál nad modré pole až na čtvrt, když jsem začal topit, teplota spadla zpět těsně nad modré pole, teď mám termostat funglák, hřeje se to na čtvrt a drží to pořád i když topím, ale k půlce se ani nehne. Nevím co dál, zě by třecí spojka vrtule? Nemám saharu na chladiči, myslíte, že by to mohlo mít vliv?
Elvis píše:Mám obdobný problém, starý termostat se mě hřál nad modré pole až na čtvrt, když jsem začal topit, teplota spadla zpět těsně nad modré pole, teď mám termostat funglák, hřeje se to na čtvrt a drží to pořád i když topím, ale k půlce se ani nehne. Nevím co dál, zě by třecí spojka vrtule? Nemám saharu na chladiči, myslíte, že by to mohlo mít vliv?
...tak to hledej šmudlo, protoze saharu taky nemam a teplotu to drzi v poradku. Takze bud visko spojka porad chladi co to de a nebo tam je nejaka haluz jinde. A nebo jsi koupil termostat, ktery spina pri jine teplote, nez by u toho auta mel (stane se)