Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

problem ze startovanim e39 525tds

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
miryn
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: čtv 02.06.2005 00:00

#1 Příspěvek od miryn »

Cauky chlapi, mam problem ze svým e39 525tds touring,r.v.98.
Po ranu mi jakztakz nastartuje,ale v prubehu dne je to mizerne.
Nekdy se mi toci motor i 10sec.,pak se nastartuje a z výfuku mi jde neuveritelný kour.Tohle to se deje tak 3xdenne z rekneme 10 startu.
Musim rict, ze se tohleto nedeje vzdycky,ale v mem pripade to prijde vzdy,kdyz to nejmin potrebuji. :cry:
Vite co s tim?
Je to cerpadlo?
Slysel jsem,ze tyto motory maji s tim velky problem.
Dik....
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#2 Příspěvek od tds »

nemyslím že tohle bude čerpadlem... spíš nastavení předvstřiku vstřiky samotné atd. když s tím jedeš tak to nedýmí? jaká barva je toho kouře?
miryn
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: čtv 02.06.2005 00:00

#3 Příspěvek od miryn »

Kdyz jedu tak to nekouri.
Jinak barva koure bych rek sedo cerna-nespalena nafta?
Motor jsem nechal delat komplet cely,je po výbrusu,nove striky,zhavice,loziska,gufera , rozvody atd..cca 60000kc investovano.
miryn
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: čtv 02.06.2005 00:00

#4 Příspěvek od miryn »

Byl jsem ho napichnout na pocitac a zadny problem...
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#5 Příspěvek od Petr_1 »

Kde jsi s tim byl na diagnostice? Mě řekli hned, že jim diagnostika napsala o špatný dodávce paliva. A čerpadlo v nádrži ti maká? Teda pokud ho e 39 má, ale předpokládám že jo.
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#6 Příspěvek od tds »

Petr píše:Kde jsi s tim byl na diagnostice? Mě řekli hned, že jim diagnostika napsala o špatný dodávce paliva. A čerpadlo v nádrži ti maká? Teda pokud ho e 39 má, ale předpokládám že jo.

to že to dýmí po startu tak to asi čerpadlem být nemůže že protože to dýmí protože tam nafta je!
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#7 Příspěvek od tds »

miryn píše:Kdyz jedu tak to nekouri.
Jinak barva koure bych rek sedo cerna-nespalena nafta?
Motor jsem nechal delat komplet cely,je po výbrusu,nove striky,zhavice,loziska,gufera , rozvody atd..cca 60000kc investovano.

fakt nevím ale mě se to zdá jako kdyby uchcávaly vstřiky.
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#8 Příspěvek od pepus »

jestli ti to nestartuje s teplym motorem (dlouho toci), tak to je malej tlak na cerpadle, respektive je v riti jeho spodni cast. me to delalo na e34 tds a jezdil sem s tim tak dlouho, dokud mi neodesel starter a pak sem musel stejne vymenit oboji...
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#9 Příspěvek od Petr_1 »

tds píše:
Petr píše:Kde jsi s tim byl na diagnostice? Mě řekli hned, že jim diagnostika napsala o špatný dodávce paliva. A čerpadlo v nádrži ti maká? Teda pokud ho e 39 má, ale předpokládám že jo.

to že to dýmí po startu tak to asi čerpadlem být nemůže že protože to dýmí protože tam nafta je!

Když píše, že má vstřiky nový, tak bych to spíš šacoval na to čerpadlo. Mam naprosto stejnej problém.
ali-c
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: stř 20.10.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od ali-c »

Jsem na tom taky úplně stejně. Jenom to zatim neni tak hrozný, ale zhoršuje se to!
bmwdily
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 11.11.2004 01:00
Bydliště: Náchodsko

#11 Příspěvek od bmwdily »

kdyžtak volejte 776667778, Náchod.
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#12 Příspěvek od tds »

ali-c píše:Jsem na tom taky úplně stejně. Jenom to zatim neni tak hrozný, ale zhoršuje se to!

hoši jasně,vyměn čerpadlo a uvidíš že jsi pořád na stejným. taky by mě zajímalo, vám co to tady dlouho točí jestli vám to taky po naskočení dýmí??? vsadím kilo že ne. to že mu to zadýmí tak je efekt toho že ve spalovacím prostoru je hodně nafty která se naráz zapálí a tím to zadýmí jak lokomotiva.
miryn
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: čtv 02.06.2005 00:00

#13 Příspěvek od miryn »

tak nevim hosi,ale dneska jsem byl v BOSCH servisu, rekl jsem jim jaky mam problem,2xnastartovali a rekli cerpadlo je kaput,tak nevim...
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#14 Příspěvek od skautik Čestný člen »

tds píše:
ali-c píše:Jsem na tom taky úplně stejně. Jenom to zatim neni tak hrozný, ale zhoršuje se to!

hoši jasně,vyměn čerpadlo a uvidíš že jsi pořád na stejným. taky by mě zajímalo, vám co to tady dlouho točí jestli vám to taky po naskočení dýmí??? vsadím kilo že ne. to že mu to zadýmí tak je efekt toho že ve spalovacím prostoru je hodně nafty která se naráz zapálí a tím to zadýmí jak lokomotiva.


tak, takze to muze byt klidne jedna nebo 2 zhavicky v prdeli... me se to chovalo presne tak...
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#15 Příspěvek od Petr_1 »

tds píše:
ali-c píše:Jsem na tom taky úplně stejně. Jenom to zatim neni tak hrozný, ale zhoršuje se to!

hoši jasně,vyměn čerpadlo a uvidíš že jsi pořád na stejným. taky by mě zajímalo, vám co to tady dlouho točí jestli vám to taky po naskočení dýmí??? vsadím kilo že ne. to že mu to zadýmí tak je efekt toho že ve spalovacím prostoru je hodně nafty která se naráz zapálí a tím to zadýmí jak lokomotiva.


To by jsi se divil, zahulí jak kráva. Byl jsem s tim v servise, nechal udělat komplet diagnostiku, včetně měření tlaku ve válcích, měření tlaku turba(když už jsem tam byl), a měření tlaku vstřikovacího čerpadla a výsledek je jasnej. Čerpadlo dává málo paliva pro start. Celý jsem to absolvoval z důvodu, že auto ztratilo výkon, ale problém startu se projevoval již dlouho.
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#16 Příspěvek od Petr_1 »

skautik píše:
tds píše:
ali-c píše:Jsem na tom taky úplně stejně. Jenom to zatim neni tak hrozný, ale zhoršuje se to!

hoši jasně,vyměn čerpadlo a uvidíš že jsi pořád na stejným. taky by mě zajímalo, vám co to tady dlouho točí jestli vám to taky po naskočení dýmí??? vsadím kilo že ne. to že mu to zadýmí tak je efekt toho že ve spalovacím prostoru je hodně nafty která se naráz zapálí a tím to zadýmí jak lokomotiva.


tak, takze to muze byt klidne jedna nebo 2 zhavicky v prdeli... me se to chovalo presne tak...


Vycházejme z toho, že píše o nových vstřicích a žhavičkách, když už dělal komplet generálku.
predator

#17 Příspěvek od predator »

cus chlapy mam e34 525tds a jakmile se ohreje tek nejde nastartovat vemu flasku s vodou poleju cerpadlo a po chvili to chytne. Odešel mi ridici vstřik muze to souviset??
miryn
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: čtv 02.06.2005 00:00

#18 Příspěvek od miryn »

tak chlapi po vsech tech dohadech mam uz odpoved!!!
Koupil jsem nove naft.cerpadlo a auto startuje a jede jako nove!!!!
Kdyz budete mit stejny problem, co jsem mel ja, necekejte s opravou, odejde vam z toho neustaleho toceni starter a to jsou penize navic.
Jinak diky vsem, za vase nazory......
berri

#19 Příspěvek od berri »

miryn píše:Kdyz jedu tak to nekouri.
Jinak barva koure bych rek sedo cerna-nespalena nafta?
Motor jsem nechal delat komplet cely,je po výbrusu,nove striky,zhavice,loziska,gufera , rozvody atd..cca 60000kc investovano.

Čau Mirine. Zajímalo by mě kolik jsi měl najeto a proč jsi ten motor musel komplet dělat?
miryn
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: čtv 02.06.2005 00:00

#20 Příspěvek od miryn »

ten motor jsem musel delat proto,protoze jsem ho koupil s propalenym pistem.Mohlo me to vyjit na 30000kc,ale nechal jsem si ho komplet udelat s loziskama,guferama,vybrus,zhavice,pisty komplet atd....
Ted mam uz pokoj doufam na delsi dobu.
Odpovědět