Cauky chlapi, mam problem ze svým e39 525tds touring,r.v.98.
Po ranu mi jakztakz nastartuje,ale v prubehu dne je to mizerne.
Nekdy se mi toci motor i 10sec.,pak se nastartuje a z výfuku mi jde neuveritelný kour.Tohle to se deje tak 3xdenne z rekneme 10 startu.
Musim rict, ze se tohleto nedeje vzdycky,ale v mem pripade to prijde vzdy,kdyz to nejmin potrebuji. Vite co s tim?
Je to cerpadlo?
Slysel jsem,ze tyto motory maji s tim velky problem.
Dik....
Kdyz jedu tak to nekouri.
Jinak barva koure bych rek sedo cerna-nespalena nafta?
Motor jsem nechal delat komplet cely,je po výbrusu,nove striky,zhavice,loziska,gufera , rozvody atd..cca 60000kc investovano.
Kde jsi s tim byl na diagnostice? Mě řekli hned, že jim diagnostika napsala o špatný dodávce paliva. A čerpadlo v nádrži ti maká? Teda pokud ho e 39 má, ale předpokládám že jo.
Petr píše:Kde jsi s tim byl na diagnostice? Mě řekli hned, že jim diagnostika napsala o špatný dodávce paliva. A čerpadlo v nádrži ti maká? Teda pokud ho e 39 má, ale předpokládám že jo.
to že to dýmí po startu tak to asi čerpadlem být nemůže že protože to dýmí protože tam nafta je!
miryn píše:Kdyz jedu tak to nekouri. Jinak barva koure bych rek sedo cerna-nespalena nafta? Motor jsem nechal delat komplet cely,je po výbrusu,nove striky,zhavice,loziska,gufera , rozvody atd..cca 60000kc investovano.
fakt nevím ale mě se to zdá jako kdyby uchcávaly vstřiky.
jestli ti to nestartuje s teplym motorem (dlouho toci), tak to je malej tlak na cerpadle, respektive je v riti jeho spodni cast. me to delalo na e34 tds a jezdil sem s tim tak dlouho, dokud mi neodesel starter a pak sem musel stejne vymenit oboji...
Petr píše:Kde jsi s tim byl na diagnostice? Mě řekli hned, že jim diagnostika napsala o špatný dodávce paliva. A čerpadlo v nádrži ti maká? Teda pokud ho e 39 má, ale předpokládám že jo.
to že to dýmí po startu tak to asi čerpadlem být nemůže že protože to dýmí protože tam nafta je!
Když píše, že má vstřiky nový, tak bych to spíš šacoval na to čerpadlo. Mam naprosto stejnej problém.
ali-c píše:Jsem na tom taky úplně stejně. Jenom to zatim neni tak hrozný, ale zhoršuje se to!
hoši jasně,vyměn čerpadlo a uvidíš že jsi pořád na stejným. taky by mě zajímalo, vám co to tady dlouho točí jestli vám to taky po naskočení dýmí??? vsadím kilo že ne. to že mu to zadýmí tak je efekt toho že ve spalovacím prostoru je hodně nafty která se naráz zapálí a tím to zadýmí jak lokomotiva.
ali-c píše:Jsem na tom taky úplně stejně. Jenom to zatim neni tak hrozný, ale zhoršuje se to!
hoši jasně,vyměn čerpadlo a uvidíš že jsi pořád na stejným. taky by mě zajímalo, vám co to tady dlouho točí jestli vám to taky po naskočení dýmí??? vsadím kilo že ne. to že mu to zadýmí tak je efekt toho že ve spalovacím prostoru je hodně nafty která se naráz zapálí a tím to zadýmí jak lokomotiva.
tak, takze to muze byt klidne jedna nebo 2 zhavicky v prdeli... me se to chovalo presne tak...
ali-c píše:Jsem na tom taky úplně stejně. Jenom to zatim neni tak hrozný, ale zhoršuje se to!
hoši jasně,vyměn čerpadlo a uvidíš že jsi pořád na stejným. taky by mě zajímalo, vám co to tady dlouho točí jestli vám to taky po naskočení dýmí??? vsadím kilo že ne. to že mu to zadýmí tak je efekt toho že ve spalovacím prostoru je hodně nafty která se naráz zapálí a tím to zadýmí jak lokomotiva.
To by jsi se divil, zahulí jak kráva. Byl jsem s tim v servise, nechal udělat komplet diagnostiku, včetně měření tlaku ve válcích, měření tlaku turba(když už jsem tam byl), a měření tlaku vstřikovacího čerpadla a výsledek je jasnej. Čerpadlo dává málo paliva pro start. Celý jsem to absolvoval z důvodu, že auto ztratilo výkon, ale problém startu se projevoval již dlouho.
ali-c píše:Jsem na tom taky úplně stejně. Jenom to zatim neni tak hrozný, ale zhoršuje se to!
hoši jasně,vyměn čerpadlo a uvidíš že jsi pořád na stejným. taky by mě zajímalo, vám co to tady dlouho točí jestli vám to taky po naskočení dýmí??? vsadím kilo že ne. to že mu to zadýmí tak je efekt toho že ve spalovacím prostoru je hodně nafty která se naráz zapálí a tím to zadýmí jak lokomotiva.
tak, takze to muze byt klidne jedna nebo 2 zhavicky v prdeli... me se to chovalo presne tak...
Vycházejme z toho, že píše o nových vstřicích a žhavičkách, když už dělal komplet generálku.
cus chlapy mam e34 525tds a jakmile se ohreje tek nejde nastartovat vemu flasku s vodou poleju cerpadlo a po chvili to chytne. Odešel mi ridici vstřik muze to souviset??
tak chlapi po vsech tech dohadech mam uz odpoved!!!
Koupil jsem nove naft.cerpadlo a auto startuje a jede jako nove!!!!
Kdyz budete mit stejny problem, co jsem mel ja, necekejte s opravou, odejde vam z toho neustaleho toceni starter a to jsou penize navic.
Jinak diky vsem, za vase nazory......
miryn píše:Kdyz jedu tak to nekouri. Jinak barva koure bych rek sedo cerna-nespalena nafta? Motor jsem nechal delat komplet cely,je po výbrusu,nove striky,zhavice,loziska,gufera , rozvody atd..cca 60000kc investovano.
Čau Mirine. Zajímalo by mě kolik jsi měl najeto a proč jsi ten motor musel komplet dělat?
ten motor jsem musel delat proto,protoze jsem ho koupil s propalenym pistem.Mohlo me to vyjit na 30000kc,ale nechal jsem si ho komplet udelat s loziskama,guferama,vybrus,zhavice,pisty komplet atd....
Ted mam uz pokoj doufam na delsi dobu.