ver ze obadva budou mit najeto minimalne 2x-3x tolik...milonovo píše:Dobrý témaTeď se zrovna rozhoduju mezi 525TDS touring a 530D touring,první za cca 230 a druhý cca 270 oba najeto do 150 a výbava tak nějak standard.Měl jsem Volvo V 70 r.v. 2000 ale ještě hranatý,což bylo dobrý(prostor+výbava a hlavně spotřeba),ale předokolka a o sportovní jízdě to taky zrovna nebylo.Ale myslím že BMW je o cca 200kg těžší,což už na tu 525 bude možná dost.Každopádně pokud to klapne,bude to můj první baworák zatím jsem byl taky spíš nakloněnej mercedesu i když to byly historický modely
115 mám dodnes.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
530d
co to meles, 530d ma oproti jinym dieslum uplne libovy zvuk....a vevnitr to od benzinu ani nerozeznas....imho jestli si slysel m5 e60 po nastartovani, tak bys to nechtel, bo bys rek ze to je dieselkrakatit píše:kdyz sem se rozhodoval jakeho prvniho bramboraka si koupim, tak sem se zajimal i o 530d, uz teda o tu 142kW verzi... no kdyz sem uslysel to chrochtaninaftaku, rekl sem si tohle teda ne.... ano jede pekne a spotreba je take super ale proste ja si nejak na osobaky v nafte nepotrpim... proste motor musi sevelet a brumlat.....

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 654
- Registrován: sob 05.06.2004 00:00
- Bydliště: Vyškov
- Klubové ID: 53
- Kontaktovat uživatele:
taky myslim, ze 530d za 270k bude mit trochu po sezonebpytlik píše:ver ze obadva budou mit najeto minimalne 2x-3x tolik...milonovo píše:Dobrý témaTeď se zrovna rozhoduju mezi 525TDS touring a 530D touring,první za cca 230 a druhý cca 270 oba najeto do 150 a výbava tak nějak standard.Měl jsem Volvo V 70 r.v. 2000 ale ještě hranatý,což bylo dobrý(prostor+výbava a hlavně spotřeba),ale předokolka a o sportovní jízdě to taky zrovna nebylo.Ale myslím že BMW je o cca 200kg těžší,což už na tu 525 bude možná dost.Každopádně pokud to klapne,bude to můj první baworák zatím jsem byl taky spíš nakloněnej mercedesu i když to byly historický modely
115 mám dodnes.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2393
- Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
- Bydliště: Albrechtice
- Klubové ID: 238
Hele hele nedupej mi do M5 E60 jo.bpytlik píše:co to meles, 530d ma oproti jinym dieslum uplne libovy zvuk....a vevnitr to od benzinu ani nerozeznas....imho jestli si slysel m5 e60 po nastartovani, tak bys to nechtel, bo bys rek ze to je dieselkrakatit píše:kdyz sem se rozhodoval jakeho prvniho bramboraka si koupim, tak sem se zajimal i o 530d, uz teda o tu 142kW verzi... no kdyz sem uslysel to chrochtaninaftaku, rekl sem si tohle teda ne.... ano jede pekne a spotreba je take super ale proste ja si nejak na osobaky v nafte nepotrpim... proste motor musi sevelet a brumlat.....

jako ona je ve vsech ohledech super, ale tohle je proste takkosh píše:Hele hele nedupej mi do M5 E60 jo.bpytlik píše:co to meles, 530d ma oproti jinym dieslum uplne libovy zvuk....a vevnitr to od benzinu ani nerozeznas....imho jestli si slysel m5 e60 po nastartovani, tak bys to nechtel, bo bys rek ze to je dieselkrakatit píše:kdyz sem se rozhodoval jakeho prvniho bramboraka si koupim, tak sem se zajimal i o 530d, uz teda o tu 142kW verzi... no kdyz sem uslysel to chrochtaninaftaku, rekl sem si tohle teda ne.... ano jede pekne a spotreba je take super ale proste ja si nejak na osobaky v nafte nepotrpim... proste motor musi sevelet a brumlat.....

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2393
- Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
- Bydliště: Albrechtice
- Klubové ID: 238
No jo. Ale jak můžeš posuzovat zvuk podle videa. Ten zvuk ma jediný nedostatek a to je, že je moc tichý.bpytlik píše:jako ona je ve vsech ohledech super, ale tohle je proste takkosh píše:Hele hele nedupej mi do M5 E60 jo.bpytlik píše: co to meles, 530d ma oproti jinym dieslum uplne libovy zvuk....a vevnitr to od benzinu ani nerozeznas....imho jestli si slysel m5 e60 po nastartovani, tak bys to nechtel, bo bys rek ze to je dieselAspon co jsem sledoval na videu a podle topgearu. Nebo ste este nikdo nevideli to topgear video?? Je to tu: http://www.e90post.com/goodiesforyou/topgear-m5.wmv
jednak protoze mam usi a druhak protoze to tam je recenokosh píše:No jo. Ale jak můžeš posuzovat zvuk podle videa. Ten zvuk ma jediný nedostatek a to je, že je moc tichý.bpytlik píše:jako ona je ve vsech ohledech super, ale tohle je proste takkosh píše: Hele hele nedupej mi do M5 E60 jo.Aspon co jsem sledoval na videu a podle topgearu. Nebo ste este nikdo nevideli to topgear video?? Je to tu: http://www.e90post.com/goodiesforyou/topgear-m5.wmv

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2393
- Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
- Bydliště: Albrechtice
- Klubové ID: 238
dobře no. Ale stejně video může skreslovat. Ja bych si nebyl tak jistý kdybych to neslyšel na vlastní uši.bpytlik píše:jednak protoze mam usi a druhak protoze to tam je recenokosh píše:No jo. Ale jak můžeš posuzovat zvuk podle videa. Ten zvuk ma jediný nedostatek a to je, že je moc tichý.bpytlik píše: jako ona je ve vsech ohledech super, ale tohle je proste takAspon co jsem sledoval na videu a podle topgearu. Nebo ste este nikdo nevideli to topgear video?? Je to tu: http://www.e90post.com/goodiesforyou/topgear-m5.wmv

prd melu, stejne je to chrochtak, uvnitr to je samozrejme v pohode, urcite je kultivovanejsi nez TDi a spol. ale stejne je to chrochtak, mam rad tichy motor....mas neco proti?bpytlik píše:co to meles, 530d ma oproti jinym dieslum uplne libovy zvuk....a vevnitr to od benzinu ani nerozeznas....imho jestli si slysel m5 e60 po nastartovani, tak bys to nechtel, bo bys rek ze to je dieselkrakatit píše:kdyz sem se rozhodoval jakeho prvniho bramboraka si koupim, tak sem se zajimal i o 530d, uz teda o tu 142kW verzi... no kdyz sem uslysel to chrochtaninaftaku, rekl sem si tohle teda ne.... ano jede pekne a spotreba je take super ale proste ja si nejak na osobaky v nafte nepotrpim... proste motor musi sevelet a brumlat.....


prd melu, stejne je to chrochtak, uvnitr to je samozrejme v pohode, urcite je kultivovanejsi nez TDi a spol. ale stejne je to chrochtak, mam rad tichy motor....mas neco proti?krakatit píše:co to meles, 530d ma oproti jinym dieslum uplne libovy zvuk....a vevnitr to od benzinu ani nerozeznas....imho jestli si slysel m5 e60 po nastartovani, tak bys to nechtel, bo bys rek ze to je diesel



Nezlob se ,ale meleš nesmyslymajor píše:prd melu, stejne je to chrochtak, uvnitr to je samozrejme v pohode, urcite je kultivovanejsi nez TDi a spol. ale stejne je to chrochtak, mam rad tichy motor....mas neco proti?krakatit píše:co to meles, 530d ma oproti jinym dieslum uplne libovy zvuk....a vevnitr to od benzinu ani nerozeznas....imho jestli si slysel m5 e60 po nastartovani, tak bys to nechtel, bo bys rek ze to je diesel![]()

kurna poznam to i kdyz je to zahrate.... jeste rekni ze to je kultivovanejsi nez V8 4,4!!! Proste neni a hotovo! Chrochtak to je.... na svejch 25000 rocne nechci diesel navic servis je drazsi...Kdybych lital 50000km+ a chtel bych usetrit jdu do dieselu....ale ja nechci... chci sametovy s e v e l e n i osmivalce chapes?


Neberu ti tvé nadšení pro velkoobjemový V-motory,ale pokud jde o kultivivanost tak řadovej šestivál jí má rozhodně větší než V8.Věř tomu,že pokud by to bylo možné tak konstruktéři motorů určitě zvolí z důvodů rozložení rotujících hmot uspořádání válců v řadě nebo boxer.V-čka se dělají hlavně kvůli úspoře místa,aby se dali narvat do krátkýho motorovýho prostoru.Pokud si o tom chceš něco přečíst,doporučuji VŠ skrypta "Motory a vozidla" od Prof.Grečenka či jiná z katedry motorových vozidel na ČVUT.
ja radsi V8+, libi se mi to bublanimajor píše:Neberu ti tvé nadšení pro velkoobjemový V-motory,ale pokud jde o kultivivanost tak řadovej šestivál jí má rozhodně větší než V8.Věř tomu,že pokud by to bylo možné tak konstruktéři motorů určitě zvolí z důvodů rozložení rotujících hmot uspořádání válců v řadě nebo boxer.V-čka se dělají hlavně kvůli úspoře místa,aby se dali narvat do krátkýho motorovýho prostoru.Pokud si o tom chceš něco přečíst,doporučuji VŠ skrypta "Motory a vozidla" od Prof.Grečenka či jiná z katedry motorových vozidel na ČVUT.

Jo zvuk je príma,na motorce bych např.nic jinýho než V-čko či boxer nechtěl.Např.Ducati a Haryk maj nejhezčí V-2 zvuk jakej znám.krakatit píše:ja radsi V8+, libi se mi to bublanimajor píše:Neberu ti tvé nadšení pro velkoobjemový V-motory,ale pokud jde o kultivivanost tak řadovej šestivál jí má rozhodně větší než V8.Věř tomu,že pokud by to bylo možné tak konstruktéři motorů určitě zvolí z důvodů rozložení rotujících hmot uspořádání válců v řadě nebo boxer.V-čka se dělají hlavně kvůli úspoře místa,aby se dali narvat do krátkýho motorovýho prostoru.Pokud si o tom chceš něco přečíst,doporučuji VŠ skrypta "Motory a vozidla" od Prof.Grečenka či jiná z katedry motorových vozidel na ČVUT.
kdyz mas rad benzin kazdy diesel je traktorRuDoSh píše:tak takmajor píše:530D má při jízdě klasický zvuk řadovýho šestiválce,prostě šepot květin,žádnej traktor.Rozhodně to,že jde o naf?áka podle zvuku pozná zvenku při jízdě jen opravdu cvičené ucho.Dokonce i 325TDS má pěkný šestiválcový zvuk.



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
ted mam benzin, ale predtim jsem mel TDSo....krakatit píše:kdyz mas rad benzin kazdy diesel je traktorRuDoSh píše:tak takmajor píše:530D má při jízdě klasický zvuk řadovýho šestiválce,prostě šepot květin,žádnej traktor.Rozhodně to,že jde o naf?áka podle zvuku pozná zvenku při jízdě jen opravdu cvičené ucho.Dokonce i 325TDS má pěkný šestiválcový zvuk.kazdy mame rad to svoje ne
ale jo vsak jasne, pri jizde to nepoznas...to je jasne...