Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

síla brzd?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
jahy
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: pát 06.05.2005 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od jahy »

jak asi mají být silné koutouče?kdy jsou zralé na výměnu?
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Pivson »

E34

nové předek:
větrané 22 mm
masivní 12 mm


opotřebené předek
větrané 20 mm
masivní 10 mm

nové zadek
10 mm

opotřebené zadek
8mm
alexmol
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pon 31.05.2004 00:00

#3 Příspěvek od alexmol »

ale nemeraj to na obvode, pretoze okraje su vacsinou menej opotrebene...
pouzi napriklad mince ako podlozky...
Mad Max
Registrovaný
Příspěvky: 571
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Mad Max »

Jak píše Pivson.

- 2mm je max hranice opotřebení!!!
Frenky
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 20.05.2005 00:00
Bydliště: Vištuk

#5 Příspěvek od Frenky »

jj. ja som nechal zadné kotúče zájs? až po 5 mm (535iA) a jeden úplne praskol na 3 časti a to už neni sranda, keď s tým chodím do 200km/h...
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od BMWAK »

Frenky píše:jj. ja som nechal zadné kotúče zájs? až po 5 mm (535iA) a jeden úplne praskol na 3 časti a to už neni sranda, keď s tým chodím do 200km/h...

tak to sory ale nejseš magor??pokud víš že tam máš místo kotoučů žiletky proč s tim jezdíš jako hovado??mužeš zabít někoho jinýho než seš ty!!!
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od matal Moderátor »

BMWAK píše:
Frenky píše:jj. ja som nechal zadné kotúče zájs? až po 5 mm (535iA) a jeden úplne praskol na 3 časti a to už neni sranda, keď s tým chodím do 200km/h...

tak to sory ale nejseš magor??pokud víš že tam máš místo kotoučů žiletky proč s tim jezdíš jako hovado??mužeš zabít někoho jinýho než seš ty!!!


Tak, tak.. :wink:
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#8 Příspěvek od Maxiczech »

Na každém kotouči by mělo být vyznačené maximální opotřebení v mm., které by bylo vhodné dodržovat! :stern:
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Huska »

Maxiczech píše:Na každém kotouči by mělo být vyznačené maximální opotřebení v mm., které by bylo vhodné dodržovat! :stern:

Na každém kotouči musí být označení jak píše Maxiczech. Tudíš tvrdit že 2mm je právě ono není zcela správně.... Sám jsem se setkal že při výměně byl rozdíl mezi min.tlouštkou původních a min. tl. nových. Přitom nové byly stejné..... proto si myslím že každý výrobce to má jinak a má odzkoušené při jaké tl. ještě fungují správně a kdy je potřeba vyměnit.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Pivson »

Huska píše:
Maxiczech píše:Na každém kotouči by mělo být vyznačené maximální opotřebení v mm., které by bylo vhodné dodržovat! :stern:

Na každém kotouči musí být označení jak píše Maxiczech. Tudíš tvrdit že 2mm je právě ono není zcela správně.... Sám jsem se setkal že při výměně byl rozdíl mezi min.tlouštkou původních a min. tl. nových. Přitom nové byly stejné..... proto si myslím že každý výrobce to má jinak a má odzkoušené při jaké tl. ještě fungují správně a kdy je potřeba vyměnit.


Vychazejme ale z toho, že kotouč od jakehokoliv výrobce by měl mít stejnou šířku která je předepsaná. Hups mm navíc a nemusí se vejít do brzdiču.
Musíme tedy vycházet z toho, že tedy místo 2mm opotřebení se může opotřebit o 3mm.
Ovšem BMW doporučuje opotřebení o 2 mm
Otazka je ze to bylo předepsáno v určitou dobu a doba a použité materiály se mění
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#11 Příspěvek od ajfel »

Pivson píše:E34

nové předek:
větrané 22 mm
masivní 12 mm


opotřebené předek
větrané 20 mm
masivní 10 mm

nové zadek
10 mm

opotřebené zadek
8mm


jenom doplnim ...
e34 iX

predek nove 28mm
predek opetrebene 26,4mm
jahy
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: pát 06.05.2005 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od jahy »

a jakou značku doporučujete?a cena?
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#13 Příspěvek od Maxiczech »

jahy píše:a jakou značku doporučujete?a cena?

Já mám bezvadnou zkušenost s Bartákem. Většinou sežene náhradní díly, které dává BMW do prvovýroby. Když nemá skladem, cca do dvou dnů obědná a zavolá. Prostě pohoda...
Tuším, že mi doporučoval SACHS. Ale nejsem si 100% jistý..
Odpovědět