Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

maximalni rychlost ???

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
debnicka
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00

#21 Příspěvek od debnicka »

a kdyby byl vadnej vstrik, tak by to nemelo vliv na volnobezny otacky? protoze mne jedou otacky stanbilne, jak na volnobehu tak v celem spektru otackomeru.

volal jsem do servisu bosch, a jedinej zpusob, jak zkontrolovat vstrik je pry ho poslat nekam do nemecka, at ho zmeri na nejakem stroji. v bosch servisu mi prej jen udelaji mereni mnostvi vstriknuteho paliva ...
AndrejKv
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 08.12.2005 01:00
Bydliště: Kladno

#22 Příspěvek od AndrejKv »

debnicka píše:a kdyby byl vadnej vstrik, tak by to nemelo vliv na volnobezny otacky? protoze mne jedou otacky stanbilne, jak na volnobehu tak v celem spektru otackomeru. ...

- no prave. Kdyby jeden nebo x vstriku davaly min nez treba, nebo mely spatny rozptyl atd, pak by ECU musela upravovat delku pro stabilizaci volnobehu, a to uz diagnostika uvidi. Proto stale tvdim ze vstriky jsou prinejmensim prutokove OK.

debnicka píše:volal jsem do servisu bosch, a jedinej zpusob, jak zkontrolovat vstrik je pry ho poslat nekam do nemecka, at ho zmeri na nejakem stroji. v bosch servisu mi prej jen udelaji mereni mnostvi vstriknuteho paliva ...

- Coz je presne to co jsme udelali. Akorat do Nemecka to posilat neni treba, CommonRail vstriky vzdy posilam do jedne firmy v Plzni, spokojenost.
debnicka
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00

#23 Příspěvek od debnicka »

Andrej, a kdyby jsme ty vstriky vymontovali ven, tak na nich neni vizualne videt, zda jsou oporebene anebo ne?

nemuzu totiz vybrat vstriky ven a pak nekolik dnu cekat na vysledek.... kdyz tak nekde koupim jeden nebo dva ojete vstriky a zkusim jich postupne zamenovat. ale to se mi zda dost drsny zpusob opravy auta, hlavne kdyz pak nakonci zjistime, ze jsou vsechny vstriky OK a zavada je jinde :)
AndrejKv
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 08.12.2005 01:00
Bydliště: Kladno

#24 Příspěvek od AndrejKv »

debnicka píše:Andrej, a kdyby jsme ty vstriky vymontovali ven, tak na nich neni vizualne videt, zda jsou oporebene anebo ne?

Ani nahodou.
debnicka píše:kdyz tak nekde koupim jeden nebo dva ojete vstriky a zkusim jich postupne zamenovat. ale to se mi zda dost drsny zpusob opravy auta, hlavne kdyz pak nakonci zjistime, ze jsou vsechny vstriky OK a zavada je jinde :)

ne drsny, ale nesmyslny. Bud nove (800> EUR /jeden), anebo kontrola a serizeni na spec. stolici.
debnicka
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00

#25 Příspěvek od debnicka »

jasne, nejdrive to asi dam prohlidnout nekomu, kdo se tomu rozumi. kdyz jsem menil olej, tak sem si vsimnul, ze tam je neco vlhkyho na motoru zhruba zepredu na vrchni strane motoru. mozna je tam jen nejake tesneni, pres ktere saje falesny vzduch nebo co.

nemel bys cas nekdy pres vikend kouknout se na motor, pripadne mrknout, zda neni nejakym zpusobem ucpany katalyzator ?
AndrejKv
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 08.12.2005 01:00
Bydliště: Kladno

#26 Příspěvek od AndrejKv »

ted 100% ne, jsem nachcipanej :(, a mam na dilne plno, jakmile se uzdravim budu muset dodelat vsechno rozdelane, teprv pak se budu domlouvat na dalsim. Sorry. Nekdy pristi vikend by to mozna slo, rovnou s temi displeji.
debnicka
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00

#27 Příspěvek od debnicka »

oukej, akorat pristi vikend budou tusim vanoce nebo tak nejak, to budu asi nekde mimo CR. Kdyz tak dej pak vedet, jak na tom si a jak je na tom vaha vzduchu :) Preji rychle uzdraveni :wink:
jirka525tds
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: ned 08.01.2006 01:00
Bydliště: sepekov okr pisek
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od jirka525tds »

MAM bmw 525 tds tourning 95+ CHip a jede mi to 235 tak to ti to musi bezet na nejakej nahradni program navstiv diagnostiku :onfire:
debnicka
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00

#29 Příspěvek od debnicka »

na diagnostice pise jen ze je spatna vaha vzduchu, a to je tam uz druha. premyslim zda neni turbo tesne pred smrti, ale nevim, jak to mam zjistit .. :)
margos
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: sob 05.06.2004 00:00
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od margos »

diagnostiku turba ti udelaji v kazdem bmw servisu za tusim 800, vypise to tlaky, cinnost reg. ventilu atd., coz staci na zjisteni jestli je nebo neni dead. Jinak pokud jsi vahu vzduchu menil doma, tak staci nastartovat s vypojenou vahou a chyba se zapise automaticky, musi se pak odmazat na diagnostice, popr. pokud prvni byla hin a druha je dobra, stejne tam chyba zustane zapsana
debnicka
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00

#31 Příspěvek od debnicka »

aha, a kdyz ostane zapsana chyba, tak nova vaha nefunguje spravne ?

ja jsem slysel neco, ze do vahy vzduchu musej v bmw nahrat nejakej software, ci co ... nevim zda je to pravda nebo ne.
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#32 Příspěvek od tds »

debnicka píše:aha, a kdyz ostane zapsana chyba, tak nova vaha nefunguje spravne ?

ja jsem slysel neco, ze do vahy vzduchu musej v bmw nahrat nejakej software, ci co ... nevim zda je to pravda nebo ne.

ano ano jestli jsi ji jen vyměnil tak je ti to prd platný, musí se nahrát software nové váhy aby správně fungovala,v tvém případě bych vyrazil směr BMW servis a myslím že máš po problému.popř ti přesně řeknou jaký máš.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od JaraX »

Váha vzduchu to může být, co se týče trysek, ty sou u dieselu základ, stejně jako čerpadlo, filtr atd. Trysky se starají o dobré rozstříknutí paliva ve válci, čerpadlo zase aby to mělo dobrý tlaky. Doporučuju PAS zábřeh, je to BOSCH servis, změří turbo, seřidí trysky, čerpadlo atd.
debnicka
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00

#34 Příspěvek od debnicka »

hmmm dik za kontakt, mas s nimi osobni zkusenost? je to sice temer 240 km od prahy ale kdyz se vyznaj, tak bych tam klidne zajel.

nevis nahodou, zda ty trysky seridi primo na miste na pockani ?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od JaraX »

debnicka píše:hmmm dik za kontakt, mas s nimi osobni zkusenost? je to sice temer 240 km od prahy ale kdyz se vyznaj, tak bych tam klidne zajel.

nevis nahodou, zda ty trysky seridi primo na miste na pockani ?


Tak to nevím, zavolej si tam. http://www.pas-zabreh.cz/

já tam měl TDSo před týdnem, měnili přepadový hadičky, potom filtr palivovej, dále kontrola žhavičů, vstřikovačů, meření turba, seřizení trysek, zaplatil jsem 4100 (700 byl materiál).Motor ted nádherně šlape, i když teče jeden vstřikovač a musí se vyměnit, pasu byl ale drahej, tak si to dám origo do Enseladu
debnicka
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00

#36 Příspěvek od debnicka »

jasne, zavolam a kdyz tak domluvim schuzku. puvodne jsem chtel neco kolem prahy, ale nejak se nevim dopatrat na zadny servis tady v okoli. znam jen servis Bosch v Kladne, ale tam neumej seridit trysky, oni je nekam posilaj a to bych byl par dni bez auta ...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od JaraX »

debnicka píše:jasne, zavolam a kdyz tak domluvim schuzku. puvodne jsem chtel neco kolem prahy, ale nejak se nevim dopatrat na zadny servis tady v okoli. znam jen servis Bosch v Kladne, ale tam neumej seridit trysky, oni je nekam posilaj a to bych byl par dni bez auta ...


to je jakejsi nesmysl, trysky ti seřidí v každým lepším autoservisu, stačí nastavit rozptyl střiku na daný tlak. V PASu dělají i opravy commonrailu. Hlavně jim řekni at tě předem informujou o ceně. A když budou mít trysky venku, nech si rovnou zkontrolovat i žhaviče. Pokud nebudeš mít KO čerpadlo, tak to pojede jak svina, já mám ted trysky po seřizení a ztratilo se klepání při studeným motoru atd. :)
debnicka
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00

#38 Příspěvek od debnicka »

aha, takze rikas ze by mne seridily trysky i tady v kladne ? kdyz tak to jeste vsechno jednou obtelefonuju, mozna jsem jim tehdy spatne rozumel.
3nge
Registrovaný
Příspěvky: 475
Registrován: ned 30.01.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od 3nge »

dost velkech BOSCH servis je kdyz pojedes z prahy po stary hradecky, tak hnedka v ty prvni obci za prahou (horni pocernice myslim) je velky IVECO a k tomu prilehle ten BOSCH servis.
Frenky
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 20.05.2005 00:00
Bydliště: Vištuk

#40 Příspěvek od Frenky »

Len pre zaujímavos?: BMW535iA E34 dialnica BA-TT, leto, gumy ZR16 F1, SACHS podvozok: rýchlos? 255kmh 8O bez obmedzovača (teda asi vypnutý, lebo max je uvádzaný 231kmh).
Odpovědět