Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

TDS kouří a ma vetsi spotrebu nafty

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Matym
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: pát 02.09.2005 00:00

#1 Příspěvek od Matym »

cim to muze byt hlavne na dvojku mi to strasne kouri litaji za mnou saze kdyz na to slapnu a zere mi to o 2 litry vic nez pred tim,byl jsem na diagnostice ze pry urcite vaha vzduchu tak jsem ji vymenil jedu tam znovu a ze vse v poradku pry na diagnostice vubec nic neni vse ok ale kouri to stejne a spotreba porad velka a taky maslim ze to jezdilo lip cim to muze byt nejake cidlo spatne moc dik za rady
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od bpytlik »

podivej se na vsechny vzduchove hadice,co vedou od/k chladici turba. Mi to taky delalo, nevedel jsem co s tim a nakonec byla jenom trosku protrzena tlakova hadice. Melo to malo vzduchu, moc to kourilo a nejelo...
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#3 Příspěvek od skautik Čestný člen »

malo vzduchu hodne nafty

jak rika pytlik, videl bych to na prasklou hadici od turba, vzduchovej filtr
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#4 Příspěvek od Maxiczech »

Možná bych začal u vzduch filtru. Člověk by nevěřil, jaký je pak rozdíl ve výkonu motoru a spotřebě paliva, když je vzducháč fest zasr... Kdyby bylo špatné nějaké z čidel, tak to diagnostika určitě vypíše. Tohle můžou být i vstřiky. Jde také o to, kolik to má nalítáno.. :idea:
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Huska »

skautik píše:malo vzduchu hodne nafty

jak rika pytlik, videl bych to na prasklou hadici od turba, vzduchovej filtr


jj taky typuju hadicekoukni ce na to koleno co vede z chladiče (při pohledu čelně k motoru j na pravé straně) je tam cca 2cm od řemenice a stává se, že právě tam to chytá o řemenci až to se prodře a fučí tama vzduch...
Další variantou je vstřekovací čerpadlo ... stačí jednou špatně natankovat je je v p... (osobní zkušenost)
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Matym
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: pát 02.09.2005 00:00

#6 Příspěvek od Matym »

na vzduchovej filr jsem koukal byl celkem cistej, ma nalitano 260000 km, no cerpadlo podle diagnostiky by melo slapat v pohode takze ty hadice skouknu jestli nekde praskla ale nezda se mi to motor vypada jako novej i vsechny hadice jsou cisty nezpuchrely, kamos taky rikal ze to ma malo vzduchu hodne nafty ale proc nic neukazal diagnostika jsem z toho jelen dik jeste za nejake rady
Sandál
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: stř 23.04.2003 00:00

#7 Příspěvek od Sandál »

ukapávající vstřiky ?
Wolfi
Registrovaný
Příspěvky: 262
Registrován: čtv 22.09.2005 00:00
Bydliště: Dolní Bojanovice
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Wolfi »

Sandál píše:ukapávající vstřiky ?

Taky mě napadly ty vstřiky...měl jsem něco podobného na 325 TDS. Borec co to čistil mi říkal že nemám vstřikovací trysky, ale kapající :cry:
Borec
Registrovaný
Příspěvky: 192
Registrován: úte 13.01.2004 01:00
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Borec »

a co lamdasonda na tu si nepomyslel zkus odpojit konektor jestli se neco zmeni a co vykon je stejny? lambda je soucasti tvorby smesi
Matym
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: pát 02.09.2005 00:00

#10 Příspěvek od Matym »

na lambdu jsem jeste nekoukal...kouknu na to o vikendu jak rikas zkusim ji odpojit co to bude delat jeste hloupy dotaz co by to melo delat :oops: dik
Matym
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: pát 02.09.2005 00:00

#11 Příspěvek od Matym »

jo taky bych rek ze vykon je trochu nizsi
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#12 Příspěvek od tds »

od kdy má tds lambda sondu????? :lol:
JRC
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: pát 15.10.2004 00:00
Bydliště: Praha 10

#13 Příspěvek od JRC »

Až jí najdeš, dej vědět. Moc by mě zajímalo kde je v dieselu. :lol:
Mirw
Registrovaný
Příspěvky: 133
Registrován: úte 22.03.2005 01:00

#14 Příspěvek od Mirw »

tds píše:od kdy má tds lambda sondu????? :lol:


jj :roll:
Borec
Registrovaný
Příspěvky: 192
Registrován: úte 13.01.2004 01:00
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Borec »

NE D NEMA LAMBDU tam je to reseno v cerpadle nebo nejak tak Soorraacc
Matym
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: pát 02.09.2005 00:00

#16 Příspěvek od Matym »

ty jo uz jsem z toho vazne mrzutej :( kouri to zere to tak o 2 litry vic nez pred tim trochu se stratil vykon a nikdo nevi co s tim.... chci se zeptat kolik ma mit max tlak turbo je to TDS rok 8/98...kamos ale tvrdi ze to turbem neni vstriky pry take ne to by pry bouchalo a slo divnew me motor vrci jako kote a vaha vzduchu je nova tak sakra co s tim jeeeee :evil: :evil: :evil:
Matym
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: pát 02.09.2005 00:00

#17 Příspěvek od Matym »

to nikdo nevi kolik ma mit turbo tlak?????
Kaspi
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: úte 09.08.2005 00:00
Bydliště: Jizni Cechy
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Kaspi »

Matym
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: pát 02.09.2005 00:00

#19 Příspěvek od Matym »

jo to ješ psany u trojkove rady nevim jestli je to stejne mam E39 TDS rok 98 je to stejny jak tam pisou ze plni 0,85?????
Matym
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: pát 02.09.2005 00:00

#20 Příspěvek od Matym »

hm a je to v pr... byl jsem v inveltu v bmw na diagnostice a rekli ze je spatny cerpadlo tedy nejakaq regulace...ptal jsem se na repasi v bosh servisu tak nejdrazsi varianta je vymena za stare dostal bych uplne novy ale za 30000 nevi nekdo jestli se to da sehnat levneji dik
Odpovědět