Ještě všeobecně.
Nějak nerozumím větám typu - když máš na BMW, tak musíš mít na benzín - to nějak nechápu - ten, kdo toto myslí vážně, tak doufám, že čepuje jen u Shellu, OMV,...
Pak v 21 století pořád ještě nerozumím tý averzi proti LPG v lepších autech. Dyk je to kurva velice příjemná věc šlapat tomu na krk co to jde a zaplatit za zábavu cca polovinu. Navíc je dokázaný, že pokud je systém OK, tak prostě neplatěj ty keci, že to kurví motor,... Ve spoustě aspektech je tomu právě naopak.
- nebylo taky zmíněno, že díky vyššímu oktanovýmu číslu LPG - jsou daleko menší rázy na klikovým mechanismu - to je hodně dobrá věc - motor se šetří
někde jsem četl, že v Holandsku je nějakej maník co dává LPG do supersportů - narval to už skoro do všech. A proč kuurva taky ne, že ano.
A ještě jedna věc - dycky mě udiví "starostlivost" - třeba se mě známej ptá, ježiš, vrátí se ti vůbec ta investice ? Jistě, že jo, pokaždý, když někam jedu - okamžitej efekt - ta cesta je prostě za poloviční náklady - "okamžitě" ušetřený prachy můžu třeba prochlastat.
