Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW a LPG?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
kubca
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 17.08.2006 00:00

#61 Příspěvek od kubca »

alp píše:
kubca píše:LPG!!!! no já bych to tam nedal! Možná je pravda že nové instalace LPG s přímím vstřikováním a já nevím co ještě jsou dobrý, ale není pravda že rozdíl nepoznáš, poznáš ho! Ty srač..... co se u nás nabízí jsou otřes(přímo odpad) v jiných zemích ta kvalita je úplně někde jinde,proto bych nad tím nepřemýšlel a ani to nedělal, to si raději koupím nafťáka.


ach boze, zase dalsi co tomu rozumi a sezral vsechnu moudrost sveta .... nech si nekdy udelat analyzu benzinu a nafty a pak povidej neco o srackach ....


je to každýho věc názoru :wink: nikomu ho neberu LPG/benzin
Pepe
Registrovaný
Příspěvky: 344
Registrován: pon 30.08.2004 00:00

#62 Příspěvek od Pepe »

teď, co mi na posledním seřízení obohatili směs, tak jede dokonce líp, než na benzín. Fakt jsem čuměl.
katana
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: čtv 23.02.2006 01:00
Bydliště: K.V.

#63 Příspěvek od katana »

Neříkám,že plyn je špatnej,ale kolik musíš najet,aby se ti montáž plynu vyplatila?Pokud někdo jezdí hodně,tak to pro něj bude asi ok.
Pepe
Registrovaný
Příspěvky: 344
Registrován: pon 30.08.2004 00:00

#64 Příspěvek od Pepe »

katana píše:Neříkám,že plyn je špatnej,ale kolik musíš najet,aby se ti montáž plynu vyplatila?Pokud někdo jezdí hodně,tak to pro něj bude asi ok.


Já jsem najel za dva měsíce asi 7300 Km a úspora je kolem 10000,- Kč.
katana
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: čtv 23.02.2006 01:00
Bydliště: K.V.

#65 Příspěvek od katana »

Tak to je myslim v pohodě.
Pepe
Registrovaný
Příspěvky: 344
Registrován: pon 30.08.2004 00:00

#66 Příspěvek od Pepe »

alp píše:
Pepe píše:
Ještě bych měl otázku: Když jedu po dálnici, na 4 rychl stupeň to točím do 6500 otáček, to je asi 200 km/h a pak přeřadím na 5 rychl. stupen a jedu noha, plyn, podlaha - tak vypadne jeden střik a musím zastavit, znovu nastartovat a pak to zase jede. Stává se to jen na LPG a jen, když to točím nad 6000 otáček. Čím to může být???
Řekl jsem to těm, co mi to namontovali, ty něco poštelovali, obohatili víc směs, ale nepomohlo to a dál neví, co s tím.


no pri takovejhle tockach jest otazkou, jestli stiha reduktor dodavat patricne mnozstvi plynne faze .... to chce udelat jizdni diag a monitorovat tlak v sekundarni fazi reduktoru .... a kdyz to nebude stihat, tak dat silnejsi reduktor, pripadne dva ....
taky se stava ze nektere reduktory maji nizko dimenzovany prutok vody a smes je prilis chladna a nestiha se to odparovat ....


Tak jsem byl v mnontážní dílně, nechal jsem tam auto oni vyzkoušeli silnější reduktor a zase ho vyndali. Řekli mi, že je to mnohem lepší, ale pokud ho budu chtít, tak mi ho objednaj a já ho budu muset doplatit. Mě to odskoušet nenechali a pochybuju, že to zkoušeli při rychlosti nad 200.

Když to točím do 7000 otáček na dvojku a trojku, tak je to vpohodě, ale jakmile jedu na čtyřku s nohou na podlaze, tak vypadne střik při rychlosti 180 km/h a při 5000 otáčkách. Nemyslím, že bych měl připlácet za něco, co by mělo v mém autě fungovat.
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#67 Příspěvek od ajfel »

Pepe píše:
Tak jsem byl v mnontážní dílně, nechal jsem tam auto oni vyzkoušeli silnější reduktor a zase ho vyndali. Řekli mi, že je to mnohem lepší, ale pokud ho budu chtít, tak mi ho objednaj a já ho budu muset doplatit. Mě to odskoušet nenechali a pochybuju, že to zkoušeli při rychlosti nad 200.

Když to točím do 7000 otáček na dvojku a trojku, tak je to vpohodě, ale jakmile jedu na čtyřku s nohou na podlaze, tak vypadne střik při rychlosti 180 km/h a při 5000 otáčkách. Nemyslím, že bych měl připlácet za něco, co by mělo v mém autě fungovat.


pokud budou chtit rozdil ceny obou reduktor, je to asi legalni pozadavek ...
petr
Pepe
Registrovaný
Příspěvky: 344
Registrován: pon 30.08.2004 00:00

#68 Příspěvek od Pepe »

ajfel píše:
Pepe píše:
Tak jsem byl v mnontážní dílně, nechal jsem tam auto oni vyzkoušeli silnější reduktor a zase ho vyndali. Řekli mi, že je to mnohem lepší, ale pokud ho budu chtít, tak mi ho objednaj a já ho budu muset doplatit. Mě to odskoušet nenechali a pochybuju, že to zkoušeli při rychlosti nad 200.

Když to točím do 7000 otáček na dvojku a trojku, tak je to vpohodě, ale jakmile jedu na čtyřku s nohou na podlaze, tak vypadne střik při rychlosti 180 km/h a při 5000 otáčkách. Nemyslím, že bych měl připlácet za něco, co by mělo v mém autě fungovat.


pokud budou chtit rozdil ceny obou reduktor, je to asi legalni pozadavek ...
petr


Takže reduktor, kterej je určený pro 6 válce v mém autě nefunguje jak má, ale oni mi tam chtějí dát reduktor, kterej je určený pro 8 válce a za něj připlatit. Já ale reklamuju to, co je pro mé auto a co v mém autě nefunguje, tak jak má. (když jedu na 4 rch. stupeň a nad 5000 otáček to vypadne a musím zastavit).Tohle přeci není moje chyba ani chyba v mém autě. To jsou pěkně vychcaný, pro ně je jednodušší, ze mě vytáhnout další prachy, když si s tím nevědí rady.
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#69 Příspěvek od ajfel »

Pepe píše:
ajfel píše:
pokud budou chtit rozdil ceny obou reduktor, je to asi legalni pozadavek ...
petr


Takže reduktor, kterej je určený pro 6 válce v mém autě nefunguje jak má, ale oni mi tam chtějí dát reduktor, kterej je určený pro 8 válce a za něj připlatit. Já ale reklamuju to, co je pro mé auto a co v mém autě nefunguje, tak jak má. (když jedu na 4 rch. stupeň a nad 5000 otáček to vypadne a musím zastavit).Tohle přeci není moje chyba ani chyba v mém autě. To jsou pěkně vychcaný, pro ně je jednodušší, ze mě vytáhnout další prachy, když si s tím nevědí rady.


pokud nestiha zplynovat palivo, tak je to smula :( potrebujes vetsi ...
kolik je ten rozdil?
petr
Pepe
Registrovaný
Příspěvky: 344
Registrován: pon 30.08.2004 00:00

#70 Příspěvek od Pepe »

ajfel píše:
Pepe píše:
ajfel píše:
pokud budou chtit rozdil ceny obou reduktor, je to asi legalni pozadavek ...
petr


Takže reduktor, kterej je určený pro 6 válce v mém autě nefunguje jak má, ale oni mi tam chtějí dát reduktor, kterej je určený pro 8 válce a za něj připlatit. Já ale reklamuju to, co je pro mé auto a co v mém autě nefunguje, tak jak má. (když jedu na 4 rch. stupeň a nad 5000 otáček to vypadne a musím zastavit).Tohle přeci není moje chyba ani chyba v mém autě. To jsou pěkně vychcaný, pro ně je jednodušší, ze mě vytáhnout další prachy, když si s tím nevědí rady.


pokud nestiha zplynovat palivo, tak je to smula :( potrebujes vetsi ...
kolik je ten rozdil?
petr


Mluvil jsem s nima, zatím ho objednali, cenu mi řeknou až přijde, ten rozdíl by prý byl kolem 2000,- Kč, prý to budou púočítat bez dph
Pepe
Registrovaný
Příspěvky: 344
Registrován: pon 30.08.2004 00:00

#71 Příspěvek od Pepe »

alp píše:no osobne bych ty 2litry dal uz kvuli tomu ze pri vetsi akceleraci se nedostava plynu =chuda smes=prehrivani=tuna problemu ....

na rovinu problem je, ze bmw umi malo kerej servis poradne nainstalovat a hlavne odladit .... a fakt ze v pripade bmw plati ze reduktor je potreba predimenzovat malokdo vi ....


Však já jsem s nima domluvenej a jen co přijde, tak ho nechám vyměnit.
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#72 Příspěvek od ajfel »

pak dej vedet, doufejme, ze to bude ok :)
drzim palce ...
petr
Pepe
Registrovaný
Příspěvky: 344
Registrován: pon 30.08.2004 00:00

#73 Příspěvek od Pepe »

Ještě hodím jeden příspěvek:

Asi před měsícem jsem měnil svíčky
- v autě byli NGK R5 K34M, BKR6EQUP.(cena 447,- Kč) Dali mi tam Bosch R3 Platin 683, FGR7DQP.(cena 230,- kč)
- líp to jede, ale protože si píšu spotřebu, tak od výměny svíček stoupla o jeden litr.
- dali mi tam správný svíčky ?? Mužou mít vliv na spotřebu? Je mi to divný, nemyslel bych, že by spotřeba stoupla kvůli svíčkám.
Pepe
Registrovaný
Příspěvky: 344
Registrován: pon 30.08.2004 00:00

#74 Příspěvek od Pepe »

Koukám, že zapalovacím svíčkám nikdo nerozumí. no nic, poradím si sám.
landys
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: stř 19.10.2005 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#75 Příspěvek od landys »

Ale jdi, o svíčkách se toho píše hafo, třeba i na http://fordever.cz/forum/viewtopic.php? ... e535187735, já doporučoval Brisk Silver, ale tam třeba zrovna ne, tak se to takhle říct nedá :-)))
Pepe píše:Koukám, že zapalovacím svíčkám nikdo nerozumí. no nic, poradím si sám.
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#76 Příspěvek od ajfel »

ja kupuju na auto (i kdyz jezdi na lpg) vzdy svicky predepsane vyrobcem .. a dycky to jezdi normalne ...
nejake speciality prdim, zkousel jsem to kdysi na skodovce, vydrzelo to par tkm a pak to vsechno odeslo (treba zminene brisk silver) ...
petr
Bairischen
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: ned 05.06.2005 00:00
Bydliště: U Liberce

#77 Příspěvek od Bairischen »

čau... Mam 525i e34, a před dvěma dny jsem tam zabudoval LPG, od Firmy BRC-vše nové, reduktoe na 140Kw, protišlehovou klapku kvůli váze vzduchu, normální dvaapůlkouvý Mix, žádný kopaniny a ůpravy atd... najezdil jsem 300km a vůbec si jako nemůžu na nic stěžovat, plyn si bude ještě nějakou chvíly sedat,ještě se došteluje, otáčky drží, startuje to na plyn studený, na dálku to bere 12Lplynu, nějaký zvadnutí výkonu a podobný řeči...je fakt že už nad 5tis ot. je to slabší ale používám jiné otáčky.. :) zatim ok...
Strosek
Registrovaný
Příspěvky: 840
Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
Bydliště: nemám :o(

#78 Příspěvek od Strosek »

Slyšel jsem, že k LPG mám dávat "jednobodový" svíčky, žádný 2, 3, 4 bodový.
Co by na tom mohlo být rechtu ? Že prej to potřebuje jednu velkou jiskru a ne 50 malejch.

Tak nevim. :?
Strosek
Registrovaný
Příspěvky: 840
Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
Bydliště: nemám :o(

#79 Příspěvek od Strosek »

Ještě všeobecně.
Nějak nerozumím větám typu - když máš na BMW, tak musíš mít na benzín - to nějak nechápu - ten, kdo toto myslí vážně, tak doufám, že čepuje jen u Shellu, OMV,...
Pak v 21 století pořád ještě nerozumím tý averzi proti LPG v lepších autech. Dyk je to kurva velice příjemná věc šlapat tomu na krk co to jde a zaplatit za zábavu cca polovinu. Navíc je dokázaný, že pokud je systém OK, tak prostě neplatěj ty keci, že to kurví motor,... Ve spoustě aspektech je tomu právě naopak.
- nebylo taky zmíněno, že díky vyššímu oktanovýmu číslu LPG - jsou daleko menší rázy na klikovým mechanismu - to je hodně dobrá věc - motor se šetří

někde jsem četl, že v Holandsku je nějakej maník co dává LPG do supersportů - narval to už skoro do všech. A proč kuurva taky ne, že ano. :cool2:

A ještě jedna věc - dycky mě udiví "starostlivost" - třeba se mě známej ptá, ježiš, vrátí se ti vůbec ta investice ? Jistě, že jo, pokaždý, když někam jedu - okamžitej efekt - ta cesta je prostě za poloviční náklady - "okamžitě" ušetřený prachy můžu třeba prochlastat. :roll: :twisted:
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#80 Příspěvek od ajfel »

Strosek píše:Slyšel jsem, že k LPG mám dávat "jednobodový" svíčky, žádný 2, 3, 4 bodový.
Co by na tom mohlo být rechtu ? Že prej to potřebuje jednu velkou jiskru a ne 50 malejch.

Tak nevim. :?


4bodove brisky se mi neosvedcily (koupil jsem je v nouzi) ... spinily se ...
jezdim na 2bodove Bosch nebo NGK (vse predepsano vyrobcem motoru) a v pohode ..
ten tam mam obycejne champinon a taky ok ... ale jsou tam na zkousku, uz mam doma predepsane NGK :)
petr
Odpovědět