Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Špatně startuje

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
paces
Registrovaný
Příspěvky: 99
Registrován: ned 30.07.2006 00:00
Bydliště: Brno

#1 Příspěvek od paces »

Kde může být problém? Když zhasne žhavení a hned nastartuju tak to naskočí. Ale když ne,tak to pak točí a chytne třeba na po čtvrtý a vylítne hodně černýho kouře. Většinou nechce naskočit když rožnou kontrolky a já startuju až později. Když startuju hned po zhasnutí žhavení,nenám většinou problém :(
dafa
Registrovaný
Příspěvky: 97
Registrován: čtv 07.07.2005 00:00
Bydliště: Brno-venkov

#2 Příspěvek od dafa »

paces píše:Kde může být problém? Když zhasne žhavení a hned nastartuju tak to naskočí. Ale když ne,tak to pak točí a chytne třeba na po čtvrtý a vylítne hodně černýho kouře. Většinou nechce naskočit když rožnou kontrolky a já startuju až později. Když startuju hned po zhasnutí žhavení,nenám většinou problém :(

Zmer zhavice.Muzou po sepnuti zhavit vsechny,ale po chvilce ti muzou nektery vypadavat.
Gav328ci
Registrovaný
Příspěvky: 93
Registrován: pát 03.03.2006 01:00

#3 Příspěvek od Gav328ci »

Chápu tak že za studena ti to startuje dobře a za tepla špatně je to tak...tohle je určitě v čerpadle,přesně hlava vsřikovacího čerpadla,po zahřátí padá tlak v čerpadle,zjisti to tak že ochlad čerpadlo studenou vodou a mělo by to chytit hned pokud je to v čerpadle,je to běžný problém u TDS
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#4 Příspěvek od Maxiczech »

Pokud se bavíš o studeném startu, tak je to úplně normální. Točit motorem by jsi měl hned jak zhasne žhavení. Pokud po nažhavení ještě čekáš (nechápu na co :roll: ) tak ta teplota samozřejmě může klesnout na tolik, že točíš defakto bez žhavení. Pak se nafta dobře nespálí a hulí to než se to trochu ohřeje.. Jak dlouho máš Báwo v diesselu? 8O
paces
Registrovaný
Příspěvky: 99
Registrován: ned 30.07.2006 00:00
Bydliště: Brno

#5 Příspěvek od paces »

Nečekám. Ale někdy třeba ještě telefonuju a nebo něco a mám nechané rožlé kontrolky a pak je problém. Jinak dík rady :wink:
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#6 Příspěvek od Maxiczech »

:oha: Tak potom jó, no. Můžeš klidně nažhavit a jít se zatím ještě domu vykoupat.. :roll:
Potom se tady zeptej, proč ti to po 45 min. po nažhavení hulí.. :?
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Slavisimo »

Maxiczech píše:Pokud se bavíš o studeném startu, tak je to úplně normální. Točit motorem by jsi měl hned jak zhasne žhavení. Pokud po nažhavení ještě čekáš (nechápu na co :roll: ) tak ta teplota samozřejmě může klesnout na tolik, že točíš defakto bez žhavení. Pak se nafta dobře nespálí a hulí to než se to trochu ohřeje.. Jak dlouho máš Báwo v diesselu? 8O
Jak dlouho se zajimas o Bawa v dieselu? Bys vedel ze to zhavi i po zhasnuti kontrolky. :wink:
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#8 Příspěvek od tds »

Slavisimo píše:
Maxiczech píše:Pokud se bavíš o studeném startu, tak je to úplně normální. Točit motorem by jsi měl hned jak zhasne žhavení. Pokud po nažhavení ještě čekáš (nechápu na co :roll: ) tak ta teplota samozřejmě může klesnout na tolik, že točíš defakto bez žhavení. Pak se nafta dobře nespálí a hulí to než se to trochu ohřeje.. Jak dlouho máš Báwo v diesselu? 8O
Jak dlouho se zajimas o Bawa v dieselu? Bys vedel ze to zhavi i po zhasnuti kontrolky. :wink:

po,zhasnutí žhaví cca ještě 8sec. tzn. jestli ´´telefonuje 10 min. tak má maxi. pravdu.
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Slavisimo »

tds píše:
Slavisimo píše:
Maxiczech píše:Pokud se bavíš o studeném startu, tak je to úplně normální. Točit motorem by jsi měl hned jak zhasne žhavení. Pokud po nažhavení ještě čekáš (nechápu na co :roll: ) tak ta teplota samozřejmě může klesnout na tolik, že točíš defakto bez žhavení. Pak se nafta dobře nespálí a hulí to než se to trochu ohřeje.. Jak dlouho máš Báwo v diesselu? 8O
Jak dlouho se zajimas o Bawa v dieselu? Bys vedel ze to zhavi i po zhasnuti kontrolky. :wink:

po,zhasnutí žhaví cca ještě 8sec. tzn. jestli ´´telefonuje 10 min. tak má maxi. pravdu.
jasny, nerika jak dlouho vola :wink: ale logicky bych zhavil znova po skonceni hovoru a nebo bych nastartoval a volal a cekal bych az dovolam :lol:
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od gyrous »

Taky mi to posledni dobou spatne startuje. Cim to muze byt?
Jakmile nastartuju a motor uz bezi za studena, tak nezabira plynovy pedal. Motor je pod 600 otacek a jakoby rikal, dej pokoj potrebuju nabrat dech. Jakmile se dostane do normalnich otacek tak plyn reaguje. Je to takove depresivni muzu slapat po pedalu a auto me ignoruje. :cry:
Nekdy se to stane i po teplem startu. :?:
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#11 Příspěvek od tds »

u tds je el.plyn což asi víš a do úplného volnoběhu nereaguje na pohyby pedálu elektronika si sama přidává potřebné údaje k roztočení motoru.vypadá na špatné čerpadlo nebo jeho ovládání
rcman
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: úte 21.11.2006 01:00

#12 Příspěvek od rcman »

Teda jestli se do toho můžu míchat tak jsem zvyklej že naftáky většinou po zhasnutí kontrolky žhavení ještě žhaveji a já obvykle startuju až slyšim že cvakne relé a tim pádem už to fakt nežhavý ale se startovánim u naftáku problém nemám...
Odpovědět