Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 CR: 6 vstřikovačů = 72.000,- Kč...je to normální ?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#21 Příspěvek od milonovo »

Tak teď mám dilema,ženská co jsem od ní koupil ten jeden vstřik mi psala že má ještě 4 nový,origo zabalený po 150E+nějaká pošta.....což je něco přes půlku.Ale asi na ně kašlu.Je mi naprosto jasný že až je budu potřebovat,tak nikde nebudou :D
Kuba

#22 Příspěvek od Kuba »

RSak píše:já bych to zase tak tragicky neviděl, bohužel o problémech se mluví více než o spokojenosti


:roll: To tedy ne ! Pokud je na trhu v 3 tisíciletí, kdy zvládáme složité operace mozku, kdy zvládáme nanotechnologie i genetické inženýrství, na trhu produkt, který dokáže z hřmotného, kouřícího dieselu udělat tichý, úsporný agregát s přebytkem točivého momentu ( = common-rail ), ale na druhou stranu tato technologie common-railu skýtá nezanedbatelné riziko ( = viz. počet poruch na vstřikovačích ) poruchy, která - pokud nastane - stojí majitele technologie nejméně 70.000.- Kč, pak je potřeba otevřeně a důrazně kritizovat výrobce a vývojáře této technologie !

Proč si mám namlouvat, že "mě to nepotká" , když riziko poruchy je značné, pokud si chci vozidlo ponechat několik 100.000 km, proto si pořizuji diesela, ne ?

:idea: :idea: To neni o tom, že by technologie nebyla vyspělá - to je o tom, že se šetři na špatných místech. Kdyby výrobci letadel či kosmických plavidel takhle poruchovvejma součástkama osazovaly svoje technologie, tak by ta letadla a spol. furt padala... nepadaj a když, tak v 90% kvůli slehání lidského faktoru - takže ono to jde, když se chce....
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#23 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Já mám dojem, že jsme na tom s CR vstřiky od BOSCHe ještě dobře. U Fordů (a zřejmě i všech frantíků) se vstřiky DELPHI nedají repasovat, odchází podstatně častěji, než u BMW a stojí 12k/ks. Je pravda že jsou potřeba jen čtyři.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
RSak
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha

#24 Příspěvek od RSak »

no jestli se vstřiky sypou v cca 150 tisících km, za 10 tisíc Kč je možná repase na dalších 100 tisíc nebo za 70 tisíc Kč jsou origo nové na dalších 150 tisíc km, je to pecka, ale prostě je to nectnost CR technologie

Co ale říci na koncernový 2,5 TDI, kdy ve 100 tisících km je nutná výměna rozvodového řemenu a kladek za cenu 50 tisíc Kč a tak je to prostě naplánováno, bez jakéhokoliv studu :mad:
Kuba

#25 Příspěvek od Kuba »

No to ne, 8O 8O 8O ozubenej řemen pro 2,5 TDI stojí do 1500,-- Kč. a sada napínacích kladek do 2.500,-- Kč., v nejhoršim případě se ještě vymění spodní řemenice u kliky, ta je drahá, stojí do 5.000,-, ale nemusí se vžýdycky měnit. Neznačkovej servos všechno zvládne i s materiálem tak do 10.000 nebo 15.000,- Kč. Sám si to zmáknu taky udělat za odpoledne, smaozřejmě používám momentovej klíč a jedu přesně podle servisního manuálu ... jen je blbý to odstrojování, to je piplačka.... je tam málo místa a motor je do V ......... vstřikovače do BMW CR nezrepasuju ani náhodou :twisted: , do tds komůrkovýho ano, na to mám i zkoušečku, jedna tryska nová BOSCH do vstřikovače (tds) stojí kolem 300,-- kč, x 6 = 1.800,- a můžu drandit dalších 100.000 km..........

S cenou vstřikovačů do CR se to vůbec nedá porovnat..... bohužel ale 6ti válec BMW je 6ti válec BMW, jak v dieselu tak i v benzinu, na to prostě AUDINa nemá, i když V6 2,5 TDI považuju za slušnej motor :-)
RSak
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha

#26 Příspěvek od RSak »

to Kuba: to prostě není možné, něco tam musíš ošulit, jinak by nebyl takový rozdíl, to nemůže být rozdíl jen v práci a hlavně je to rozvod, tem když praskne tak je to konečná, CR vstřikovače ti začnou odcházet postupně
Kuba

#27 Příspěvek od Kuba »

Proč bych to šulil ? naopak, v tomhle jsem perfekcionista, do ničeho se nepouštim, pokud nemám origoš servisní manuál a ještě konzultaci od kluků z servisu. Samozřejmě že už člověk nějákej ten rozvoďák vyměnil......... šetřit se dá třeba na tom, že nekoupíš origoš rozvoďák VW-AUDI, ale třeba SKF, což je dodavatel, kterej lifruje i pro VW/AUDI a oni si to jen jinak označej.......... rozvoďák Ti může praskout jen tehdy, pokud tam něco vlítne (šroub, matka... ) a nebo je moc volnej a na odlehčený straně se omlátěj zuby a pak to přeskočí ........ proto se dnes používaj samonapínací kladky ........ prostě musíš dělat pracisně, při výměně rozvodů měnit všechno za nový, co předepisuje výrobce, dotahovat momenťákem, kde je to potřeba........ všechno si označit, hlavně z opatrnosti horní úvrať na čerpadle, na vačkách, na klice ..... a nic nemůžeš pak pokazit...... a hlavně se předtim poradit s lidma, který už x-krát rozvody dělali, třeba i ze servisu....... to je ale stará písnička :)
RSak
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha

#28 Příspěvek od RSak »

a kde je tedy tech 35 tisíc, přece to nemůže být jen přirážka origo audi servisu ?
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#29 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Kuba píše:.... vstřikovače do BMW CR nezrepasuju ani náhodou :twisted:

faktem je, ze to jde a bezne se to dela s vybornyma vysledkama, jinak by na to nikdo nedrzel 6mesicu/bez omezeni km zaruku, ze .-)
“Ability is what you're capable of doing.”
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od bpytlik »

RSak píše:a kde je tedy tech 35 tisíc, přece to nemůže být jen přirážka origo audi servisu ?


tech 35k je v tom, ze te proste ojebali...nevim co na tom nechapes...rozvody za 50k :)))))
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#31 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

RSak píše:to Kuba: to prostě není možné, něco tam musíš ošulit, jinak by nebyl takový rozdíl, to nemůže být rozdíl jen v práci a hlavně je to rozvod, tem když praskne tak je to konečná, CR vstřikovače ti začnou odcházet postupně


Co není možné? je to holý fakt.... prostě výměna rozvodů se dá udělat za třetinu někdy i čtvrtinu ceny servisu audi či vw.Když koupíš kvalitní řemen např.Gates kvalitní kladky,tak už to je jen o šikovnosti mechanika...to že v audi rozebíraj kompletně předek,včetně sundání chladičů atd...je jen taktika.Znám mechoše co to udělá pomoci svých přípravků aniž by nějaké chladiče sundával...
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#32 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

RSak píše:a kde je tedy tech 35 tisíc, přece to nemůže být jen přirážka origo audi servisu ?


Ano,je to tak...známý má autosalon a prodává audi a vw....lidem dává super slevy ,klidně ma na autě za mega jen 20k vývar ,na servisu na něm za 3roky udělá 10ti násobek :D
RSak
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha

#33 Příspěvek od RSak »

:D )))) mě neojebali, protože jsem si koupil BMW, jen jsem ukazoval na cenovou náročnost jiné značky


jinak to s tím rozebráním celýho předku je teda síla 8O
RSak
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha

#34 Příspěvek od RSak »

to M3maniac: jinak koukám že ty už máž druhýho 3,0d a asi spokojenost ne? Mě to šlape taky super, ten tah a hukot je přímo božskej, kolikrát ani nezapínám radio a jen poslouchám motor ... :wink:
sb
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: úte 04.01.2005 01:00
Bydliště: Přelouč
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od sb »

No, jeste pozapomel napsat ze se ma spolu s rozvodama u audiny menit i vodni pumpa, kdyz k tomu prictes naky ty blbovinky, tak se dostanes na 20-25tKc za ktery si to musis vymenit sam, je to jen material. Takze v origo servise bych tem 40-50tKc docela veril.
Kuba

#36 Příspěvek od Kuba »

RSack : : No kde je těch 35.OOO Kč ? No v kapse servisu přece... najdeš je třeba ve vstupní hale v mramorovym obložení, v nejnovějšim TOUAREGu majitele firmy, v platech sekretářky, která tam sedí a kecá s kolegyní, a v neposlední řadě v kapsách akcionářu VW-SKODA-GROUP :!: :!: :!: :!:


Hanz : Mýlíš se ! CR-vstřikovače repasujou, ale ta repase zahrnuje jen vršky a vyčištění. Je to taková polo-repase, dobře, lepší než nic. Pokud Ti ale odejde "jehla" dole, tak to je tak přesně slícovaný, že to nezrepasuje ani se svěcenou vodou :!: ..... Je to taková česká repase, no ...... mimochodem nevim jak je to dnes, ale ještě před nedávnen BOSCH v ČR vůbec nerepasoval dCR v česku ( v Německu ano ), protože v Česku údajně málokdo dodržoval dílenský postupy po repasi a BOSCH na toi musel dávat záruku......
RSak
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha

#37 Příspěvek od RSak »

to Kuba: jestli to budeš brát takhle, tak si nekupuj nic a jezdi autobusem

jestli se bojíš hrozby servisních nákladů, tak opravdu zauvažuj o 528 a vykašli se na naftu, nemá cenu kupovat nejlevnější 530d a potom abys nemohl usnout že možná už zítra se ti vysype vstřik
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od RuDoSh »

Kuba píše:i když V6 2,5 TDI považuju za slušnej motor :-)


on se delalo i V6 2,5TDI(to davali jen do AUDI?)? Ted jezim s R5 2,5TDI(128kW 400Nm) s sestikvaltem a zadny zazrak to neni.... :)
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#39 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

RSak píše:to M3maniac: jinak koukám že ty už máž druhýho 3,0d a asi spokojenost ne? Mě to šlape taky super, ten tah a hukot je přímo božskej, kolikrát ani nezapínám radio a jen poslouchám motor ... :wink:


Teď nemám 3,0d to je jen pro Geltyho a spol :D od bmw mám teď jen empower :D a věř mi,že rádio taky nepouštím :D
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od Baxon »

RuDoSh píše:
Kuba píše:i když V6 2,5 TDI považuju za slušnej motor :-)


on se delalo i V6 2,5TDI(to davali jen do AUDI?)? Ted jezim s R5 2,5TDI(128kW 400Nm) s sestikvaltem a zadny zazrak to neni.... :)

Měl jsem ho v tý sračce od VW group 132kW, ale jak píšeš bylo to smutný kino.
Přílohy
v6 tdi.jpg
v6 tdi.jpg (161.89 KiB) Zobrazeno 452 x
Odpovědět