
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 CR: 6 vstřikovačů = 72.000,- Kč...je to normální ?
RSak píše:já bych to zase tak tragicky neviděl, bohužel o problémech se mluví více než o spokojenosti

Proč si mám namlouvat, že "mě to nepotká" , když riziko poruchy je značné, pokud si chci vozidlo ponechat několik 100.000 km, proto si pořizuji diesela, ne ?


Já mám dojem, že jsme na tom s CR vstřiky od BOSCHe ještě dobře. U Fordů (a zřejmě i všech frantíků) se vstřiky DELPHI nedají repasovat, odchází podstatně častěji, než u BMW a stojí 12k/ks. Je pravda že jsou potřeba jen čtyři.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
no jestli se vstřiky sypou v cca 150 tisících km, za 10 tisíc Kč je možná repase na dalších 100 tisíc nebo za 70 tisíc Kč jsou origo nové na dalších 150 tisíc km, je to pecka, ale prostě je to nectnost CR technologie
Co ale říci na koncernový 2,5 TDI, kdy ve 100 tisících km je nutná výměna rozvodového řemenu a kladek za cenu 50 tisíc Kč a tak je to prostě naplánováno, bez jakéhokoliv studu
Co ale říci na koncernový 2,5 TDI, kdy ve 100 tisících km je nutná výměna rozvodového řemenu a kladek za cenu 50 tisíc Kč a tak je to prostě naplánováno, bez jakéhokoliv studu

No to ne,
ozubenej řemen pro 2,5 TDI stojí do 1500,-- Kč. a sada napínacích kladek do 2.500,-- Kč., v nejhoršim případě se ještě vymění spodní řemenice u kliky, ta je drahá, stojí do 5.000,-, ale nemusí se vžýdycky měnit. Neznačkovej servos všechno zvládne i s materiálem tak do 10.000 nebo 15.000,- Kč. Sám si to zmáknu taky udělat za odpoledne, smaozřejmě používám momentovej klíč a jedu přesně podle servisního manuálu ... jen je blbý to odstrojování, to je piplačka.... je tam málo místa a motor je do V ......... vstřikovače do BMW CR nezrepasuju ani náhodou
, do tds komůrkovýho ano, na to mám i zkoušečku, jedna tryska nová BOSCH do vstřikovače (tds) stojí kolem 300,-- kč, x 6 = 1.800,- a můžu drandit dalších 100.000 km..........
S cenou vstřikovačů do CR se to vůbec nedá porovnat..... bohužel ale 6ti válec BMW je 6ti válec BMW, jak v dieselu tak i v benzinu, na to prostě AUDINa nemá, i když V6 2,5 TDI považuju za slušnej motor




S cenou vstřikovačů do CR se to vůbec nedá porovnat..... bohužel ale 6ti válec BMW je 6ti válec BMW, jak v dieselu tak i v benzinu, na to prostě AUDINa nemá, i když V6 2,5 TDI považuju za slušnej motor

Proč bych to šulil ? naopak, v tomhle jsem perfekcionista, do ničeho se nepouštim, pokud nemám origoš servisní manuál a ještě konzultaci od kluků z servisu. Samozřejmě že už člověk nějákej ten rozvoďák vyměnil......... šetřit se dá třeba na tom, že nekoupíš origoš rozvoďák VW-AUDI, ale třeba SKF, což je dodavatel, kterej lifruje i pro VW/AUDI a oni si to jen jinak označej.......... rozvoďák Ti může praskout jen tehdy, pokud tam něco vlítne (šroub, matka... ) a nebo je moc volnej a na odlehčený straně se omlátěj zuby a pak to přeskočí ........ proto se dnes používaj samonapínací kladky ........ prostě musíš dělat pracisně, při výměně rozvodů měnit všechno za nový, co předepisuje výrobce, dotahovat momenťákem, kde je to potřeba........ všechno si označit, hlavně z opatrnosti horní úvrať na čerpadle, na vačkách, na klice ..... a nic nemůžeš pak pokazit...... a hlavně se předtim poradit s lidma, který už x-krát rozvody dělali, třeba i ze servisu....... to je ale stará písnička 

RSak píše:to Kuba: to prostě není možné, něco tam musíš ošulit, jinak by nebyl takový rozdíl, to nemůže být rozdíl jen v práci a hlavně je to rozvod, tem když praskne tak je to konečná, CR vstřikovače ti začnou odcházet postupně
Co není možné? je to holý fakt.... prostě výměna rozvodů se dá udělat za třetinu někdy i čtvrtinu ceny servisu audi či vw.Když koupíš kvalitní řemen např.Gates kvalitní kladky,tak už to je jen o šikovnosti mechanika...to že v audi rozebíraj kompletně předek,včetně sundání chladičů atd...je jen taktika.Znám mechoše co to udělá pomoci svých přípravků aniž by nějaké chladiče sundával...
RSack : : No kde je těch 35.OOO Kč ? No v kapse servisu přece... najdeš je třeba ve vstupní hale v mramorovym obložení, v nejnovějšim TOUAREGu majitele firmy, v platech sekretářky, která tam sedí a kecá s kolegyní, a v neposlední řadě v kapsách akcionářu VW-SKODA-GROUP
Hanz : Mýlíš se ! CR-vstřikovače repasujou, ale ta repase zahrnuje jen vršky a vyčištění. Je to taková polo-repase, dobře, lepší než nic. Pokud Ti ale odejde "jehla" dole, tak to je tak přesně slícovaný, že to nezrepasuje ani se svěcenou vodou
..... Je to taková česká repase, no ...... mimochodem nevim jak je to dnes, ale ještě před nedávnen BOSCH v ČR vůbec nerepasoval dCR v česku ( v Německu ano ), protože v Česku údajně málokdo dodržoval dílenský postupy po repasi a BOSCH na toi musel dávat záruku......




Hanz : Mýlíš se ! CR-vstřikovače repasujou, ale ta repase zahrnuje jen vršky a vyčištění. Je to taková polo-repase, dobře, lepší než nic. Pokud Ti ale odejde "jehla" dole, tak to je tak přesně slícovaný, že to nezrepasuje ani se svěcenou vodou

RSak píše:to M3maniac: jinak koukám že ty už máž druhýho 3,0d a asi spokojenost ne? Mě to šlape taky super, ten tah a hukot je přímo božskej, kolikrát ani nezapínám radio a jen poslouchám motor ...
Teď nemám 3,0d to je jen pro Geltyho a spol



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2225
- Registrován: pon 14.04.2003 00:00
- Bydliště: Bedřichov
- Kontaktovat uživatele:
RuDoSh píše:Kuba píše:i když V6 2,5 TDI považuju za slušnej motor
on se delalo i V6 2,5TDI(to davali jen do AUDI?)? Ted jezim s R5 2,5TDI(128kW 400Nm) s sestikvaltem a zadny zazrak to neni....
Měl jsem ho v tý sračce od VW group 132kW, ale jak píšeš bylo to smutný kino.
- Přílohy
-
- v6 tdi.jpg (161.89 KiB) Zobrazeno 452 x