milionovo napsal: Takze jestli s takovym autem najedes 200k km, mel bys pocitat s opravama za 600-800tisic korun. Ono auto neni jenom o jezdeni a meneni oleje a desticek, ale to si vetsina lidi neuvedomuje....To ja taky duvod, proc lidi, kteri na to maji a hlavne taky v nemecku, sou auta u jednoho majitele nebo firmy max. 3 roky a 150-200k km a pak jdou pryc
Co ? Jestli jsou vstriky za 80.000 kc spotrebak, tak nam tady automobilky něco hezky namlouvaj ve svejch letácích hlavně o novejch dieselech...... teda nevim, v 90tejch letech jsme měli v rodině Mercedes-Benz W124 250 d a TD, u jednoho vstřiky 300.000 km, u druhýho nevim, ale výměna stála 2000,-- Kč., asi jsme měli štěstí, turbo neodešlo..... ségra GOLF II a pak GOLF III, původní turbo, čerpadlo, jen 1x těsnění pod palicí...... jeden v rodině BMW 324d (88 PS myslim) r.v. 1985.... 450.000 km. (odešla vodní pumpa, myslim že visco-spojka a nějáký blbosti, tenkrát do toho musel najednou vysypat myslim 13.000,- Kč a strašně nadával......)
Kdyby mi někdo řikal, že je normální dát do každýho z těch aut po 2 nebo 3 letech vstřiky za 80.000 Kč nebo že turbo je spotřebák a já bych uvěřil, dal bych ty káry pryč.

....
Argument "ostatní common-rail značky taky odcházej" je pseudoargument, je to de facto doznání toho, že je tedy CR-BMW stejná drahá sRaČka jako ostatní, která sice potěší, ale nesmí se s tim moc nalítat....... jak už sem psal, vývojářské středisko BOSCH k tomu říká v interní zprávě (v tomto smyslu):
Problém je kavitace, která při tak vysokejch tlacích na tak malejch ploškách působí destrukčně a poškozuje strukturu jehly a sedla, takže po nějáké době vstřikovač jako celek nedosahuje původních parametrů parametrů. ( zvyšuje se vratné přepadové množství nafty a navíc tryska pak blbě rozprašuje - volnoběh jde do hajzlu, motor se třese apod. )