Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e34 tds teplota motoru

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
karosmyk
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pát 02.01.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od karosmyk »

dnes mi vylítla teplota až do červenýho pole zastavím zvednu haubnu a motor má teplotu úplně normální voda se nevaří fšechno v pohodě po chvíli se zas ručička ustálila na středu ale má tendenci být jakoby půl mm za půlkou ale dál nejde tak kde je závada? teplotní čidlo v prdeli a posílá na budík ňáký kraviny či co? kde to čidlo je na motoru nebo něco jinýho kdyby vás někoho něco napadlo tak díky nebo jesli se někomu stalo to samý už mě to auto sere zas vychytám fšechny mouchy a pude do světa to si pak někdo pojezdí bez investic kurva :twisted:
bas

#2 Příspěvek od bas »

Mal som to iste a bola to velka vzduchova bublina! Takze skus odvzdusnit, ked nepomoze, potom ries ostatne veci ako termostat, cidlo, atd.
karosmyk
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pát 02.01.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od karosmyk »

voda netlakuje topení se chová normálně jak by se tam ten vzduch vzal? kde všude se odvzdušňuje termostat no nevím kdyby to zapřičinil tak by ta voda musela skutečně vařit ale nic takového neproběhlo jak říkám systém nenatlakovanej teplota motoru normální přesto na budíku max já si myslím že to bude to čidlo ale nejsem si jistej zrovna tak to může být pět jinejch věcí
Legend1
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: ned 28.05.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Legend1 »

Mám stejný motor v Oplu Omega a odvzdušňuje se mi vždycky sám. Často odchází viskospojka v mechanické vrtuli a pak se to chová takto - při normální jízdě je tak těch 93°C, ve velkém kopci teplota stoupne na 101°C a při další jízdě se to srovnána původní hodnotu. Za jízdy to stíhají dochlazovat větráky od klimachladiče. Čidlo teploty motoru by mělo být na hlavě válců mezi třetím a čtvrtým válcem.
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Slavisimo »

Co bordel na chladici? 8O Kontrola...
karosmyk
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pát 02.01.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od karosmyk »

Slavisimo píše:Co bordel na chladici? 8O Kontrola...
chladič je čistej jak sklo
karosmyk
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pát 02.01.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od karosmyk »

mluvil sem s chlápkem kterej tomu rozumí a při popsání závady mi řekl že to asi bude závada v palubce že se to stává že buď zlobí jeden budík nebo spadnou všechny a že je to opravitelný ale mám ho trochu z ruky je z brna
karosmyk
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pát 02.01.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od karosmyk »

vyřešeno tečka špatná kostra motoru u Bohma 1000k elektrikář to hledal asi hodinu a půl
Odpovědět