70000 ,- za jejich výměnu mě věru také neláká.Zvlášť když mají vydržet 150 tisíc km.Tak mě napadlo že když např.dávám 20000,- za pneu které mi vydrží cca 50000 km za necelé dvě sezony tak to neni tak hrozné - nojo,ale když koupím gumy na 150 tis tak bych měl skoro na ty CRka, a když k tomu připočtu zimáky - tak jsem na svém!
Takže "zdroje tu jsou",koupím sliky z vrakáče,nechám je prořezat a jeto. Ba ne, to není systémové řešení -budu mít sice nové vstřiky ale posere se turbo znáte to ne?Furt něco.Radši se vrátim k starému dobrému Fávu - sice moc nejede ale svisláky jsou za devadesát,blatník za stopade a celej je za pětikilo,- nivo se podělat nemůže a ten vstřik co horem chrchlá benzín do karbecu je věčnej.Nojo sakra ale ten zase žere víc než moje Báwo - to bych si nepomohl.Kudy z toho? Jo, kámoš měl Uno 1,1 - to bralo 5l akorát blbě startovalo, tak nevím.Nebo vím. Budu se dál těšit ze svého v zásadě spolehlivého bezpečného (bohužel vlastní zkušenost)a dobře jedoucího Báwa a doufat že vydrží při dobrém zacházení to co ty před ním.A když něco odejde tak to holt dát rozumně do cajku.Nejsem fanatik značky ,ale řekl bych že na těch (BMW) přece něco je co jiná auta nemají. A že jsou drahé díly, to může každej tipnout už podle pořizovací ceny nového vozu.To je holt život. A propo neštvalo by vás ta cenová ztráta kdyby jste koupili funglovku
a za 2 nebo 3 roky ty statisíce z ceny dole - to bych řekl že jsou větší ztráty než můžem dát za díly.Z nám to z motorek, ty kupuju nové a když ji člověk za dvě sezony prodává tak poměr ztráty z pořizovací ceny vs. najeté kilometry je dost žalostný - to pro ty co vypočítávají náklady na km. u staršího auta.Takže závěr ať si každý udělá pro sebe zač mu stojí mít Baworáka eventuelně jestli přece jenom nejít do té Feldy - zvlášť když je to "mazel Glsi 1,3 - 8 valve / 5 speed"
S pozdravem Bawům zdar a 530 kám v dízlu zvláště.
