Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e34 525TD žlutá kontrolka vstřiku

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
donco
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pon 08.05.2006 00:00

#1 Příspěvek od donco »

prosím o radu dvakrát v tomto týdnu se mi stalo,že při jízde mi zničeho nic vysadil motor a rosvítila se oranžová kontrolka vstřiku nebo co to je.Měl jsem tam vždy pětku,přeřadil na 4,kontrolka zhasla a jelo to dál a vše OK.Stalo se mi to 2x za týden.Startuje normálně.Čím to nemáte někdo zkušenosti.Díky. :oops:
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Marten »

Zřejmě to bude vadná elektronická tryska (vstřikovač). Poznáš ho tak, že do něj vede kabel o dvou drátech.
donco
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pon 08.05.2006 00:00

#3 Příspěvek od donco »

Marten píše:Zřejmě to bude vadná elektronická tryska (vstřikovač). Poznáš ho tak, že do něj vede kabel o dvou drátech.

takže pokud máš pravdu,bude se tato závada opakovat čím dál častěji.Zatím mi to udělalo 2x.Nemáš tušení co stojí nová??? :(
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Marten »

Je to zřejmé, ale cenu nového vstřiku neznám. :(
Legend1
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: ned 28.05.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Legend1 »

Nemusí to být špatný řídící vstřik, ale i závada v hlavě vstřikovacího čerpadla, která se bude postupně zhoršovat. Nejlepší je vzít to na diagnostiku než třeba zbytečně kupovat vstřik. Řídící vstřik s kabelem stojí přes 8000 a ostatní vstřiky bez kabelu přes 2000.
LUBEC Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 508
Registrován: úte 10.05.2005 00:00
Bydliště: BRNO

#6 Příspěvek od LUBEC Člen Klubu »

diagnostika ti řekne víc ale cena toho vstřiku není tak tragicka. Kupoval sem ho v Brně v nějákym obchodě z dílama a chtěli za něj 3000kč s tím že jim ten starej donesu zpět
dubar
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 05.08.2005 00:00

#7 Příspěvek od dubar »

Mam podobny problem, len neviem ci to s tym suvisi, ta kontrolka mi svieti len pri zhaveni, potom zhasne. Je to OK? Alebo je to chyba popisana kolegom vyssie. :? Mam 524td.
donco
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pon 08.05.2006 00:00

#8 Příspěvek od donco »

dubar píše:Mam podobny problem, len neviem ci to s tym suvisi, ta kontrolka mi svieti len pri zhaveni, potom zhasne. Je to OK? Alebo je to chyba popisana kolegom vyssie. :? Mam 524td.

mě při žhavení jen problikne a vše je ok.Rosvítila se mi při jízdě motor zhasnul,po přeřazení na 4 to zhaslo,a vše bylo ok.A od soboty se to zatím neopakovalo tak uvidím. :(
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od gyrous »

Mě oranžová kontrolka vstřiku problikává při sešlápování plynu a přitom se nic se neděje. Dělá mi to umírající podávací čerpadlo...
Řídící vstřik(ten s kablíkem co to hlídá) ukazuje problém, a jestli problikne sem tam, tak to nejspíš znamená, že auto chce víc nafty (potenciometr na pedálu hlásí plné sešlápnutí v řídící krabičce a řídící vstřík ukazuje, že není čím, ale to by ti taky nemělo tahat jak má). Jestli ti to bliká furt tak to je na výměnu vstřiku, co ti to hlídá...
Takový tip, máš problém s dodávkou nafty do motoru...
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od gyrous »

dubar píše:Mam podobny problem, len neviem ci to s tym suvisi, ta kontrolka mi svieti len pri zhaveni, potom zhasne. Je to OK? Alebo je to chyba popisana kolegom vyssie. :? Mam 524td.


Tak to je OK, kdyby ti to nebliklo před startem, tak možná potom bys musel řešit buď kontrolku, nebo řídící vstřik, který by přestal být funkční. Vlastně to asi funguje tak, že se po otočení klíčkem zapne řídící vstřik dřív než se dostane k němu nafta a proto blikne. Pokud se nepletu... :wink:
dubar
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 05.08.2005 00:00

#11 Příspěvek od dubar »

Som spokojny :D ze to nie je vada vstrikov. Este dotaz, startujem az ked to zhasne ale este sviti zeleny okruh, alebo mozem startovat hned po zhasnuti zhavenia?
donco
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pon 08.05.2006 00:00

#12 Příspěvek od donco »

gyrous píše:Mě oranžová kontrolka vstřiku problikává při sešlápování plynu a přitom se nic se neděje. Dělá mi to umírající podávací čerpadlo...
Řídící vstřik(ten s kablíkem co to hlídá) ukazuje problém, a jestli problikne sem tam, tak to nejspíš znamená, že auto chce víc nafty (potenciometr na pedálu hlásí plné sešlápnutí v řídící krabičce a řídící vstřík ukazuje, že není čím, ale to by ti taky nemělo tahat jak má). Jestli ti to bliká furt tak to je na výměnu vstřiku, co ti to hlídá...
Takový tip, máš problém s dodávkou nafty do motoru...

díky,teď jsi mě přivedl na myšlenku,že to opravdu asi bude podávací čerpadlo.Vzpomínám,že už jsem s ním problém měl a naposled když se to rosvítilo tak jsem dost spěchal takže nafty bylo třeba hodně :D
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od gyrous »

dubar píše:Som spokojny :D ze to nie je vada vstrikov. Este dotaz, startujem az ked to zhasne ale este sviti zeleny okruh, alebo mozem startovat hned po zhasnuti zhavenia?


Vůbec nevím co myslíš
Zelené leda ty čtverečky, které jsou na displeji (ty informují stav oleje), a to není třeba...
dubar
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 05.08.2005 00:00

#14 Příspěvek od dubar »

nemam na mysli oilservice.
donco
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pon 08.05.2006 00:00

#15 Příspěvek od donco »

tak dnes mi auto zhaslo úplně,kontrolka svítila a nešlo natočit.Nechal jsem se odtáhnout domů asi 7km a u baráku to zase normálka chytlo.V naftovým filtru nebyla nafta tak mám podezření opravdu že vynechává podávací čerpadlo,nebo nějaký bordel v nádrži,
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#16 Příspěvek od tds »

chlapi kontrolka žlutá s vyzobrazeným vstřikem nezahrnuje pouze ´´řídící vstřik´´nýbrž celou vstřikovací soustavu.t.j. hod to na kompl a pak uvidíš co ti napíše za chybu.se vstřikem to nemusí mít nic společného.to co popisuješ by mohl být el.mag.ventil který uzavírá přívod nafty pro zhasnutí motoru.
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od gyrous »

Podávací čerpadlo mám vyměněné. Podávací čerpadlo funguje jen během startování vozidla. Během jízdy si naftu tahá vstřikovací čerpadlo.
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#18 Příspěvek od tds »

gyrous píše:Podávací čerpadlo mám vyměněné. Podávací čerpadlo funguje jen během startování vozidla. Během jízdy si naftu tahá vstřikovací čerpadlo.

před startem beží jen tak dlouho jako žhavení, po startu pořád.
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od gyrous »

No tak žhavení a vstřik trvá asi 3 sekundy. Čerpadlo, než to natlakuje trvá asi víc. Měl jsem to testnuté a auto jelo s odpojeným podávacím čerpadlem stejně. Myslel jsem, že je to podávacím čerpadlem, že mi to tak slabě jede, ale je tam toho víc. Navíc nevím jestli by takové prdítko na baterku zvládlo utáhnout za svoji životnost několik kubíků nafty během jízdy.
Ale mě to aspoň startuje konečně lépe bez sešlápnutí plynu. 8)
delawega
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: stř 01.02.2006 01:00

#20 Příspěvek od delawega »

no co poviete na toto..sice sa mi nerozsvieti zlta tryska ale vypise mi fuel inj.system error. asi perto ze kontrolku trysky nemam... bolo to na diagnostike v bmw a povedali mi ze to moze byt bud tryska alebo cerpadlo...na kompe im ukazuje to ze mam mat predvstrek 3.5 stupna s toleranciou 2 a hodnota pri zakladnych otackach je 9,5 - 10.2 apreto mi to vypne a vyhpise chybu. ked znovu nastartujem ide to ok..
neviem ci tie hodnoty su vadnou tryskou alebo cerpadlom...zisitl som ze riadiaca tryska ma mat hodnotu od 96 do 124 Ohmov nameral som 116.6takze predpokladam ze tryska je ok. este je teoreticky mozne to ze samotna tryska ma slaby tlak a otvara skorej ako ma.. peto ukazuje pomali 3x viac..
ak mate s tym skusenosti dajte vediet, jedna sa o TDS E39
Dik
Odpovědět