
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e34 525TD žlutá kontrolka vstřiku
prosím o radu dvakrát v tomto týdnu se mi stalo,že při jízde mi zničeho nic vysadil motor a rosvítila se oranžová kontrolka vstřiku nebo co to je.Měl jsem tam vždy pětku,přeřadil na 4,kontrolka zhasla a jelo to dál a vše OK.Stalo se mi to 2x za týden.Startuje normálně.Čím to nemáte někdo zkušenosti.Díky. 

dubar píše:Mam podobny problem, len neviem ci to s tym suvisi, ta kontrolka mi svieti len pri zhaveni, potom zhasne. Je to OK? Alebo je to chyba popisana kolegom vyssie.Mam 524td.
mě při žhavení jen problikne a vše je ok.Rosvítila se mi při jízdě motor zhasnul,po přeřazení na 4 to zhaslo,a vše bylo ok.A od soboty se to zatím neopakovalo tak uvidím.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Mě oranžová kontrolka vstřiku problikává při sešlápování plynu a přitom se nic se neděje. Dělá mi to umírající podávací čerpadlo...
Řídící vstřik(ten s kablíkem co to hlídá) ukazuje problém, a jestli problikne sem tam, tak to nejspíš znamená, že auto chce víc nafty (potenciometr na pedálu hlásí plné sešlápnutí v řídící krabičce a řídící vstřík ukazuje, že není čím, ale to by ti taky nemělo tahat jak má). Jestli ti to bliká furt tak to je na výměnu vstřiku, co ti to hlídá...
Takový tip, máš problém s dodávkou nafty do motoru...
Řídící vstřik(ten s kablíkem co to hlídá) ukazuje problém, a jestli problikne sem tam, tak to nejspíš znamená, že auto chce víc nafty (potenciometr na pedálu hlásí plné sešlápnutí v řídící krabičce a řídící vstřík ukazuje, že není čím, ale to by ti taky nemělo tahat jak má). Jestli ti to bliká furt tak to je na výměnu vstřiku, co ti to hlídá...
Takový tip, máš problém s dodávkou nafty do motoru...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
dubar píše:Mam podobny problem, len neviem ci to s tym suvisi, ta kontrolka mi svieti len pri zhaveni, potom zhasne. Je to OK? Alebo je to chyba popisana kolegom vyssie.Mam 524td.
Tak to je OK, kdyby ti to nebliklo před startem, tak možná potom bys musel řešit buď kontrolku, nebo řídící vstřik, který by přestal být funkční. Vlastně to asi funguje tak, že se po otočení klíčkem zapne řídící vstřik dřív než se dostane k němu nafta a proto blikne. Pokud se nepletu...

gyrous píše:Mě oranžová kontrolka vstřiku problikává při sešlápování plynu a přitom se nic se neděje. Dělá mi to umírající podávací čerpadlo...
Řídící vstřik(ten s kablíkem co to hlídá) ukazuje problém, a jestli problikne sem tam, tak to nejspíš znamená, že auto chce víc nafty (potenciometr na pedálu hlásí plné sešlápnutí v řídící krabičce a řídící vstřík ukazuje, že není čím, ale to by ti taky nemělo tahat jak má). Jestli ti to bliká furt tak to je na výměnu vstřiku, co ti to hlídá...
Takový tip, máš problém s dodávkou nafty do motoru...
díky,teď jsi mě přivedl na myšlenku,že to opravdu asi bude podávací čerpadlo.Vzpomínám,že už jsem s ním problém měl a naposled když se to rosvítilo tak jsem dost spěchal takže nafty bylo třeba hodně

chlapi kontrolka žlutá s vyzobrazeným vstřikem nezahrnuje pouze ´´řídící vstřik´´nýbrž celou vstřikovací soustavu.t.j. hod to na kompl a pak uvidíš co ti napíše za chybu.se vstřikem to nemusí mít nic společného.to co popisuješ by mohl být el.mag.ventil který uzavírá přívod nafty pro zhasnutí motoru.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
No tak žhavení a vstřik trvá asi 3 sekundy. Čerpadlo, než to natlakuje trvá asi víc. Měl jsem to testnuté a auto jelo s odpojeným podávacím čerpadlem stejně. Myslel jsem, že je to podávacím čerpadlem, že mi to tak slabě jede, ale je tam toho víc. Navíc nevím jestli by takové prdítko na baterku zvládlo utáhnout za svoji životnost několik kubíků nafty během jízdy.
Ale mě to aspoň startuje konečně lépe bez sešlápnutí plynu.
Ale mě to aspoň startuje konečně lépe bez sešlápnutí plynu.

no co poviete na toto..sice sa mi nerozsvieti zlta tryska ale vypise mi fuel inj.system error. asi perto ze kontrolku trysky nemam... bolo to na diagnostike v bmw a povedali mi ze to moze byt bud tryska alebo cerpadlo...na kompe im ukazuje to ze mam mat predvstrek 3.5 stupna s toleranciou 2 a hodnota pri zakladnych otackach je 9,5 - 10.2 apreto mi to vypne a vyhpise chybu. ked znovu nastartujem ide to ok..
neviem ci tie hodnoty su vadnou tryskou alebo cerpadlom...zisitl som ze riadiaca tryska ma mat hodnotu od 96 do 124 Ohmov nameral som 116.6takze predpokladam ze tryska je ok. este je teoreticky mozne to ze samotna tryska ma slaby tlak a otvara skorej ako ma.. peto ukazuje pomali 3x viac..
ak mate s tym skusenosti dajte vediet, jedna sa o TDS E39
Dik
neviem ci tie hodnoty su vadnou tryskou alebo cerpadlom...zisitl som ze riadiaca tryska ma mat hodnotu od 96 do 124 Ohmov nameral som 116.6takze predpokladam ze tryska je ok. este je teoreticky mozne to ze samotna tryska ma slaby tlak a otvara skorej ako ma.. peto ukazuje pomali 3x viac..
ak mate s tym skusenosti dajte vediet, jedna sa o TDS E39
Dik