
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
únik oleje
Zdar všichni,potřeboval bych poradit. Vyšťavila se mi baterka (e39 530dA), tak jsme to chtěli zatlačit do garáže, a když to bylo na místě, tak koukám, a pod autem pěkná loužička oleje.. Tak jsem hledal odkud to teče, a zdá se mi, že to šlo přes víčko. Netušíte jak k tomu mohlo dojít? Nějaký přetlak v motoru při zařazeném Déčku? Mohli to vytlačit válce? 

Pindour ma koukam prihodny nick
Pise, ze mu tlaci olej z motoru. Z vicka. A ty tady pises o servu.
Automat moc neznam, ale pokud jde o motor, nemel by byt rozdil. Pokud ti tlaci olej nahoru, az ti bleje olej ven z vicka motoru, tak to vypada na lágr motoru
Kdyz haze olej nahoru, tak je to na 99% na generálku. Kolik má najeto? 1.000.000 km?
Takovej obsah by mel neco vydrzet. Pri normalnim motoru ti olej nebleje ani kdyz zapomenes dat vicko oleje na motor. Maj to kluci vychytany. 





V garáži mám špatné osvětlení, po ruce žádný světlo, je hovno vidět. To servo mohlo něco vytlačit, při točení volantu, takže Pindour nemusí být vůbec mimo, třeba na to kápnul
To s tím víkem je trochu zavádějící, nedávno jsem měnil olej, takže je ho tam dá se říct skoro po okraj, mohlo se to zaprasit jinak. Ráno na to mrknu.
Jinak motor má nalítáno 140k.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 348
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Fugo píše:aby to byl lágr (šála) je nesmysl, jediná možnost by byla ucpané odvětrání klikové skříně. Ale více se přikláním k tomu servu, když neběží čerpadlo a točíš volantem tak vytlačuješ olej z řízení zpět do nádobky a ta může přetéct, a to nemluvim o hydraulickým posilovači pokud ho e39 tedy má.
naprosto přesně řečeno ..... hlavně mrkni na ten flek ..servo olej od motorového musíš poznat
