gyrous píše:Kuba píše:Ne, neživim se tim. Vstřikovače se daj za podobný ceny sehnat, to ano. Ale všechno to je z Německa. Bez němčiny je to ale blbý. Koukal sem na Autokelly, a skutečně je tam nehorázná palba nad 20 táců za vstřikovač na Octavii II motor 2.0 TDI PD... tak to aspoň vidíte, co je to tady za vydřiduchy v Čechách.
Na Passat B6 96 kW myslim že je to sou stejný vstřiky co sem uváděl v příspěvku vejš.... u těhle motorů VW-SKODA atd. se to liší jen, jestli je jinej výkon, ale myslim, že např. 96 kW maj všechny stejný vstřikovače. Mám na mysli elementy čerpadlo- tryska !!! Do starších VW V6 šestiválců se ale PD (čerpdlotryska) nemontovalo, tam jsou klasický rotační čerpadla a tudíž trysky i vstřikovače za hubičku.
To je přesně to co si myslím, to není v drahých autech, ale v lidech. Chceš se vozit v baworu, tak zaplať a přitom to není ani rolls ani porsche. Je opravdu důležité umět sehnat díly a sám. Protože jsou tu lidi hrozně alergičtí na BMW!!!
A když někdo umí, jezdí s provozními náklady levněji s baworem nebo s pašíkem než nějaký neználek jezdící v tdičku v Octávce. Tím nenarážím na auto, ale na to umět shánět...
No ale to je to o čem celou dobu mluvim ! Že odejde CR-vstřikovač, je normální jev, u klasickýho dieselu se taky časem musej měnit vstřikovače resp. trysky, ale nikdo to neřeší, páč stojej pár stovek...na BMW, Mercedes atd. ale ty CR-vstřikovače dělá jen 1 firma (BOSCH) a ještě k tomu má prapodivnou cenovou politiku, takže na BMW to dodává dráž než třeba na některý francouze

Prostě at si zákazník, kterej jezdí s BMW připlatí !! Ostatně VW-SKODA-Group taky nejsou žádní svatoušci. Sice se dá element čerpadlo-tryska sehnat - jak sem ukázal v příspěvku nahoře - skutečně lacino, což bude tim, že je to extrémně rozšířenej díl, je dost univerzální a BOSCH tam nemá tak restrtiktivní cenovou politiku jako u CR-vstřiků na BMW, ale sposta jinejch dílů jsou v rámci platformy VW na mnohé vozy stejné ( třeba hoidně dílů podvozkových má stejný Superb a PASSAT ) ale parchanti to vedou pod různejma číslama objednacíma a tentýž díl na ŠKODU prodávaj laciněji než třeba na PASSATa nebo na AUDI, ač to mají od stejného dodavatele . Tohle bežnej zákazník nemůže nikdy odhalit a tak platí a platí.... :twisted:


Doprd.le ten VW-TDI PD 140 PS je držák a má takovej krásnej jadrnej zvuk, díly levný, všechno si na tom udělám... ale ted sem zas koukal na BMW venku, ten design, jak dou ty dveře krásně zavírat, image, diesel si jen ševelí... to je strašný tohle rozhodování.. za bolševika bych tohle neřešil, už bych měl Žigula nebo VOLHu...... asi pujdu přes tohle všechno do BMW... ach jo
