Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW - je to k k něčemu?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Kuba

#181 Příspěvek od Kuba »

gyrous píše:
Kuba píše:Ne, neživim se tim. Vstřikovače se daj za podobný ceny sehnat, to ano. Ale všechno to je z Německa. Bez němčiny je to ale blbý. Koukal sem na Autokelly, a skutečně je tam nehorázná palba nad 20 táců za vstřikovač na Octavii II motor 2.0 TDI PD... tak to aspoň vidíte, co je to tady za vydřiduchy v Čechách.

Na Passat B6 96 kW myslim že je to sou stejný vstřiky co sem uváděl v příspěvku vejš.... u těhle motorů VW-SKODA atd. se to liší jen, jestli je jinej výkon, ale myslim, že např. 96 kW maj všechny stejný vstřikovače. Mám na mysli elementy čerpadlo- tryska !!! Do starších VW V6 šestiválců se ale PD (čerpdlotryska) nemontovalo, tam jsou klasický rotační čerpadla a tudíž trysky i vstřikovače za hubičku.


To je přesně to co si myslím, to není v drahých autech, ale v lidech. Chceš se vozit v baworu, tak zaplať a přitom to není ani rolls ani porsche. Je opravdu důležité umět sehnat díly a sám. Protože jsou tu lidi hrozně alergičtí na BMW!!!
A když někdo umí, jezdí s provozními náklady levněji s baworem nebo s pašíkem než nějaký neználek jezdící v tdičku v Octávce. Tím nenarážím na auto, ale na to umět shánět... :wink:


No ale to je to o čem celou dobu mluvim ! Že odejde CR-vstřikovač, je normální jev, u klasickýho dieselu se taky časem musej měnit vstřikovače resp. trysky, ale nikdo to neřeší, páč stojej pár stovek...na BMW, Mercedes atd. ale ty CR-vstřikovače dělá jen 1 firma (BOSCH) a ještě k tomu má prapodivnou cenovou politiku, takže na BMW to dodává dráž než třeba na některý francouze :twisted:

Prostě at si zákazník, kterej jezdí s BMW připlatí !! Ostatně VW-SKODA-Group taky nejsou žádní svatoušci. Sice se dá element čerpadlo-tryska sehnat - jak sem ukázal v příspěvku nahoře - skutečně lacino, což bude tim, že je to extrémně rozšířenej díl, je dost univerzální a BOSCH tam nemá tak restrtiktivní cenovou politiku jako u CR-vstřiků na BMW, ale sposta jinejch dílů jsou v rámci platformy VW na mnohé vozy stejné ( třeba hoidně dílů podvozkových má stejný Superb a PASSAT ) ale parchanti to vedou pod různejma číslama objednacíma a tentýž díl na ŠKODU prodávaj laciněji než třeba na PASSATa nebo na AUDI, ač to mají od stejného dodavatele . Tohle bežnej zákazník nemůže nikdy odhalit a tak platí a platí.... :twisted: :twisted: :twisted:

Doprd.le ten VW-TDI PD 140 PS je držák a má takovej krásnej jadrnej zvuk, díly levný, všechno si na tom udělám... ale ted sem zas koukal na BMW venku, ten design, jak dou ty dveře krásně zavírat, image, diesel si jen ševelí... to je strašný tohle rozhodování.. za bolševika bych tohle neřešil, už bych měl Žigula nebo VOLHu...... asi pujdu přes tohle všechno do BMW... ach jo :cry:
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#182 Příspěvek od Demostenes »

gyrous píše:To je přesně to co si myslím, to není v drahých autech, ale v lidech. Chceš se vozit v baworu, tak zaplať a přitom to není ani rolls ani porsche. Je opravdu důležité umět sehnat díly a sám. Protože jsou tu lidi hrozně alergičtí na BMW!!!
A když někdo umí, jezdí s provozními náklady levněji s baworem nebo s pašíkem než nějaký neználek jezdící v tdičku v Octávce. Tím nenarážím na auto, ale na to umět shánět... :wink:


S timhle naprosto souhlasim.
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#183 Příspěvek od Maxiczech »

:Poklona: za úvodní článek od ZETA. :Poklona: Móóóc dobrý a každým slovem pravdivý. :) Pokud sledujete, mnozí z nás ten článek naprosto nepochopili. :? Mám taky Báwo, pro někoho v socce, asi že nemá nacigaci, či co. Ale to už tady bylo miliónkrát. :P A čím se tento vůz vyznačuje oproti jiným značkám? Pro mě je to hlavně, místo, bezpečná jízda a v neposlední řadě, na tomhle autě zkrátka nic nesere. A vo tom to má být. Nesrovnávejme nesrovnatelné. Baworák je prostě super kára vyšší střední třídy a je na každém, do jakého modelu kdo půjde. Přesně, jak bylo napsáno. Těžko lze mít na eMkové řadě gumy stejně dlouho jako na limuzíně. A takhle je to se vším. A pokud chce někdo Báwo za každých okolností, rozbije si prasátko a koupí pětkovou řadu za 30 tisíc. :roll: To jsou tady ti plačící majitelé BMW. Tam se nejni čemu divit. A pokud chce někdo osmiválec a řeší tady spotřebu, jak je to nehorázné auto, co žere i knedliky se zelim, to taktéž někam ukazuje. Proto jsem volil zlatou střední cestu, pro mě nabité vším, co jsem od auta ořekávám a udělal jsem dobře. Dětskou maxisedačku v pohodě zajistím a vedle jsou stále 2 místa. Zkuste si tohle někdo s Octávií. Auto mě nestálo ani korunu navíc. Nepočítám gumy, brzd. destičky a další spotřebák, který je nutný jednou za čas vyměnit. Jo vlastně čidlo na vanosu odešlo. Aby tady zase nějakej hnidopich něco nevyšťoural. Ještě jednou se klaním úvodnímu článku :Poklona: . Svatá pravda! Teď si to tady majitelé BMWéček servisovaných na vrakárnách pěkně přechroupejte. :idea:
David30
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: pon 19.02.2007 01:00

#184 Příspěvek od David30 »

:evil: Lidi, přiznejme si, že je to blbost co tu někteří píšou a ukončeme tuhle diskuzi. Dneska na všechny auta dodává díly jen několik málo dodavatelů, montuje se to v Polsku, v Rusku, v Koreji... prostě BMW už neni co bejvalo... samozřejmě si mamagement "hlídá" kvalitu, ale to znamená, že se dneska sotva někomu vylágruje motor... nejhorší sou ale ty prkotinky, co kazej tu radost z jízdy, samý chybný hlášky, nebo odcházející čidla, v nejhoršim předražený vstřikovače, filtry... soused má BMW a nic si na tom neumí udělat a tyhle prkotinky už ho stály Mailand.... prostě vyrobit auto který jezdí a jezdí a jezdí jako byl třeba Mercedes W 123 240 DIESEL nebo i W 124 250 D.. to BMW neumí :-(
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#185 Příspěvek od Maxiczech »

Keci. Normální keci. Prostě auto, který má třikrát přetočenej tachometr, chce průběžnou investici. A může to být jakákoliv značka. O Mercedesech se můžeme bavit jinde. Měl jsem 124. Linou 200D. Držák. Ale to už je hodně za Zenitem.. S mým e-39 nesrovnatelné. BMW je zkrátka auto. 8)
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#186 Příspěvek od milonovo »

To že si soused neumí nic udělat,ale neznamená že to nejde.Pod těma obříma plastama je pořád stejnej spalovací motor,jen má trochu víc elektroniky.
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#187 Příspěvek od Maxiczech »

Kde to zase jsme? Kam jsme se to dostali? Lze na BMW mladším roku 2000 dělat něco doma? Jen se tady spekuluje, čím by to asi tak mohlo být a každý stejně zajede na diagnostiku. A vyjde to levněji, než vylučovací metodou. :idea: A souseda nechej sousedem. :twisted:
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#188 Příspěvek od milonovo »

A co myslíš že Ti v servisu řeknou,na diagnostice jsem byl a chyba je v regulaci tlaku turba,toť vše.Pokud to tam nechám budou to dělat stejnou metodou jako já=pokus omyl protože nic bližšího to nenapíše.Když na to po X hodinách přijdou a bude to blbost za zlomek ceny práce,tak se to fakt vyplatí.Myslím že touhle metodou to můžu dělat stejně jako kdejakej pučmidrát v autorizovaným servisu.Oni tam totiš taky pracujou jen lidi a diagnostika není všemocná...
Chaotik
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: ned 29.10.2006 00:00
Bydliště: Třebíč

#189 Příspěvek od Chaotik »

VW diesely sou na pytel. Jejich jediná výhoda jsou (teda jestli je pravda, co je tu psáno) levnější výhody. Ale co se týče výkonu, jeho dosažitelnosti v různejch otáčkách a hlavně HLUKU (záměrně jsem nepoužil zvuku), nesahá CR ani dva metry pod zem. Toť můj názor a vlastní zkušenost...
Kuba

#190 Příspěvek od Kuba »

Ale o tom hluku se tu už psalo. Čim víc se výrobce snaží ztiššit diesly ( nemyslim ted zabalení motoru plastem ), tim víc jde spotřeba ( měrná spotřeba ) a účinnost motor do kopru...... Motory BMW CR jsou tak tichý předevšim proto, že CR-vstřikovač ovaldanej elektromagneticky nebo piezoelektricky před hlavní dávkou nafty do válce vstříkne až 5 minidávek a tím spalovací prostor "předehřeje" a nárust tlaku ve válci je pak mírnější, průběh spalování tišší. Jenže tyhle tzv. pilotní dávky paliva maj tu nevýhodu, že motor má právě vyšší měrnou spotřebu, páč se plýtvá naftou.... VW čerpadlo-tryska má jinou charakteristiku vstřikování za cenu hlučnějšího, jadrnějšího chodu hlavně v nízkejch otáčkách při nižšim zatížení motoru ale účinnost agregátu ( měrná spotřeba vyjádřená v gramech paliva na kWh je nepřekonaná !!!! O to přece taky jde, ne ???? Takže tvrdit že VW je na pytel..nevim, co si o pisateli myslet...
Chaotik
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: ned 29.10.2006 00:00
Bydliště: Třebíč

#191 Příspěvek od Chaotik »

Kuba píše:Ale o tom hluku se tu už psalo. Čim víc se výrobce snaží ztiššit diesly ( nemyslim ted zabalení motoru plastem ), tim víc jde spotřeba ( měrná spotřeba ) a účinnost motor do kopru...... Motory BMW CR jsou tak tichý předevšim proto, že CR-vstřikovač ovaldanej elektromagneticky nebo piezoelektricky před hlavní dávkou nafty do válce vstříkne až 5 minidávek a tím spalovací prostor "předehřeje" a nárust tlaku ve válci je pak mírnější, průběh spalování tišší. Jenže tyhle tzv. pilotní dávky paliva maj tu nevýhodu, že motor má právě vyšší měrnou spotřebu, páč se plýtvá naftou.... VW čerpadlo-tryska má jinou charakteristiku vstřikování za cenu hlučnějšího, jadrnějšího chodu hlavně v nízkejch otáčkách při nižšim zatížení motoru ale účinnost agregátu ( měrná spotřeba vyjádřená v gramech paliva na kWh je nepřekonaná !!!! O to přece taky jde, ne ???? Takže tvrdit že VW je na pytel..nevim, co si o pisateli myslet...


Třeba to, že mu pár korun (dobře třeba 30) na 100km stojí za to, že nemá v autě motor, kterej když v zimě nahodí, probudí celou ulici... A vůbec s CR je pro mě nesrovnatelně příjemnější soužití jak s PD a těch pár korun na spotřebě mi za to stojí. A ti tolikkrát omílaní strašáci odcházení vstřiků... Ještě sem neslyšel o tom, že by někdo měnil všech šest vstřiků (možná jo, ale preventivně). Uznává, že strašák vstřiků turba apod. je reálnej, ale pořád je to "kdyby". A s "kdyby" se může jít každej vycpat. Co kdyby mě náhodou sejmulo auto, když budu přecházet, co kdyby mi nějaký feťáci vymlátili všechny okna a poskákali celou kastlu, co kdybych najednou potřeboval peníze a musel všechno prodat... mě se zdá, že se to až moc řeší. Ono přeci jen všechno nakonec nějak dopadne.
Kubastds
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: čtv 05.01.2006 01:00

#192 Příspěvek od Kubastds »

Koukam ze by to chtelo alespon shrnuti nez tady bude 30 stran
tak za 1.
Sepsat petici do Bosche aby zmenil politiku a zlevnil BMW dily
za 2.
nemichat nizsi, stredni a vyzsi tridu vozidel
a za 3.
ted me nic nenapada...
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#193 Příspěvek od Atila »

Chaotik píše:VW diesely sou na pytel. Jejich jediná výhoda jsou (teda jestli je pravda, co je tu psáno) levnější výhody. Ale co se týče výkonu, jeho dosažitelnosti v různejch otáčkách a hlavně HLUKU (záměrně jsem nepoužil zvuku), nesahá CR ani dva metry pod zem. Toť můj názor a vlastní zkušenost...


Novy VW 2.0TDI 125kW minimalne tak jak je ulozen a odhlucnen v aktualnim modelu Passatu ma hlucnost a vibrace srovnatelne s nekterymi CR motory. Samozrejme sestival je sestival, to je zase o necem jinem, ale bavime-li se o stejne kategorii, tak na to jak udelat pomerne tichy dieselovy motor uz nemecti soudruzi z Wollfsburgu prisli (a ze jim to ale trvalo).
Dani34el
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: ned 28.01.2007 01:00

#194 Příspěvek od Dani34el »

Tak ten tichej chod u 2.0 TDI VW PD je danej jednak změněnou geometrií vstřikovací trysky a pak přesnějším piezoelektrickým ovládáním namísto elektromagnetickýho a pak celkově lepší zabalení agregátu. Vibrace jsou srovnatelný s BMW CR. Jen je tam víc nižších frekvencí oproti CR - víc to "bručí"...ale zas je to spolehlivější než BMW, míň to žere a hlavně je ten vstřikovač lacinější... to už se tu psalo.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#195 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Dani34el píše: hlavně je ten vstřikovač lacinější... to už se tu psalo.
Jo, v Auto Kelly na 103 kW verzi stojí 20k bez DPH, takže na 125 kW je určitě levnější.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
RSak
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha

#196 Příspěvek od RSak »

tak už si ten vysněný a lepší VW kup a máš vystaráno

jen pro upřesnění babu si taky vybíráš jen podle provozních nákladů a na ostatní kašleš? :roll:
alesjungmann
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: Liberec / Praha

#197 Příspěvek od alesjungmann »

"jen pro upřesnění babu si taky vybíráš jen podle provozních nákladů a na ostatní kašleš? "

:D :inlove: :D :inlove: :D
zet
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: ned 17.12.2006 01:00
Bydliště: Praha západ

#198 Příspěvek od zet »

Maxiczech píše::Poklona: za úvodní článek od ZETA. :Poklona: Móóóc dobrý a každým slovem pravdivý. :) Pokud sledujete, mnozí z nás ten článek naprosto nepochopili. :? Mám taky Báwo, pro někoho v socce, asi že nemá nacigaci, či co. Ale to už tady bylo miliónkrát. :P A čím se tento vůz vyznačuje oproti jiným značkám? Pro mě je to hlavně, místo, bezpečná jízda a v neposlední řadě, na tomhle autě zkrátka nic nesere. A vo tom to má být. Nesrovnávejme nesrovnatelné. Baworák je prostě super kára vyšší střední třídy a je na každém, do jakého modelu kdo půjde. Přesně, jak bylo napsáno. Těžko lze mít na eMkové řadě gumy stejně dlouho jako na limuzíně. A takhle je to se vším. A pokud chce někdo Báwo za každých okolností, rozbije si prasátko a koupí pětkovou řadu za 30 tisíc. :roll: To jsou tady ti plačící majitelé BMW. Tam se nejni čemu divit. A pokud chce někdo osmiválec a řeší tady spotřebu, jak je to nehorázné auto, co žere i knedliky se zelim, to taktéž někam ukazuje. Proto jsem volil zlatou střední cestu, pro mě nabité vším, co jsem od auta ořekávám a udělal jsem dobře. Dětskou maxisedačku v pohodě zajistím a vedle jsou stále 2 místa. Zkuste si tohle někdo s Octávií. Auto mě nestálo ani korunu navíc. Nepočítám gumy, brzd. destičky a další spotřebák, který je nutný jednou za čas vyměnit. Jo vlastně čidlo na vanosu odešlo. Aby tady zase nějakej hnidopich něco nevyšťoural. Ještě jednou se klaním úvodnímu článku :Poklona: . Svatá pravda! Teď si to tady majitelé BMWéček servisovaných na vrakárnách pěkně přechroupejte. :idea:

Děkuju :oops:
katana
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: čtv 23.02.2006 01:00
Bydliště: K.V.

#199 Příspěvek od katana »

fakt díky,docela jsem se zasmál. Ironie na druhou!?
Kubastds
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: čtv 05.01.2006 01:00

#200 Příspěvek od Kubastds »

No je to cele o tom ze se kolegove z BMW nesnazi udelat nesnicitelny auto protoze se nepotrebuji uz z nikym predhanet.. To je proste politika chteji vydelat penize proto to delaji... Kdyby delali auto na 1mil. km bez zavady tak zkrachuji.. A ty co si kupuju nove a po 3 letech to meni zase za nove tak tem to chodi dobre.. A my co to dostaneme po 6 letech tak akorad brecime... A protoze si BMW moc dobre uvedomuje ze bez striku to nejede tak je osoly aby meli jeste nejaky prijmy.. to je celi...
Tak hoj..
Odpovědět