Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Přední ložiska E39
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 31
- Registrován: úte 09.05.2006 00:00
Chlapi potřebuju se zeptat,chci měnit ložisko na předku,někdo mi říkal,že se musí na E39 měnit celý náboj i ABS kroužkem.Je to tak.nebo se dá vyměnit jenom samotné ložisko.Máte někdo zkušenosti se značkou Meyle?Je dost levná,ale nevím jak moc kvalitní.Samozřejmě nečekám kvalitu originálu.Dík za rady
Ja jsem ho ted menil a v aute je ted klid,jaky jsem uz dlouho "neslysel"
.Daval jsem tam nakonec FAG za 2,5tis a prace to byla pro mechanika asi neco pres pul hodky.Sundal kolo,desky,kotouc a pak povolil 3 srouby a ten ctvrty sel spatne-zaclanel mu tam tlumic,tak vytocil kolo a pak nejak snizil ten tlumic nebo co a sroub mel venku.Delal jsem to taky hlavne kvuli ABS cidlu,ale ABS mi sviti porad a ukazuje to porad predni prave,tak nevim,jestli mam zkusit koupit nove-ikdyz ho tam mam menene nekdy vloni.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 190
- Registrován: pon 18.03.2013 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: úte 13.08.2013 00:00
Moje zkušenost s výměnou předních ložisek:
Dělal jsem to preventivně, když už tlumiče a kotouče, tak ať se v tom nemusím za rok hrabat znova.
Ložisko drží na 4 šroubech, z toho ke 2 se nedá snadno dostat golou, překáží tlumič.
Tlumič a táhlo torzky povolit, náboj trochu stáhnout dolů.
Jenže náboj dolů nejde dostatečně daleko, nechce ho pustit jedno rameno (nevzpomínám si jestli přední nebo zadní). Takže odšroubovat rameno na straně rámu. Pak to jde. To vše kvůli tomu že ty šrouby neumístili o asi centimetr dál od tlumiče, jinak by to byla práce na pár minut.
Aby to nestačilo, půl roku po výměně mi začlo nějaké ložisko v levých zatáčkách hučet. Jen zatím nepoznám, jestli je to jedno z těch nových předních (FAG), nebo staré zadní (160t.km).
Dělal jsem to preventivně, když už tlumiče a kotouče, tak ať se v tom nemusím za rok hrabat znova.
Ložisko drží na 4 šroubech, z toho ke 2 se nedá snadno dostat golou, překáží tlumič.
Tlumič a táhlo torzky povolit, náboj trochu stáhnout dolů.
Jenže náboj dolů nejde dostatečně daleko, nechce ho pustit jedno rameno (nevzpomínám si jestli přední nebo zadní). Takže odšroubovat rameno na straně rámu. Pak to jde. To vše kvůli tomu že ty šrouby neumístili o asi centimetr dál od tlumiče, jinak by to byla práce na pár minut.
Aby to nestačilo, půl roku po výměně mi začlo nějaké ložisko v levých zatáčkách hučet. Jen zatím nepoznám, jestli je to jedno z těch nových předních (FAG), nebo staré zadní (160t.km).