Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e34 525 tds-vstriky a kolisani otacek

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
slapec
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: sob 10.06.2006 00:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od slapec »

Zdravim chlapi! Chtel bych se zeptat nechaval jste nekdo v bosch diesel servisu serizovat vstriky??? Co to stalo???
Dale by me zajimal vas nazor na kolisani otacek kdyz napr. zapnu vyhrev zadniho okna, pustim vetrak topeni ap. Cim myslite, ze to je??? Diky moc za kazdou radu.
Kubastds
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: čtv 05.01.2006 01:00

#2 Příspěvek od Kubastds »

to ze ti klesaji je reakce altiku, veci odber proudu, jestli to muze delat nebo ne nevim ale je to normalni, me to delalo kdyz jsem dal na vetraku 4, bosch zadny skusenost
slapec
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: sob 10.06.2006 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od slapec »

Taky jsem si to myslel, ale neslo mi do hlavy, ze se to deje u naftoveho motoru... Jak si to vyresil??? Jesli so to teda vyresil :roll: . Jinak diky moc.
micko525
Registrovaný
Příspěvky: 242
Registrován: ned 04.03.2007 01:00

#4 Příspěvek od micko525 »

Ty otačky kolísají protože máš špatný čerpadlo.Mě to taky dělá za studena,když se zahřeje vše je O.K. tak to zatim neřešim.Musíš nechat repasovat čerpadlo,nebo ještě někdo říkal že mu to dělal naftovej filtr,ten chci měnit,tak uvidim jestli to kolísání přestane.
Kubastds
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: čtv 05.01.2006 01:00

#5 Příspěvek od Kubastds »

on rikal ze mu to dela kdyz neco zapne ne porad.. kdyz zapnes klimu tak motor houpne, vsude. a kdyz zapnes nejaky veci odber proudu tak altik si v okamziku veme vic a to je to kolisnuti. nebo to houpe porad???
slapec
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: sob 10.06.2006 00:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od slapec »

Kdyz zapnu nejaky vetsi spotrebic, tak to houpe porad. Jesli to treba po 2 min prestane uz nevim. Ale nekdy se to nestane... Zatim to resit nebudu, ale zajimaji me vase nazory.
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Player1 »

Otáčky kolísaj i mně. Stačí třeba naráz stáhnout 2 okna a tak...myslím že to je normální a reaguje na to aj řídicí jednotka, která hned srovná otáčky. To samo třeba když se rozjíždíš a dáš míň plynu-ŘJ hned přidá otáčky.
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od gyrous »

Tak jak jsi předpokládal může to být vstřikama. S největší pravděpodobností ti motor ve volnoběhu nestíhá utáhnout to co má a sebemenší zátěž dělá problém v houpání otáček, bude špatná kompres. Přinejlepším vstřiky, přinejhorším tlaky. Správný diesel se ti má rozjet bez plynu, teda bawor je možná na to trošku těžší, tak nevím s tím rozjezdem. 8)
Kubastds
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: čtv 05.01.2006 01:00

#9 Příspěvek od Kubastds »

jo me se 525tds v automautu rozjizdi bez plynu..
benny24
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: sob 24.03.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od benny24 »

je to 100 procent čerpadlo měl jsem tds v automatu a kolísaloto stejně asi jako tobě je v pr.... elektrická část na čerpadle ta stojí s prací v bosch servise asi kolem 15000 ale jestli chceš tak ti pošlu číslo na kluka někde u pelhřimova dělá jenom báwa a má všechno výměna taky neni složitá
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#11 Příspěvek od 524td »

Řešil jsem stejný problém u svého minulého TDS, akorát s tím rozdílem, že když se mi motor rozhoupal, tak se to srovnalo až za dost dlouhou dobu. Měl jsem to na opravě u chlapíka, který dělá pouze BMW a to hlavně po elektrické stránce a po opravě bylo vše OK, i když jsem zapnul výhřev okna, nebo něco podobného. Bylo mi řečeno, že byl v prdeli zátěžový regulátor v elektronické části čerpadla.
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od gyrous »

Kubastds píše:jo me se 525tds v automautu rozjizdi bez plynu..


Možná sranda, ale pravděpodobně to není zcela v pořádku, pokud klesnou otáčky, řídící jednotka po pár vteřinách zareaguje přidáním PHM a tím se také zvýší spotřeba. Ale motor na 100% nejede, když to dělá za studena, tak to není strašný a aby se to nezhoršilo, tak se nedoporučuje s tím jezdit, až po zahřátí motoru. Čerpadlo se projevuje, až se motor zahřeje. 8)
slapec
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: sob 10.06.2006 00:00
Bydliště: Praha

#13 Příspěvek od slapec »

524td: A na kolik ta oprava vysla? Mozna by to mohlo byt ono. Odkud ten chlapik je? Das mi na nej prosim kontakt??? Diky moc za dobrou radu 8)
slapec
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: sob 10.06.2006 00:00
Bydliště: Praha

#14 Příspěvek od slapec »

gyrous: Bez plynu se rozjede, ale ten motor uz trochu vybehanej samo bude...
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#15 Příspěvek od 524td »

slapec píše:524td: A na kolik ta oprava vysla? Mozna by to mohlo byt ono. Odkud ten chlapik je? Das mi na nej prosim kontakt??? Diky moc za dobrou radu 8)


Chlapík se jmenuje p. Liska a je z Týnce nad Labem, kontakt na něho je 321781117. Stálo mě to 600,-Kč. Je to člověk, který dělal v Praze ve výzkumáku a je to machr přes autoelektriku. Mě osobně třikrát opravil řídící jednotku na 524td. Má poměrně slušné vybavení. Krámskému ladí E30 pro závody do vrchu, viz: http://www.vrchy.com/repre_kramsky.php
slapec
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: sob 10.06.2006 00:00
Bydliště: Praha

#16 Příspěvek od slapec »

524td: Diky moc to je kousek od me chaty. Jeste jednou dik.
katana
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: čtv 23.02.2006 01:00
Bydliště: K.V.

#17 Příspěvek od katana »

Je to kostka na čerpadle,stojí cca:4000-5000,-
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#18 Příspěvek od 524td »

slapec píše:524td: Diky moc to je kousek od me chaty. Jeste jednou dik.


Tak ať se zadaří. :wink:
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od gyrous »

Jestli máš pocit, že máš problém s tryskama, nastartuj motor a pak povol matici co vede ke vstřikovací trysce. Pokud se nic nezmění, tak je špatná. Takto můžeš postupovat jednu po druhé. :wink:
Poté tu špatnou vytáhni a očisti. Na spodku vstřikovací trysky je jehla, měla by se dobře pohybovat. Pokud se nehýbe, připrav si peníze na novou trysku, nebo použitou s jehlou, která se dobře hýbe a můžeš jí pak zrepasovat vršek. Problém se vstřikovacíma tryskama máš, jestliže ti po nastartování vyjde z výfuku černý dým. Po zahřátí by měl motor naskočit vždycky. 8)
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#20 Příspěvek od 524td »

gyrous píše:Jestli máš pocit, že máš problém s tryskama, nastartuj motor a pak povol matici co vede ke vstřikovací trysce. Pokud se nic nezmění, tak je špatná. Takto můžeš postupovat jednu po druhé. :wink:
Poté tu špatnou vytáhni a očisti. Na spodku vstřikovací trysky je jehla, měla by se dobře pohybovat. Pokud se nehýbe, připrav si peníze na novou trysku, nebo použitou s jehlou, která se dobře hýbe a můžeš jí pak zrepasovat vršek. Problém se vstřikovacíma tryskama máš, jestliže ti po nastartování vyjde z výfuku černý dým. Po zahřátí by měl motor naskočit vždycky. 8)


Myslím si že trysky se zkouší trochu jinak, např. hranice otvírací tlaku, jestli rozprašují, nebo kapou atd., ale určitě ne jak je volná vstřikovací jehla, která si myslím volná být nemá. Pokud povolíš převlečnou matici na trysce a nic se nezmění, tak nejen že je tryska špatná, ale je zadřená. :lol: Pokud to tak je, tak to jistě poznáš pouhým sluchem, motor běží nepravidelně. Jinak pokud se problém s tryskama pozná podle toho, že po nastartování vyjde z výfuku černý dým, tak potom má problém 90% dieslů v ČR. :lol:
Odpovědět