Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
rozvodový řetěz e39
Fanda76 píše:Zdar pánové, kdy měnit u e39 525i r.v.01 rozvodový řezěz? A originál (cena?) nebo náhr.? Dále předpokládám olej a filtry. Mám nově koupeno a strach abych něco neposral. Díky
Retez se nemeni dokud nezacne chrastit, coz byva az pri dost vysokych najezdech. U takhle mladeho auta, pokud neni extremne jete, bych retez neresil. Olej je asi rozumne vymenit, pokud neni jasna predchozi udrzba.
Atila píše:Fanda76 píše:Zdar pánové, kdy měnit u e39 525i r.v.01 rozvodový řezěz? A originál (cena?) nebo náhr.? Dále předpokládám olej a filtry. Mám nově koupeno a strach abych něco neposral. Díky
Retez se nemeni dokud nezacne chrastit, coz byva az pri dost vysokych najezdech. U takhle mladeho auta, pokud neni extremne jete, bych retez neresil. Olej je asi rozumne vymenit, pokud neni jasna predchozi udrzba.
Jak se pozná že chrastí řetěz. Mě de cosi z auta ze spodu, když chci akcelerovat do kopce. Jde to z venku, odráží se to od okolí. Když jsou zavřený okna, není nic slyšet.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Fanda76 píše:Díky za rady chlapi. Ještě mi řekněte kam nejlépe v Plzni na opravy?
Čus,řetěz vyměň taky,je to blbost doživotně stejně jako doživotní náplň v převodovce!Navíc není řetěz ani moc drahej,origo stojí něco okolo 1200kč origo.Je ale třeba vyměnit i vodicí lišty a i to ozubený kolo dole,protože budou ty zuby trochu vymačkaný podle toho staršího řetězu,dál musíš vyměnit i napínák,prostě udělat rozvody jak maj bejt,už se to tu taky několikrát řešilo,rozvody se dělaj normál jako u ostatních aut komplet vše,akorát s tím rozdílem,že u gumovýho řemenu se to děla po cca 70tis.km a u řetězu okolo 250-300tis.km.Pokud budeš chtít někoho doporučit,kdo ti to udělá na 100% a nebude moc drahej,tak napiš,hodím ti kontakt do sz,jsem z RO


Tady máš odkaz na ty díly,ty ceny odpovídají cenám v origo servisu:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=25
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
rockheart píše:Atila píše:Fanda76 píše:Zdar pánové, kdy měnit u e39 525i r.v.01 rozvodový řezěz? A originál (cena?) nebo náhr.? Dále předpokládám olej a filtry. Mám nově koupeno a strach abych něco neposral. Díky
Retez se nemeni dokud nezacne chrastit, coz byva az pri dost vysokych najezdech. U takhle mladeho auta, pokud neni extremne jete, bych retez neresil. Olej je asi rozumne vymenit, pokud neni jasna predchozi udrzba.
Jak se pozná že chrastí řetěz. Mě de cosi z auta ze spodu, když chci akcelerovat do kopce. Jde to z venku, odráží se to od okolí. Když jsou zavřený okna, není nic slyšet.
No to chrastění řetězu jde slyšet hlavně na volnoběh,při akceleraci to už slyšet moc nejde.Ti poradím jednu věc,docela dobře se dá poslouchat,co se ozývá v motoru,když přiložíš šroubovák rukojetí k uchu a tím kovovým se opřeš někde o blok motoru,to jdou panečku slyšet věci xkrát líb,než když to posloucháš pouhým uchem

Ještě mě napadlo,jestli se ti už neozejvaj vanosy,sice by to nemělo jít od spodku motoru,ale třeba to jen líp slyšíš od spodu!?
rockheart píše:Atila píše:Fanda76 píše:Zdar pánové, kdy měnit u e39 525i r.v.01 rozvodový řezěz? A originál (cena?) nebo náhr.? Dále předpokládám olej a filtry. Mám nově koupeno a strach abych něco neposral. Díky
Retez se nemeni dokud nezacne chrastit, coz byva az pri dost vysokych najezdech. U takhle mladeho auta, pokud neni extremne jete, bych retez neresil. Olej je asi rozumne vymenit, pokud neni jasna predchozi udrzba.
Jak se pozná že chrastí řetěz. Mě de cosi z auta ze spodu, když chci akcelerovat do kopce. Jde to z venku, odráží se to od okolí. Když jsou zavřený okna, není nic slyšet.
spousta věcí to může dělat. Je nutný zjistit odkud to jde. taky jsem si myslel, že mi chrastí něco v předu a nakonec to byly pakny ruční brzdy vzadu

gyrous píše:Rozvodový řetěz na e39 bezúdržbový, včetně dieslů.
To je sice pravda, včetně toho, že napínák (y obecně) je pro funkci důležitější (i řetěz se postupně vytahuje), ale preventivní výměna čehokoliv v rozumném časovém horizontu ještě ničemu neublížila...

.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Maxiczech píše:Řetěz se neměníKdyž neprdne, je tam doživotně. Při tvém obsahu myslím nic takového nehrozí. urvat řetěz může jenom hovado, nebo to může zapříčinit chyba ve výrobě. Vzhledem k roku výroby je ready..
Jo,to je fakt,užívat výkonnového potenciálu svého auta naplno může jen TOTÁLNÍ hovado

Jinak jak tu bylo řečeno,řetěz se mění až když chrastí (a to poznáš,když ne ty tak mechanik určitě...)
Preventivní výměnou se sice ještě nic nezkazilo,ale když to budu brát takhle můžeš na tom autě preventivně vyměnit uplně všechno a preventivně kupovat jen origo díly


rockheart píše:Atila píše:Fanda76 píše:Zdar pánové, kdy měnit u e39 525i r.v.01 rozvodový řezěz? A originál (cena?) nebo náhr.? Dále předpokládám olej a filtry. Mám nově koupeno a strach abych něco neposral. Díky
Retez se nemeni dokud nezacne chrastit, coz byva az pri dost vysokych najezdech. U takhle mladeho auta, pokud neni extremne jete, bych retez neresil. Olej je asi rozumne vymenit, pokud neni jasna predchozi udrzba.
Jak se pozná že chrastí řetěz. Mě de cosi z auta ze spodu, když chci akcelerovat do kopce. Jde to z venku, odráží se to od okolí. Když jsou zavřený okna, není nic slyšet.
Prosimtě kardanka, když jedeš do kopce nebo rázně přidáš, tak má tendenci se jakoby utrhnout z uložení a když to uložení je v hajzlu, tak dokáže pěkně zaspívat...tam bych začal hledat