Já tomu rozumím, taky bych chtěl E34 kdybych byl ve tvé kůži... Mimochodem se tu přece jedna E34ka prodávala za 16K.. Jistě sis toho všimnul. 24Ventil za 16K - nebylo co řešit, že??
Maxiczech píše:Jasná věc.. Každej je "úchylnej" na něco jinýho.. Asi to mám total v socce.. Moc se nevyznám ve výrazech kapitánů na tomto BMW fóru. Pro mě plná palba.. 6x airbag, dvouzón digi klima, multif. volant, vše v elektrice, ABS, ASC, PDC, malý BC a radio bussines profesional s CD, tempomat a další skvosty. 520i vanos 170 koní. Hale.., pro mě dobrý.. Mám 3 děti, nejmladší má autosedačku velkou málem jak sám Bawor, prostor jsem nikdác neřešil Dost místa pro pět lidí s kočárkem a koloběžkou. A v tom je myslím síla Touringa mno. A na dálnici? Se raději nebudu zmiňovat.. Dost se tady píše, že dvoulitr na tak velké a těžké auto je málo.. Já si to nemyslím...
Tak to je řekl bych dost slušná výbava,sehnat už jen kožený sedačky a byl bych spokojenej ...A s tím motorem,jak jsem du už někde psal o e34,to si myslím i o e39.Ne že by ten motor nestačil,ono to s tím zahýbe taky slušně,ale kdybych si mohl vybrat tak bych mnohem radši 525i,jak jsem již říkal,spotřeba skoro stejná,pojistka taky a koníků to přecejen víc má .Ale u ojetiny si většinou moc vybrat nemůžeš,takže kdybych sehnal pěknou klidně bych šel i do 520i.
Marten píše:Já tomu rozumím, taky bych chtěl E34 kdybych byl ve tvé kůži... Mimochodem se tu přece jedna E34ka prodávala za 16K.. Jistě sis toho všimnul. 24Ventil za 16K - nebylo co řešit, že??
ta uz je pryc, koukal jsem na ni ale neco podobnyho by bodlo!
zkusim to napsat sem at nezakladam nove tema a uvidim...
mam ted 525iA (automat) 24V bezvanos...a po meste jezdim tak za 15-16litru coz men osobne prijde dost...byvalou e34 taky s autoamtem co si pamatuju to bylo cca 13litru
napada vas co s tim?nebo je to normalni?Tedka sem menil svicky ale zadna zmena(i kdyz ty stare byly pekne zarostle). Vzduchovy filtr je novej. Jeste mne ceka olej na vymenu,ten co tam je tam je tak dva roky.....
A jak vypadaly ty svíčky,co jsi vyndal,to by přeci něco mohlo znamenat ta barva a napovědět.V případě,že tam máš správný otevírací tlak u regulátoru tlaku paliva na liště tak váha s lamdou ovlivnují směšovací poměr a dále hraje také roli průchodnost katalyzátoru.
byly na nich takove bilozlute usazeniny ale ne na konci elektrod uplne
hm diky za tipy..a ted otazka:co z toho muzu nejak jednoduse proverit a jak?diky
Helldiver píše:wolferine? Mas velky BC? ak ano, tak spotrebu mozes diagnostikovat jednoduchym testom...
mno abych pravdu rekl tak tu spotrebu co tady pisi mam merenou prave BC ale myslim si ze +-sedi....
(a to musim byt citlivej na plyn pedal teda)
edit:
ne ze ybch to obcas neprislapl ale delsi useky lechtam nebo i zapnu tempomat (i takove mista ve meste mam:) )
Tak si odblokuj tajne funkcie BC, daj si funkciu 3 (spotreba v litroch za hodinu) a napis sem hodnotu u studeneho/zahriateho motoru na volnobeh s vypnutou klimou:)
tak vysledku testu(vse s vypnuyma svetlama a radiem)
studeny motor(a temp=16stupnu podle pc)->o nastartovani 5l/h a klesalo az zhruba na 2,9-3,1l/h .. tam se to asi usadilo tak sem jel
po asi 12km mestem,rucicka tesne pred stredem-> 1,3-1,4l/h
Tak to celkom v poriadku urcite nebude, lebo moj 3.5liter v E34 mi za studena (hned po starte) zere maximalne do 3,5L za hodinu, skor 3L a usadi sa mi to na cca 2L za tepla, dalej to uz moc neklesne - tvoja hodnota u tepleho motoru 1,3-1,4L/h celkom odpoveda motoru M50B25 (na e34.de fore je thread kde pisu uzivatelia svoje priemerne spotreby v litroch za hodinu tak mozes porovonat s inymi 525kami). Takze kym sa ti motor ohreje, ides na prilis bohatu zmes a preto ti to zrejme na kratke trasy dost zere. Urcite by som premeral odpor teplotneho cidla a skontroloval vyhrievanie lambdy...
diky za tipy..muzes mi prosimte poradi kde zkontroluju to teplotni cidlo a kolik ma pripadne davat(ci dke to najit)
vyhrev lambdy taky nevim jak kontrolovat..rpece jen ythle veci delam prvne (zatim sem tak menil brzdy,svicky a takove mechanicke veci)
wolferine píše:diky za tipy..muzes mi prosimte poradi kde zkontroluju to teplotni cidlo a kolik ma pripadne davat(ci dke to najit) vyhrev lambdy taky nevim jak kontrolovat..rpece jen ythle veci delam prvne (zatim sem tak menil brzdy,svicky a takove mechanicke veci)
Kdyz mi napises rok vyroby a presne oznaceni..tak ti neco vystracham..napriklad na kterym konektoru mas co namerit...