Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 a spotřeba? :O

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#61 Příspěvek od Marten »

Já tomu rozumím, taky bych chtěl E34 kdybych byl ve tvé kůži... Mimochodem se tu přece jedna E34ka prodávala za 16K.. Jistě sis toho všimnul. 24Ventil za 16K - nebylo co řešit, že?? 8)
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#62 Příspěvek od Kail »

Maxiczech píše:Jasná věc.. :wink: Každej je "úchylnej" na něco jinýho.. :lol:
Asi to mám total v socce.. Moc se nevyznám ve výrazech kapitánů na tomto BMW fóru. Pro mě plná palba.. :lol:
6x airbag, dvouzón digi klima, multif. volant, vše v elektrice, ABS, ASC, PDC, malý BC a radio bussines profesional s CD, tempomat a další skvosty. 520i vanos 170 koní. Hale.., pro mě dobrý.. ;)
Mám 3 děti, nejmladší má autosedačku velkou málem jak sám Bawor, prostor jsem nikdác neřešil 8) Dost místa pro pět lidí s kočárkem a koloběžkou. A v tom je myslím síla Touringa mno. A na dálnici? :) Se raději nebudu zmiňovat.. Dost se tady píše, že dvoulitr na tak velké a těžké auto je málo.. :P Já si to nemyslím... :wink:



Tak to je řekl bych dost slušná výbava,sehnat už jen kožený sedačky a byl bych spokojenej :) ...A s tím motorem,jak jsem du už někde psal o e34,to si myslím i o e39.Ne že by ten motor nestačil,ono to s tím zahýbe taky slušně,ale kdybych si mohl vybrat tak bych mnohem radši 525i,jak jsem již říkal,spotřeba skoro stejná,pojistka taky a koníků to přecejen víc má :wink: .Ale u ojetiny si většinou moc vybrat nemůžeš,takže kdybych sehnal pěknou klidně bych šel i do 520i.
Anton
Registrovaný
Příspěvky: 804
Registrován: úte 18.07.2006 00:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#63 Příspěvek od Anton »

tak 170koní a 210Nm je skoro jak 523i což je 2,5, takže bych se toho nebál, on je to vlastně 2,2litr
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#64 Příspěvek od Kail »

Říkám že bych se taky nebál,ale kdyby bylo na výběr :wink: .Kolik má 525i?V e34 měla 193PS?Tak nějak myslím...
rakeesh
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: ned 19.08.2007 00:00
Bydliště: Praha

#65 Příspěvek od rakeesh »

Marten píše:Já tomu rozumím, taky bych chtěl E34 kdybych byl ve tvé kůži... Mimochodem se tu přece jedna E34ka prodávala za 16K.. Jistě sis toho všimnul. 24Ventil za 16K - nebylo co řešit, že?? 8)


ta uz je pryc, koukal jsem na ni :( ale neco podobnyho by bodlo!
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#66 Příspěvek od Marten »

Sám jsem nad ní přemýšlel, ale bohužel již bylo pozdě... :( Ale já už vlastně auto mám. :?
rakeesh
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: ned 19.08.2007 00:00
Bydliště: Praha

#67 Příspěvek od rakeesh »

co znamena 525iX?
Boriss23
Registrovaný
Příspěvky: 918
Registrován: sob 10.02.2007 01:00

#68 Příspěvek od Boriss23 »

rakeesh píše:co znamena 525iX?



znamena to ze to je 2.5litr 4*4 nahon
rakeesh
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: ned 19.08.2007 00:00
Bydliště: Praha

#69 Příspěvek od rakeesh »

Boriss23 píše:
rakeesh píše:co znamena 525iX?



znamena to ze to je 2.5litr 4*4 nahon


jo aha, diky
wolferine
Registrovaný
Příspěvky: 258
Registrován: sob 02.04.2005 00:00
Bydliště: Brno/Lovčičky
Kontaktovat uživatele:

#70 Příspěvek od wolferine »

zkusim to napsat sem at nezakladam nove tema a uvidim...
mam ted 525iA (automat) 24V bezvanos...a po meste jezdim tak za 15-16litru coz men osobne prijde dost...byvalou e34 taky s autoamtem co si pamatuju to bylo cca 13litru
napada vas co s tim?nebo je to normalni?Tedka sem menil svicky ale zadna zmena(i kdyz ty stare byly pekne zarostle). Vzduchovy filtr je novej. Jeste mne ceka olej na vymenu,ten co tam je tam je tak dva roky.....
fafejta

#71 Příspěvek od fafejta »

A jak vypadaly ty svíčky,co jsi vyndal,to by přeci něco mohlo znamenat ta barva a napovědět.V případě,že tam máš správný otevírací tlak u regulátoru tlaku paliva na liště tak váha s lamdou ovlivnují směšovací poměr a dále hraje také roli průchodnost katalyzátoru.
wolferine
Registrovaný
Příspěvky: 258
Registrován: sob 02.04.2005 00:00
Bydliště: Brno/Lovčičky
Kontaktovat uživatele:

#72 Příspěvek od wolferine »

byly na nich takove bilozlute usazeniny ale ne na konci elektrod uplne
hm diky za tipy..a ted otazka:co z toho muzu nejak jednoduse proverit a jak?diky
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#73 Příspěvek od Helldiver »

wolferine? Mas velky BC? ak ano, tak spotrebu mozes diagnostikovat jednoduchym testom...
wolferine
Registrovaný
Příspěvky: 258
Registrován: sob 02.04.2005 00:00
Bydliště: Brno/Lovčičky
Kontaktovat uživatele:

#74 Příspěvek od wolferine »

Helldiver píše:wolferine? Mas velky BC? ak ano, tak spotrebu mozes diagnostikovat jednoduchym testom...

mno abych pravdu rekl tak tu spotrebu co tady pisi mam merenou prave BC ale myslim si ze +-sedi....
(a to musim byt citlivej na plyn pedal teda)
edit:
ne ze ybch to obcas neprislapl ale delsi useky lechtam nebo i zapnu tempomat (i takove mista ve meste mam:) )
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#75 Příspěvek od Helldiver »

Tak si odblokuj tajne funkcie BC, daj si funkciu 3 (spotreba v litroch za hodinu) a napis sem hodnotu u studeneho/zahriateho motoru na volnobeh s vypnutou klimou:)
wolferine
Registrovaný
Příspěvky: 258
Registrován: sob 02.04.2005 00:00
Bydliště: Brno/Lovčičky
Kontaktovat uživatele:

#76 Příspěvek od wolferine »

zkusim,dik za tip
wolferine
Registrovaný
Příspěvky: 258
Registrován: sob 02.04.2005 00:00
Bydliště: Brno/Lovčičky
Kontaktovat uživatele:

#77 Příspěvek od wolferine »

tak vysledku testu(vse s vypnuyma svetlama a radiem)
studeny motor(a temp=16stupnu podle pc)->o nastartovani 5l/h a klesalo az zhruba na 2,9-3,1l/h .. tam se to asi usadilo tak sem jel
po asi 12km mestem,rucicka tesne pred stredem-> 1,3-1,4l/h

tak a co ted?:)
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#78 Příspěvek od Helldiver »

Tak to celkom v poriadku urcite nebude, lebo moj 3.5liter v E34 mi za studena (hned po starte) zere maximalne do 3,5L za hodinu, skor 3L a usadi sa mi to na cca 2L za tepla, dalej to uz moc neklesne - tvoja hodnota u tepleho motoru 1,3-1,4L/h celkom odpoveda motoru M50B25 (na e34.de fore je thread kde pisu uzivatelia svoje priemerne spotreby v litroch za hodinu tak mozes porovonat s inymi 525kami). Takze kym sa ti motor ohreje, ides na prilis bohatu zmes a preto ti to zrejme na kratke trasy dost zere. Urcite by som premeral odpor teplotneho cidla a skontroloval vyhrievanie lambdy...
wolferine
Registrovaný
Příspěvky: 258
Registrován: sob 02.04.2005 00:00
Bydliště: Brno/Lovčičky
Kontaktovat uživatele:

#79 Příspěvek od wolferine »

diky za tipy..muzes mi prosimte poradi kde zkontroluju to teplotni cidlo a kolik ma pripadne davat(ci dke to najit)
vyhrev lambdy taky nevim jak kontrolovat..rpece jen ythle veci delam prvne (zatim sem tak menil brzdy,svicky a takove mechanicke veci)
bmw123456
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: pát 04.04.2008 00:00

#80 Příspěvek od bmw123456 »

wolferine píše:diky za tipy..muzes mi prosimte poradi kde zkontroluju to teplotni cidlo a kolik ma pripadne davat(ci dke to najit)
vyhrev lambdy taky nevim jak kontrolovat..rpece jen ythle veci delam prvne (zatim sem tak menil brzdy,svicky a takove mechanicke veci)


Kdyz mi napises rok vyroby a presne oznaceni..tak ti neco vystracham..napriklad na kterym konektoru mas co namerit...
Odpovědět