Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 tds - padá nafta

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Fandars
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 22.05.2007 00:00
Bydliště: Praha - JIH

#1 Příspěvek od Fandars »

Mám takovej problém,padá mi nafta pokaždý ráno to nemůžu
nastartovat,čerpadlo v nádrži mi běží,ale jen když startuju,je to
v pořádku,nebo má běžet už když otočím klíčem ???
Palivový hadičky mám komplet nový,a nezdá se že někde smrdí,uniká
nafta?
Není tam někde nějakej ventilek?
Díky za radu!
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#2 Příspěvek od tds »

kontrolovat kontrolovat a zase kontrolovat. všude to musí být suché jak pepř.jinak budeš mít pořád problémy s padáním nafty.někdy bývá zteřelá gumička na odkalovači nafty.(dole na palivovým filtru) přepady,o.kroužky k filru a ven atd atd.
podávací pumpa běží když jede motor a při žhavení.otevři si víčko nádrže zapni klíček a musíš to slyšet jestli běží nebo ne.
svejda_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: sob 28.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od svejda_BMW »

taky sem to řešil... -> ventilek v podávacím čerpadle... ale nekterý typy (dřívější) ho vubec neměly... zajeď do elitu nebo nějakyho podobnyho shopu a kup si palivovou klapku.. mě stala cca 200,- ... dej ji před filtr na hadici a maš pokoj... :idea:
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Doktor1 »

přepadový hadičky plus koncová zátka-vyměnit,bývají steřelé,nafta jina neteče,ale přisává to luft a padá nafta...

díly 13 a 14

http://bmwfans.info/original/images/2050_p.png
Bajzik
Registrovaný
Příspěvky: 367
Registrován: pát 21.10.2005 00:00
Bydliště: J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Bajzik »

Doktor1 píše:přepadový hadičky plus koncová zátka-vyměnit,bývají steřelé,nafta jina neteče,ale přisává to luft a padá nafta...

díly 13 a 14

http://bmwfans.info/original/images/2050_p.png
já měl problém v 20, 17,18
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#6 Příspěvek od Martinéz »

mam ted auto s timto problemem v servise, tak dam vedet..
Fandars
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 22.05.2007 00:00
Bydliště: Praha - JIH

#7 Příspěvek od Fandars »

Tak nakonec to byly přepad. hadičky,radši jsem vyměnil všechny + gumičky k pal. filtru!
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#8 Příspěvek od Martinéz »

Tak to jsi stastny muz.. ja mam vymeneny hadicky a tece to u 4. vstriku, kterej jedinej stoji raketu.. trosku si lamu hlavu, jestli to nemuze byt tim, ze jsem posledni 4 nadrze vzal Shell V-power Extra diesel, kterej udajne cisti usazeniny a vstriky.. :cry:
Bajzik
Registrovaný
Příspěvky: 367
Registrován: pát 21.10.2005 00:00
Bydliště: J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Bajzik »

Martinéz píše:Tak to jsi stastny muz.. ja mam vymeneny hadicky a tece to u 4. vstriku, kterej jedinej stoji raketu.. trosku si lamu hlavu, jestli to nemuze byt tim, ze jsem posledni 4 nadrze vzal Shell V-power Extra diesel, kterej udajne cisti usazeniny a vstriky.. :cry:
ten tekoucí vstřik je mimochodem řidicí, také jsem ho měnil stál 5t. zajímavé je že na e38 TDS je o polovic levnější a co jsem se díval liší se konektorem :-D který jde snadno upravit a určitě to za to stojí
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#10 Příspěvek od Martinéz »

to reknu svymu mechosovi.. jak rikas, ridici vstrik..
Odpovědět