Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E34 tds - padá nafta
kontrolovat kontrolovat a zase kontrolovat. všude to musí být suché jak pepř.jinak budeš mít pořád problémy s padáním nafty.někdy bývá zteřelá gumička na odkalovači nafty.(dole na palivovým filtru) přepady,o.kroužky k filru a ven atd atd.
podávací pumpa běží když jede motor a při žhavení.otevři si víčko nádrže zapni klíček a musíš to slyšet jestli běží nebo ne.
podávací pumpa běží když jede motor a při žhavení.otevři si víčko nádrže zapni klíček a musíš to slyšet jestli běží nebo ne.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 782
- Registrován: pon 08.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
přepadový hadičky plus koncová zátka-vyměnit,bývají steřelé,nafta jina neteče,ale přisává to luft a padá nafta...
díly 13 a 14
http://bmwfans.info/original/images/2050_p.png
díly 13 a 14
http://bmwfans.info/original/images/2050_p.png
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát 21.10.2005 00:00
- Bydliště: J. Hradec
- Kontaktovat uživatele:
já měl problém v 20, 17,18Doktor1 píše:přepadový hadičky plus koncová zátka-vyměnit,bývají steřelé,nafta jina neteče,ale přisává to luft a padá nafta...
díly 13 a 14
http://bmwfans.info/original/images/2050_p.png
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát 21.10.2005 00:00
- Bydliště: J. Hradec
- Kontaktovat uživatele:
ten tekoucí vstřik je mimochodem řidicí, také jsem ho měnil stál 5t. zajímavé je že na e38 TDS je o polovic levnější a co jsem se díval liší se konektoremMartinéz píše:Tak to jsi stastny muz.. ja mam vymeneny hadicky a tece to u 4. vstriku, kterej jedinej stoji raketu.. trosku si lamu hlavu, jestli to nemuze byt tim, ze jsem posledni 4 nadrze vzal Shell V-power Extra diesel, kterej udajne cisti usazeniny a vstriky..
