Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Netopí!!!!
Ty hliníkové trubky jdou nad motorem pod sacím kanálem to je Ok,ta slabší je napojena na výstup z radiátoru topení a jde k termostatu a je právě pořád studená a tím to netopí.Ta silnější jde také právě k termostatu ta je normálně horká - to je ten okruh topení jak píšeš.Ale proč je studená ta slabší trubka? Ještě dotaz není v tomhliníkovým díle jak spojeje hlavy nějaký zpětný ventil?? nebo u termostatu popř.v termostatu ? Proč se ptám - Když přepnu na topení z akumulátoru latentního tepla tak by se asi mělo něco uzavřít na hlavním okruhu nebo ne? To čerpadlo je na čele motoru a termostat je nad ním a ty trubky se schází někde mezi tím.
Dík za odpověď
PavelP
Dík za odpověď
PavelP
Tak jsem se znovu odhodlal a chtěl bych se zeptat na jednu věc.Týká se to samozřejmě ,toho,že auto netopí.Když jsem tak zkoumal systém el.ventilů v levém podběhu auta,tak podle mého názoru by měli být oba ventily při jízdě a v režimu topení na okruh motoru zavřeny.A v režimu REST oba otevřeny.Neví někdo jak to má být správně,nebo je to jinak?
Nebo neví někdo co ovládá tyto ventily v podběhu auta?
Děkuji za odpovědi
Nebo neví někdo co ovládá tyto ventily v podběhu auta?
Děkuji za odpovědi
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
PavelP píše:Birkoff píše:Pavle vydrž po víkendu. Vezmu starou pumpu a kouknu jak to tam vlastně je. Pak dám vědět. Ještě kouknu jak mi to tam vlastně vede. Zkusím taky zkontrolovat ty teploty trubek, jak jsi psal.
Zdravím,máš SZ
PavelP
Pavle vydrž, přes weekend jsem se na to nedostal, v pondělí jsem byl celý den na cestách a až do včera se vracím domů potmě. Hned jak budu něco vědět tak se ozvu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Takže jediné co jsem stihnul bylo zkouknout tu pumpu. Jsem přesvědčen že termostat opravdu jen uzavírá přívod vychlazené vody z chladiče, protože všechno (velká, malá trubka a expanzka) vedou před něj přímo do pumpy. Takže tam bych nehledal.
Napadla mě jiná věc. To čerpadýlko se musí točit jak na REST tak při normální jízdě. Je to motůrek a plastové lopatičky spojené přes "magnetickou spojku" Není možné že by se motůrek točil a lopatičky stály? Možná bych to rozebral a zkontroloval.
Jinak co ti dělá teplé auto při zapnutém REST?
PS: Ty trubky zkouknu (včera u nás lilo) a mrknu na ty ventily.
Napadla mě jiná věc. To čerpadýlko se musí točit jak na REST tak při normální jízdě. Je to motůrek a plastové lopatičky spojené přes "magnetickou spojku" Není možné že by se motůrek točil a lopatičky stály? Možná bych to rozebral a zkontroloval.
Jinak co ti dělá teplé auto při zapnutém REST?
PS: Ty trubky zkouknu (včera u nás lilo) a mrknu na ty ventily.
Zdravím,to čerpadlo opravdu běží jak při běhu motoru tak taky při funkci REST.Ale netopí ani při funkci REST. Ta magnetická spojka by mohla být stopa,protože není možné aby čerpadlo neprotlačilo vodu zkrz radiátor.Ta spojka je elektromagnetická nebo má permanentní magnety ??Dnes Zkontroluju,zítra napíšu.Dík za nápad a radu.
PavelP
PavelP
Topíííííííííííííííííííííííííííííííí už topíííííííííííííííííííííííííííí
Ojebal jsem Helmuta.Chyba byla ne bo ještě je ve ventilech dole v podběhu nebo v ovládání těchto ventilů.Udělal jsem by-pass těchto ventilů tak ,že jsem vyřadil pouze tyto ventily a zásobník latentního tepla.A auto topím tak,že teče přední sklo
.Když jsem celý systém tohoto uzlu zkoumal jak to asi funguje,tak jsem přišel na to,že když je jeden nebo druhý ventil při poruše otevřený ,tak vlastně čerpadlo si při poruše ventilu který neuzavírá okruh - Topení - REST, přisává vodu z výstupu na vstup sání čerpadla a tedy nemůžen tlačit vodu do radiátoru topení,protože je to uzavřená smyčka.
Tak.že nyní zkontroluji ty ventily jestli fungují na napětí a pak to budu řešit dál.Myslím to , aby tento systém fungoval tak jak má.Ale to už budu řešit na jaře.
Jinak všem děkuji za rady,návody a tipy.
PavelP
Ojebal jsem Helmuta.Chyba byla ne bo ještě je ve ventilech dole v podběhu nebo v ovládání těchto ventilů.Udělal jsem by-pass těchto ventilů tak ,že jsem vyřadil pouze tyto ventily a zásobník latentního tepla.A auto topím tak,že teče přední sklo

Tak.že nyní zkontroluji ty ventily jestli fungují na napětí a pak to budu řešit dál.Myslím to , aby tento systém fungoval tak jak má.Ale to už budu řešit na jaře.
Jinak všem děkuji za rady,návody a tipy.
PavelP