Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E34/E39(TD a TDS a E39 2,0D/2,5D/3,0D)
Pokud Vám auto s tímto motorem při vyšších otáčkách netáhne, máte pocit, že Vás něco brzdí a už jste vše prohlédli a auto má najeto přes 200tis. odešlo Vám podávací čerpadlo v nádrži, tento problém se projevuje také tím, že pokud máte málo nafty v nádrži cca kolem 10-15litrů, palivový systém se zavzdušňuje a následně se nechce vytáčet motor.Můžete to pozorovat na hadičce, která vede z pal. filtru do čerpadla, tvoří se tam bubliny.Vzhledem k tomu že jsem tento problém před několika lety objevil u svého tds E34 a stále mne z okolí spoustu známých volá, co s tím, tak jsem se rozhodl to uveřejnit a samozřejmě pomoct, už jsem po známých vyměnil asi pět čerpadel vždy jde pouze o naftová auta(E34/E36/E39), kde je potřeba ve větších otáčkách více nafty.Takže problém je ten, u čerpadla v nádrži dojde k opotřebení uhlíků komutátoru a tím konec jeho funkce.Takže rozdělat a vyměnit cena se pohybuje od 1900kč do 2500kč myslím toho nového čerpadla, protože staré se v žádném případě nevyplatí! můj mail info@prodejvyfuku.cz[/b]
Roman1975 píše:Pokud Vám auto s tímto motorem při vyšších otáčkách netáhne, máte pocit, že Vás něco brzdí a už jste vše prohlédli a auto má najeto přes 200tis. odešlo Vám podávací čerpadlo v nádrži, tento problém se projevuje také tím, že pokud máte málo nafty v nádrži cca kolem 10-15litrů, palivový systém se zavzdušňuje a následně se nechce vytáčet motor.Můžete to pozorovat na hadičce, která vede z pal. filtru do čerpadla, tvoří se tam bubliny.Vzhledem k tomu že jsem tento problém před několika lety objevil u svého tds E34 a stále mne z okolí spoustu známých volá, co s tím, tak jsem se rozhodl to uveřejnit a samozřejmě pomoct, už jsem po známých vyměnil asi pět čerpadel vždy jde pouze o naftová auta(E34/E36/E39), kde je potřeba ve větších otáčkách více nafty.Takže problém je ten, u čerpadla v nádrži dojde k opotřebení uhlíků komutátoru a tím konec jeho funkce.Takže rozdělat a vyměnit cena se pohybuje od 1900kč do 2500kč myslím toho nového čerpadla, protože staré se v žádném případě nevyplatí! můj mail info@prodejvyfuku.cz[/b]
Já jsem podávací čerpadlo z nádrže vyhodil protáhl jsem hadičku na dno nádrže a jezdí to bez jakého koly problému

Prozatím jsi problém vyřešil, ale nemyslíš, že ty páni konstruktéři, tam ty čerpadla dávají jen tak?Zabýval jsem se touto problematikou docela dost, vím samozřejmě, že alternativa odebrání čerpadla u motoru(TD a TDs) není až taková katastrofa, ale stejně v mezních situacích, kdy motor potřebuje dostatek nafty, tak vaše hadička tento problém neřeší a navíc se více opotřebovává čerpadlo na motoru, což jak známe je větší položka než to čerpadlo v nádrži!Vrátil bych se jen k větě páni konstruktéři
Navíc u motoru komonrail, tato alternativa není vůbec možná! vzhledem k tomu že po
cestě z nádrže je v prahu ještě jedno podávací čerpadlo a ze zkušenosti vím, že pokud nejde to v nádrži, které má vytvořit 2bary, tak to v prahu nevytvoří tlak 6barů pro čerpadlo na motoru a motor je ochuzen o naftu a při 4tis. umírá!Tak se zatím mějte servisáci

cestě z nádrže je v prahu ještě jedno podávací čerpadlo a ze zkušenosti vím, že pokud nejde to v nádrži, které má vytvořit 2bary, tak to v prahu nevytvoří tlak 6barů pro čerpadlo na motoru a motor je ochuzen o naftu a při 4tis. umírá!Tak se zatím mějte servisáci
Mirahejny píše:Roman1975 píše:Pokud Vám auto s tímto motorem při vyšších otáčkách netáhne, máte pocit, že Vás něco brzdí a už jste vše prohlédli a auto má najeto přes 200tis. odešlo Vám podávací čerpadlo v nádrži, tento problém se projevuje také tím, že pokud máte málo nafty v nádrži cca kolem 10-15litrů, palivový systém se zavzdušňuje a následně se nechce vytáčet motor.Můžete to pozorovat na hadičce, která vede z pal. filtru do čerpadla, tvoří se tam bubliny.Vzhledem k tomu že jsem tento problém před několika lety objevil u svého tds E34 a stále mne z okolí spoustu známých volá, co s tím, tak jsem se rozhodl to uveřejnit a samozřejmě pomoct, už jsem po známých vyměnil asi pět čerpadel vždy jde pouze o naftová auta(E34/E36/E39), kde je potřeba ve větších otáčkách více nafty.Takže problém je ten, u čerpadla v nádrži dojde k opotřebení uhlíků komutátoru a tím konec jeho funkce.Takže rozdělat a vyměnit cena se pohybuje od 1900kč do 2500kč myslím toho nového čerpadla, protože staré se v žádném případě nevyplatí! můj mail info@prodejvyfuku.cz[/b]
Já jsem podávací čerpadlo z nádrže vyhodil protáhl jsem hadičku na dno nádrže a jezdí to bez jakého koly problému
No a nestěžoval sis tu čirou náhodou že se ti zdá že ti auto pořád nějak netáhne,že nechce jezdit moc rychle atd???Pokud vím,nemohl jsi přijíd na to proč,tak se trošku zamysli


Kail píše:Mirahejny píše:Roman1975 píše:Pokud Vám auto s tímto motorem při vyšších otáčkách netáhne, máte pocit, že Vás něco brzdí a už jste vše prohlédli a auto má najeto přes 200tis. odešlo Vám podávací čerpadlo v nádrži, tento problém se projevuje také tím, že pokud máte málo nafty v nádrži cca kolem 10-15litrů, palivový systém se zavzdušňuje a následně se nechce vytáčet motor.Můžete to pozorovat na hadičce, která vede z pal. filtru do čerpadla, tvoří se tam bubliny.Vzhledem k tomu že jsem tento problém před několika lety objevil u svého tds E34 a stále mne z okolí spoustu známých volá, co s tím, tak jsem se rozhodl to uveřejnit a samozřejmě pomoct, už jsem po známých vyměnil asi pět čerpadel vždy jde pouze o naftová auta(E34/E36/E39), kde je potřeba ve větších otáčkách více nafty.Takže problém je ten, u čerpadla v nádrži dojde k opotřebení uhlíků komutátoru a tím konec jeho funkce.Takže rozdělat a vyměnit cena se pohybuje od 1900kč do 2500kč myslím toho nového čerpadla, protože staré se v žádném případě nevyplatí! můj mail info@prodejvyfuku.cz[/b]
Já jsem podávací čerpadlo z nádrže vyhodil protáhl jsem hadičku na dno nádrže a jezdí to bez jakého koly problému
měl jsem prasklou hadici od intrkoleru tet to jede jak má, jinak za autem tahám platák s autem 2tuny a jede to v pohodě i do táhlého kopce a tam si myslím že je potřeba hodně nafty já v tom prostě žádnej rozdíl nevidim jestli to čerpadlo běží nebo ne.
No a nestěžoval sis tu čirou náhodou že se ti zdá že ti auto pořád nějak netáhne,že nechce jezdit moc rychle atd???Pokud vím,nemohl jsi přijíd na to proč,tak se trošku zamysli![]()
Roman1975 píše:Pokud Vám auto s tímto motorem při vyšších otáčkách netáhne, máte pocit, že Vás něco brzdí a už jste vše prohlédli a auto má najeto přes 200tis. odešlo Vám podávací čerpadlo v nádrži, tento problém se projevuje také tím, že pokud máte málo nafty v nádrži cca kolem 10-15litrů, palivový systém se zavzdušňuje a následně se nechce vytáčet motor.Můžete to pozorovat na hadičce, která vede z pal. filtru do čerpadla, tvoří se tam bubliny.Vzhledem k tomu že jsem tento problém před několika lety objevil u svého tds E34 a stále mne z okolí spoustu známých volá, co s tím, tak jsem se rozhodl to uveřejnit a samozřejmě pomoct, už jsem po známých vyměnil asi pět čerpadel vždy jde pouze o naftová auta(E34/E36/E39), kde je potřeba ve větších otáčkách více nafty.Takže problém je ten, u čerpadla v nádrži dojde k opotřebení uhlíků komutátoru a tím konec jeho funkce.Takže rozdělat a vyměnit cena se pohybuje od 1900kč do 2500kč myslím toho nového čerpadla, protože staré se v žádném případě nevyplatí! můj mail info@prodejvyfuku.cz[/b]
A za 1900 máš nové čepadlo?