Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E34/E39(TD a TDS a E39 2,0D/2,5D/3,0D)
Pokud Vám auto s tímto motorem při vyšších otáčkách netáhne, máte pocit, že Vás něco brzdí a už jste vše prohlédli a auto má najeto přes 200tis. odešlo Vám podávací čerpadlo v nádrži, tento problém se projevuje také tím, že pokud máte málo nafty v nádrži cca kolem 10-15litrů, palivový systém se zavzdušňuje a následně se nechce vytáčet motor.Můžete to pozorovat na hadičce, která vede z pal. filtru do čerpadla, tvoří se tam bubliny.Vzhledem k tomu že jsem tento problém před několika lety objevil u svého tds E34 a stále mne z okolí spoustu známých volá, co s tím, tak jsem se rozhodl to uveřejnit a samozřejmě pomoct, už jsem po známých vyměnil asi pět čerpadel vždy jde pouze o naftová auta(E34/E36/E39), kde je potřeba ve větších otáčkách více nafty.Takže problém je ten, u čerpadla v nádrži dojde k opotřebení uhlíků komutátoru a tím konec jeho funkce.Takže rozdělat a vyměnit cena se pohybuje od 1900kč do 2500kč myslím toho nového čerpadla, protože staré se v žádném případě nevyplatí! můj mail info@prodejvyfuku.cz[/b]
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 156
- Registrován: pát 15.09.2006 00:00
- Bydliště: Litvínov
- Klubové ID: 1266
Já jsem podávací čerpadlo z nádrže vyhodil protáhl jsem hadičku na dno nádrže a jezdí to bez jakého koly problémuRoman1975 píše:Pokud Vám auto s tímto motorem při vyšších otáčkách netáhne, máte pocit, že Vás něco brzdí a už jste vše prohlédli a auto má najeto přes 200tis. odešlo Vám podávací čerpadlo v nádrži, tento problém se projevuje také tím, že pokud máte málo nafty v nádrži cca kolem 10-15litrů, palivový systém se zavzdušňuje a následně se nechce vytáčet motor.Můžete to pozorovat na hadičce, která vede z pal. filtru do čerpadla, tvoří se tam bubliny.Vzhledem k tomu že jsem tento problém před několika lety objevil u svého tds E34 a stále mne z okolí spoustu známých volá, co s tím, tak jsem se rozhodl to uveřejnit a samozřejmě pomoct, už jsem po známých vyměnil asi pět čerpadel vždy jde pouze o naftová auta(E34/E36/E39), kde je potřeba ve větších otáčkách více nafty.Takže problém je ten, u čerpadla v nádrži dojde k opotřebení uhlíků komutátoru a tím konec jeho funkce.Takže rozdělat a vyměnit cena se pohybuje od 1900kč do 2500kč myslím toho nového čerpadla, protože staré se v žádném případě nevyplatí! můj mail info@prodejvyfuku.cz[/b]

Prozatím jsi problém vyřešil, ale nemyslíš, že ty páni konstruktéři, tam ty čerpadla dávají jen tak?Zabýval jsem se touto problematikou docela dost, vím samozřejmě, že alternativa odebrání čerpadla u motoru(TD a TDs) není až taková katastrofa, ale stejně v mezních situacích, kdy motor potřebuje dostatek nafty, tak vaše hadička tento problém neřeší a navíc se více opotřebovává čerpadlo na motoru, což jak známe je větší položka než to čerpadlo v nádrži!Vrátil bych se jen k větě páni konstruktéři
Navíc u motoru komonrail, tato alternativa není vůbec možná! vzhledem k tomu že po
cestě z nádrže je v prahu ještě jedno podávací čerpadlo a ze zkušenosti vím, že pokud nejde to v nádrži, které má vytvořit 2bary, tak to v prahu nevytvoří tlak 6barů pro čerpadlo na motoru a motor je ochuzen o naftu a při 4tis. umírá!Tak se zatím mějte servisáci

cestě z nádrže je v prahu ještě jedno podávací čerpadlo a ze zkušenosti vím, že pokud nejde to v nádrži, které má vytvořit 2bary, tak to v prahu nevytvoří tlak 6barů pro čerpadlo na motoru a motor je ochuzen o naftu a při 4tis. umírá!Tak se zatím mějte servisáci
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Mirahejny píše:Já jsem podávací čerpadlo z nádrže vyhodil protáhl jsem hadičku na dno nádrže a jezdí to bez jakého koly problémuRoman1975 píše:Pokud Vám auto s tímto motorem při vyšších otáčkách netáhne, máte pocit, že Vás něco brzdí a už jste vše prohlédli a auto má najeto přes 200tis. odešlo Vám podávací čerpadlo v nádrži, tento problém se projevuje také tím, že pokud máte málo nafty v nádrži cca kolem 10-15litrů, palivový systém se zavzdušňuje a následně se nechce vytáčet motor.Můžete to pozorovat na hadičce, která vede z pal. filtru do čerpadla, tvoří se tam bubliny.Vzhledem k tomu že jsem tento problém před několika lety objevil u svého tds E34 a stále mne z okolí spoustu známých volá, co s tím, tak jsem se rozhodl to uveřejnit a samozřejmě pomoct, už jsem po známých vyměnil asi pět čerpadel vždy jde pouze o naftová auta(E34/E36/E39), kde je potřeba ve větších otáčkách více nafty.Takže problém je ten, u čerpadla v nádrži dojde k opotřebení uhlíků komutátoru a tím konec jeho funkce.Takže rozdělat a vyměnit cena se pohybuje od 1900kč do 2500kč myslím toho nového čerpadla, protože staré se v žádném případě nevyplatí! můj mail info@prodejvyfuku.cz[/b]
No a nestěžoval sis tu čirou náhodou že se ti zdá že ti auto pořád nějak netáhne,že nechce jezdit moc rychle atd???Pokud vím,nemohl jsi přijíd na to proč,tak se trošku zamysli


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 156
- Registrován: pát 15.09.2006 00:00
- Bydliště: Litvínov
- Klubové ID: 1266
Kail píše:měl jsem prasklou hadici od intrkoleru tet to jede jak má, jinak za autem tahám platák s autem 2tuny a jede to v pohodě i do táhlého kopce a tam si myslím že je potřeba hodně nafty já v tom prostě žádnej rozdíl nevidim jestli to čerpadlo běží nebo ne.Mirahejny píše:Já jsem podávací čerpadlo z nádrže vyhodil protáhl jsem hadičku na dno nádrže a jezdí to bez jakého koly problémuRoman1975 píše:Pokud Vám auto s tímto motorem při vyšších otáčkách netáhne, máte pocit, že Vás něco brzdí a už jste vše prohlédli a auto má najeto přes 200tis. odešlo Vám podávací čerpadlo v nádrži, tento problém se projevuje také tím, že pokud máte málo nafty v nádrži cca kolem 10-15litrů, palivový systém se zavzdušňuje a následně se nechce vytáčet motor.Můžete to pozorovat na hadičce, která vede z pal. filtru do čerpadla, tvoří se tam bubliny.Vzhledem k tomu že jsem tento problém před několika lety objevil u svého tds E34 a stále mne z okolí spoustu známých volá, co s tím, tak jsem se rozhodl to uveřejnit a samozřejmě pomoct, už jsem po známých vyměnil asi pět čerpadel vždy jde pouze o naftová auta(E34/E36/E39), kde je potřeba ve větších otáčkách více nafty.Takže problém je ten, u čerpadla v nádrži dojde k opotřebení uhlíků komutátoru a tím konec jeho funkce.Takže rozdělat a vyměnit cena se pohybuje od 1900kč do 2500kč myslím toho nového čerpadla, protože staré se v žádném případě nevyplatí! můj mail info@prodejvyfuku.cz[/b]
No a nestěžoval sis tu čirou náhodou že se ti zdá že ti auto pořád nějak netáhne,že nechce jezdit moc rychle atd???Pokud vím,nemohl jsi přijíd na to proč,tak se trošku zamysli![]()
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 156
- Registrován: pát 15.09.2006 00:00
- Bydliště: Litvínov
- Klubové ID: 1266
A za 1900 máš nové čepadlo?Roman1975 píše:Pokud Vám auto s tímto motorem při vyšších otáčkách netáhne, máte pocit, že Vás něco brzdí a už jste vše prohlédli a auto má najeto přes 200tis. odešlo Vám podávací čerpadlo v nádrži, tento problém se projevuje také tím, že pokud máte málo nafty v nádrži cca kolem 10-15litrů, palivový systém se zavzdušňuje a následně se nechce vytáčet motor.Můžete to pozorovat na hadičce, která vede z pal. filtru do čerpadla, tvoří se tam bubliny.Vzhledem k tomu že jsem tento problém před několika lety objevil u svého tds E34 a stále mne z okolí spoustu známých volá, co s tím, tak jsem se rozhodl to uveřejnit a samozřejmě pomoct, už jsem po známých vyměnil asi pět čerpadel vždy jde pouze o naftová auta(E34/E36/E39), kde je potřeba ve větších otáčkách více nafty.Takže problém je ten, u čerpadla v nádrži dojde k opotřebení uhlíků komutátoru a tím konec jeho funkce.Takže rozdělat a vyměnit cena se pohybuje od 1900kč do 2500kč myslím toho nového čerpadla, protože staré se v žádném případě nevyplatí! můj mail info@prodejvyfuku.cz[/b]