Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 málo topí

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#1 Příspěvek od Kail »

A mám tu další problém :( ,venku už docela přituhuje a mně skoro netopí auto...Když pustím větrák naplno a zapnu jen ofuky na palubce tak se z nich teplo jen tak tak plouží,k ofukům co jsou ve dveřích se to skoro ani nedostane.Stejně tak ofuky na okno a na nohy...Čím by to mohlo být?Co třeba jen zadělanej pilovej filtr?Kde ho vůbec najdu?Nebo je to nějakej větší problém?Prosím poraďte :( :(
svejda_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: sob 28.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od svejda_BMW »

to je mozny s tim filtrem.. mel sem na e34 podobnej problem a mel sem ho uplne zadelanej... filtr najdes u spolujezdce, kdyz odsroubujes kastlik a trouhelnik koberce na tunelu.. tak pod nim.. ja musel jeste sundat potrubí z topení -> vetrání na nohy (aby mi sel lip vyndat filtr), je tam dekl prisroubovanej jednim sroubem.. je to hur pristupny.. tak hodne stesti.. :wink:
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#3 Příspěvek od Kail »

Ok,tak to zítra zkouknu.Dík! :wink:
Clairvoyant
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: úte 27.12.2005 01:00

#4 Příspěvek od Clairvoyant »

měl jsem úplně ten samý problém... byl zasr.ný filter - po výměně nádhera...
Uživatelský avatar
shadou
Registrovaný
Příspěvky: 781
Registrován: ned 25.11.2007 01:00
Bydliště: Kolín 3
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od shadou »

další možnost pokud máš starší topení bez filtru .Nečistoty na snímači teploty u radiátoru (levá strana )snímače tepla jsou uložené na deklach nad nohama(obě strany), další senzor ja přímo v ovladači(pokud máš novější agregát nabo z klimou) za malou mřížkou mezi kolečky ventilátoru a druhou zonou. Doporučuju podívej se na tento odkaz,zvol konkrétní model a podle katalogu zjisti co kde je. dostaneš aspoň představu .
http://bmwfans.info/original/
khonza318
Registrovaný
Příspěvky: 518
Registrován: stř 21.12.2005 01:00
Bydliště: štěpánov u olomouce

#6 Příspěvek od khonza318 »

už to řeším taky dnes jsem si byl v elitu pro něco a měli filtr na E34 skladem za 500,-
takže v sobotu měním.

to svejda_BMW: přesně jak to popisuješ je to na origo návodu přibaleným k filtru.pro negramotný obrázkově :lol:
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#7 Příspěvek od Kail »

Tak jsem to dnes nějak nestihl,ráno jsem nenastartoval tak jsem měl hoňky okolo baterky :? ...Zkouknu nejdřív ty čidla,to se zdá jednodušší :wink: ,zítra na to skočím...
Jinak všem dík za rady...
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#8 Příspěvek od Martinéz »

filtr je klasika.. je treba ho menit jednou za rok, mozna casteji..
svejda_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: sob 28.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od svejda_BMW »

jo ještě jedna vec.. kdyz uz se do toho pustis tak na ridicove strane sou odpory pro ovladani ventilatoru... -> ve stejny urovni s filtrem (ja je mel pred filtrem) a byly uplně zadelany malym listim a bordelem vubec... ty odporovy dratky se zahrivaji a malem mi chytlo kvuli tomu auto.. začalo se to tam palit.. a když nejsou pruchozí tak špatně funguje vetrak... :idea: :wink:
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#10 Příspěvek od Kail »

Tak to byl filtr,měl jsem chvilku děravej vejfuk a kouřilo to pod kapotu - topení nasávalo saze a filtr byl totálně zadělanej :) ...Na ty odpory radši taky mrknu,nerad bych aby to blaflo...
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Viky »

svejda_BMW píše:to je mozny s tim filtrem.. mel sem na e34 podobnej problem a mel sem ho uplne zadelanej... filtr najdes u spolujezdce, kdyz odsroubujes kastlik a trouhelnik koberce na tunelu.. tak pod nim.. ja musel jeste sundat potrubí z topení -> vetrání na nohy (aby mi sel lip vyndat filtr), je tam dekl prisroubovanej jednim sroubem.. je to hur pristupny.. tak hodne stesti.. :wink:


Doprdele já jsem asi uplně blbej .... mám podobnej problém. Odkrytoval jsem ten pravej bok a jedinej dekl kterej jsem voddělal mi zpřístupnil pravou stranu topného tělesa... Tak kde ten blbej filtr teda je ? Už mám celkem nervy v háji .... Diky
svejda_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: sob 28.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od svejda_BMW »

jak sem psal u e34ky sem to mel na pravy strane u spolujezdce... pokud vidis na vyparnik klimosky bo radiator topení a nic jinyho tam neni tak ho tam vubec nemas bo ho spis nekdo pred tebou vyndal... je to trosku dyl co sem to menil ale s nevetsi pravdepodobnosti je to zakrouzkovany dekl na obrazku... :idea:
Přílohy
topení - 2.jpg
topení - 2.jpg (43.6 KiB) Zobrazeno 212 x
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od T613 »

starsi rocniky e34 zadny pilovy filtr nemaji
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Viky »

T613 píše:starsi rocniky e34 zadny pilovy filtr nemaji


Aha :-) je to r.v. 92... Tak proc se mi zdá že to nějak málo topí oproti předchozí e30 320i ??? má to dvouzónovou klimu ale nastavovanou otočnýma ovladačema a pak klasický tři táhla: nohy/xicht/vokna ... Hm ?
pittbul
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: ned 28.10.2007 00:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od pittbul »

Viky píše:
T613 píše:starsi rocniky e34 zadny pilovy filtr nemaji


Aha :-) je to r.v. 92... Tak proc se mi zdá že to nějak málo topí oproti předchozí e30 320i ??? má to dvouzónovou klimu ale nastavovanou otočnýma ovladačema a pak klasický tři táhla: nohy/xicht/vokna ... Hm ?
v 92 by mal byt a dobre si sa pozrel jebo je to za tym kritom telesa blizsie k stene medzi motorom a interierom je taky podlhovasty a je na dva torxi a umelu velku maticu
zeryk
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: úte 24.04.2007 00:00

#16 Příspěvek od zeryk »

...zkus vodu, milý Lojzo, zkus vodu milý Lojzo, zkus vodů....
tedy doplň si v chladiči směs chladící kapaliny a odvzdušni chladič a budeš topit jak v Africe, čau!!
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Viky »

pittbul píše:
Viky píše:
T613 píše:starsi rocniky e34 zadny pilovy filtr nemaji


Aha :-) je to r.v. 92... Tak proc se mi zdá že to nějak málo topí oproti předchozí e30 320i ??? má to dvouzónovou klimu ale nastavovanou otočnýma ovladačema a pak klasický tři táhla: nohy/xicht/vokna ... Hm ?
v 92 by mal byt a dobre si sa pozrel jebo je to za tym kritom telesa blizsie k stene medzi motorom a interierom je taky podlhovasty a je na dva torxi a umelu velku maticu


Velkou plastovou matici ?
pittbul
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: ned 28.10.2007 00:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od pittbul »

ano je to vlastne ako poistka staci ju pootocit a vysrobovat tie dva torxi a mozes to otvorit , ten filter je tam zastrceni preto ho je trosku zle vidiet
komaar
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pát 23.09.2005 00:00

#19 Příspěvek od komaar »

mě topila jenom pravá půlka auta -- původně sem myslel že je to jasnej elektroventyl na otvírání teplý vody (sou dva na každou stranu) tak sem ho vyměnil a furt stejný -- zkoušel sem ho i vodpojit a taky stejný
-- tak sem zkusil eště vyměnit tu konzoli s kolečkama na větrák a teplotu -- a taky nic -- tak sem to pak rozdělal dole vod spolujezdce, jak je tam pylovej filtr -- po ohmatání topnýho tělesa sem zjistil že topí jen spolujezdcova strana ( je rozdělený na 2 )
z toho vyplývá že to topný těleso zarostlo nebo nějak zkorodovalo nebo se ucpalo, zkrátka tim špatně protejká voda a tudíž to netopí
a jelikož sem byl línej to celý rozebírat a měnit tak sem koupil sračku na vyčištění vodního systému (stálo to asi kilo v autopotřebách) -- přiškrtil sem hadici vod spolujezdce aby na mojí stranu byl větší tlak a proud a začal to aplikovat --- celkem sem to dělal asi na 5x ale už to topí vpohodě :idea:
Odpovědět