A mám tu další problém ,venku už docela přituhuje a mně skoro netopí auto...Když pustím větrák naplno a zapnu jen ofuky na palubce tak se z nich teplo jen tak tak plouží,k ofukům co jsou ve dveřích se to skoro ani nedostane.Stejně tak ofuky na okno a na nohy...Čím by to mohlo být?Co třeba jen zadělanej pilovej filtr?Kde ho vůbec najdu?Nebo je to nějakej větší problém?Prosím poraďte
to je mozny s tim filtrem.. mel sem na e34 podobnej problem a mel sem ho uplne zadelanej... filtr najdes u spolujezdce, kdyz odsroubujes kastlik a trouhelnik koberce na tunelu.. tak pod nim.. ja musel jeste sundat potrubí z topení -> vetrání na nohy (aby mi sel lip vyndat filtr), je tam dekl prisroubovanej jednim sroubem.. je to hur pristupny.. tak hodne stesti..
další možnost pokud máš starší topení bez filtru .Nečistoty na snímači teploty u radiátoru (levá strana )snímače tepla jsou uložené na deklach nad nohama(obě strany), další senzor ja přímo v ovladači(pokud máš novější agregát nabo z klimou) za malou mřížkou mezi kolečky ventilátoru a druhou zonou. Doporučuju podívej se na tento odkaz,zvol konkrétní model a podle katalogu zjisti co kde je. dostaneš aspoň představu .
http://bmwfans.info/original/
Tak jsem to dnes nějak nestihl,ráno jsem nenastartoval tak jsem měl hoňky okolo baterky ...Zkouknu nejdřív ty čidla,to se zdá jednodušší ,zítra na to skočím...
Jinak všem dík za rady...
jo ještě jedna vec.. kdyz uz se do toho pustis tak na ridicove strane sou odpory pro ovladani ventilatoru... -> ve stejny urovni s filtrem (ja je mel pred filtrem) a byly uplně zadelany malym listim a bordelem vubec... ty odporovy dratky se zahrivaji a malem mi chytlo kvuli tomu auto.. začalo se to tam palit.. a když nejsou pruchozí tak špatně funguje vetrak...
Tak to byl filtr,měl jsem chvilku děravej vejfuk a kouřilo to pod kapotu - topení nasávalo saze a filtr byl totálně zadělanej ...Na ty odpory radši taky mrknu,nerad bych aby to blaflo...
svejda_BMW píše:to je mozny s tim filtrem.. mel sem na e34 podobnej problem a mel sem ho uplne zadelanej... filtr najdes u spolujezdce, kdyz odsroubujes kastlik a trouhelnik koberce na tunelu.. tak pod nim.. ja musel jeste sundat potrubí z topení -> vetrání na nohy (aby mi sel lip vyndat filtr), je tam dekl prisroubovanej jednim sroubem.. je to hur pristupny.. tak hodne stesti..
Doprdele já jsem asi uplně blbej .... mám podobnej problém. Odkrytoval jsem ten pravej bok a jedinej dekl kterej jsem voddělal mi zpřístupnil pravou stranu topného tělesa... Tak kde ten blbej filtr teda je ? Už mám celkem nervy v háji .... Diky
jak sem psal u e34ky sem to mel na pravy strane u spolujezdce... pokud vidis na vyparnik klimosky bo radiator topení a nic jinyho tam neni tak ho tam vubec nemas bo ho spis nekdo pred tebou vyndal... je to trosku dyl co sem to menil ale s nevetsi pravdepodobnosti je to zakrouzkovany dekl na obrazku...
Aha je to r.v. 92... Tak proc se mi zdá že to nějak málo topí oproti předchozí e30 320i ??? má to dvouzónovou klimu ale nastavovanou otočnýma ovladačema a pak klasický tři táhla: nohy/xicht/vokna ... Hm ?
Aha je to r.v. 92... Tak proc se mi zdá že to nějak málo topí oproti předchozí e30 320i ??? má to dvouzónovou klimu ale nastavovanou otočnýma ovladačema a pak klasický tři táhla: nohy/xicht/vokna ... Hm ?
v 92 by mal byt a dobre si sa pozrel jebo je to za tym kritom telesa blizsie k stene medzi motorom a interierom je taky podlhovasty a je na dva torxi a umelu velku maticu
...zkus vodu, milý Lojzo, zkus vodu milý Lojzo, zkus vodů....
tedy doplň si v chladiči směs chladící kapaliny a odvzdušni chladič a budeš topit jak v Africe, čau!!
Aha je to r.v. 92... Tak proc se mi zdá že to nějak málo topí oproti předchozí e30 320i ??? má to dvouzónovou klimu ale nastavovanou otočnýma ovladačema a pak klasický tři táhla: nohy/xicht/vokna ... Hm ?
v 92 by mal byt a dobre si sa pozrel jebo je to za tym kritom telesa blizsie k stene medzi motorom a interierom je taky podlhovasty a je na dva torxi a umelu velku maticu
ano je to vlastne ako poistka staci ju pootocit a vysrobovat tie dva torxi a mozes to otvorit , ten filter je tam zastrceni preto ho je trosku zle vidiet
mě topila jenom pravá půlka auta -- původně sem myslel že je to jasnej elektroventyl na otvírání teplý vody (sou dva na každou stranu) tak sem ho vyměnil a furt stejný -- zkoušel sem ho i vodpojit a taky stejný
-- tak sem zkusil eště vyměnit tu konzoli s kolečkama na větrák a teplotu -- a taky nic -- tak sem to pak rozdělal dole vod spolujezdce, jak je tam pylovej filtr -- po ohmatání topnýho tělesa sem zjistil že topí jen spolujezdcova strana ( je rozdělený na 2 )
z toho vyplývá že to topný těleso zarostlo nebo nějak zkorodovalo nebo se ucpalo, zkrátka tim špatně protejká voda a tudíž to netopí
a jelikož sem byl línej to celý rozebírat a měnit tak sem koupil sračku na vyčištění vodního systému (stálo to asi kilo v autopotřebách) -- přiškrtil sem hadici vod spolujezdce aby na mojí stranu byl větší tlak a proud a začal to aplikovat --- celkem sem to dělal asi na 5x ale už to topí vpohodě