Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Regulace předvstřiku TDS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
lucky
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: pon 07.01.2008 01:00
Bydliště: Dobřany

#21 Příspěvek od lucky »

tds píše:
lucky píše:jede ti to normálně? 8)

co je to normálně.
Většinou z toho co tu čtu tak lidi ani pořádně neví jak tds v dobré kondici jede.

No to je asi pravda. A ty víš, popiš. Podle mě by,ale netáhne hned pěkně od spoda. U mě je dost znát když sepne turbodmychadlo pak je cejtit postupnej nárust a zátah až tak do 3,5 až 4 tisíc otáček pak už nemá cenu to točit protože už to nemá výkon jen to řve jak debil. Taky je dost cejtit turbo efekt hlavně při řazení... Jak jede správně poladění tds?
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#22 Příspěvek od tds »

lucky píše:
tds píše:
lucky píše:jede ti to normálně? 8)

co je to normálně.
Většinou z toho co tu čtu tak lidi ani pořádně neví jak tds v dobré kondici jede.

No to je asi pravda. A ty víš, popiš. Podle mě by,ale netáhne hned pěkně od spoda. U mě je dost znát když sepne turbodmychadlo pak je cejtit postupnej nárust a zátah až tak do 3,5 až 4 tisíc otáček pak už nemá cenu to točit protože už to nemá výkon jen to řve jak debil. Taky je dost cejtit turbo efekt hlavně při řazení... Jak jede správně poladění tds?

Každopádně by to mělo pořád stějně táhnout tak do 4,5.potom by měl tah trošku povadnout ale táhnout pěkně až do 5tis.
turboefekt by neměl být tak markantní (nevím já ho moc nevnímám, třeba u mého bráchy na MB 250td 20V) je turboefekt znatelný při řazení.Každopádně by auto mělo táhnout už rozumně od 1,5tis u ca 1,9 by mělo jít cítít velkej tah motoru a u 3tis jak kdyby ještě víc ožilo.takže tak jsou mé pocity z více tds kterých jsem jel a opravoval.
lucky
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: pon 07.01.2008 01:00
Bydliště: Dobřany

#23 Příspěvek od lucky »

tak to moje tds bude asi šrot... :lol: 8)
petrbmw
Registrovaný
Příspěvky: 96
Registrován: pon 07.01.2008 01:00
Bydliště: Plzen

#24 Příspěvek od petrbmw »

ja teda nevim mel sem 2x TDS a obe mely velice znatelny turbo efekt od 2tis otacek a tahly az k omezovaci :wink: nekdy mi to prislo ze se chovaji jak benzin(obrazne) cim vic sem je tocil tim lepe jeli..... :D
barvas
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: stř 09.01.2008 01:00

#25 Příspěvek od barvas »

Mám 525td/85kw,M51, měl jsem možnost vyzkoušet dvě 325tds a nějaký velký rozdíl jsem nepocítil, naopak to td jede pocitově lépe, má záběr už od spodu, v pohodě se rozjedu bez přidání plynu a pak to jede bez výrazného turboefektu až do bezvědomí, ,určitě by se to nechalo přetočit. U tý 325tds se to muselo při rozjezdu nakrmit jinak to i chcíplo, pak se do 2500ot nic moc nedělo a pak mi připadalo že to zrychluje víc než moje 525td. Ale ono je to porovnání na nic, jednak je 325 lehčí a tím že je to menší tak i ta rychlost se vnímá jinak, oproti 5řadě člověku připadá v 3 že jede rychleji. Také by to chtělo porovnat více aut aby z toho šly udělat nějaké závěry.
lucky
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: pon 07.01.2008 01:00
Bydliště: Dobřany

#26 Příspěvek od lucky »

u mojí 525tds se taky nic moc neděje až tak do 1500- 2000 tisíc ot. Pak jak když tě něco začne tlačit zezadu a táhne dost. Na jedničku se rozjedu taky bez plynu,to je spíš o citu v levé noze a o spojce,taky se mi stalo že už mi to několikrát chcíplo při rozjezdu,ale to když sem si ještě zvykal. Jinak na jedničku je to pěknej odpich, a když mam fakt těžkou nohu tak to kolikrát taky podržim až do omezovače, jenže s timhle autem takhle porád jezdit nemůžeš. Při nejmenším tě to sežere tak 15 (možná i víc) na 100 km a ta horší varianta je že to nevydrží těsnění a ještě horší je ta že praskne hlava. takže raději zařazuji další stupeň 3500- 4000 tis.ot. při teplém motoru. jinak ve městě trojka pobírá snad všechno mimo rozjezdů. Dnes jsem ho dal do bosche na seřízení statickýho předvstřiku, tak sem zvědavej co mi tam s tim vykoumaj. Hlavně jsem zvědavej jestli zmizí ta lenost. Potřebuju co nejvíc informací o tom co to komu pak dělalo když ten motor po umytí byl línej a netáhlo to. Díky 8)
barvas
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: stř 09.01.2008 01:00

#27 Příspěvek od barvas »

Já už jsem tady o tom mytí už někde psal. V létě jsem umyl motor (podotýkám že ne nějak drasticky WAPem, jen hadice a snažil jsem se vyhnout elektrice), po nastartování a ujetí pár set metrů se rosvítila kontrolka (vstřik), auto začalo občas cukat a zlenivělo, občas to přestalo a rozjelo se to jako když do toho kopne a bylo to provázený oblakem kouře. Snažil jsem se rozebrat všechny konektorový spoje který jsem našel, prohlídl vše co by mohlo být dle mého názoru příčinou potíží a přestože auta dělám 25let a jsem tím vyučený, setkal jsem se už s ledas čím ale tohle jsem neodstranil. Potíže sami ustaly postupně asi po dvou měsících (!) a dodnes nevím kde ta voda byla.
lucky
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: pon 07.01.2008 01:00
Bydliště: Dobřany

#28 Příspěvek od lucky »

tak dobrý je že dneska když sem si to vyzvedl od servismana už to nedělalo,ale sou to ču... protože dělali věci který vůbec nemuseli a nechal jsem jim tam nepředpokládaný množství,pro mě, zbytečně vyhozených peněz, vis nový hadičky na přepady který stejně chčijou. Zejtra jdu reklamovat. Jinak teď jede jako bejk, ale smrdí jak prase z tý nafty od který je zblitej celej motor- penetrace :lol: 8) díky za příspěvky, na mytí motoru už si dám velkej pozor. Lepší špinavej a plně funkční než-li čistej,ale bez výkonu :roll:
Gav328ci
Registrovaný
Příspěvky: 93
Registrován: pát 03.03.2006 01:00

#29 Příspěvek od Gav328ci »

barvas píše:Já už jsem tady o tom mytí už někde psal. V létě jsem umyl motor (podotýkám že ne nějak drasticky WAPem, jen hadice a snažil jsem se vyhnout elektrice), po nastartování a ujetí pár set metrů se rosvítila kontrolka (vstřik), auto začalo občas cukat a zlenivělo, občas to přestalo a rozjelo se to jako když do toho kopne a bylo to provázený oblakem kouře. Snažil jsem se rozebrat všechny konektorový spoje který jsem našel, prohlídl vše co by mohlo být dle mého názoru příčinou potíží a přestože auta dělám 25let a jsem tím vyučený, setkal jsem se už s ledas čím ale tohle jsem neodstranil. Potíže sami ustaly postupně asi po dvou měsících (!) a dodnes nevím kde ta voda byla.
Asi před týdnem jsem měl ten samý problém,umyl jsem motor a pak motor kuckal a chcípal E-39TDS,přez noc vyschlo a od té doby O.K., nechápu u dieselového motoru jsem to ještě nezažil
lucky
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: pon 07.01.2008 01:00
Bydliště: Dobřany

#30 Příspěvek od lucky »

moc elektriky a elektroniky,samá svorkovnice, prostě blbosti,jenže ty blbosti nesmí přijít k vlhkosti protože to pak to dělá tyhle věci. Taky jsem projížděl všechny spoje,ale nikam to nedošlo. Zajímalo kde přesně může být problém aby tomu příště předešel...
Odpovědět