Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
525 TDS E34 combi-nechytá teplá
Rád bych se zeptal jestli někdo nemáte podobnou zkušenost nebo neznáte příčinu proč nechytá teplá 525 TDS? Po ránu při studenym nebo při ne úplně ohřátym motoru chytá normálně ale jakmile to chcípnu teplý tak po chvíli ještě nastartuju ale po 10-ti minutách už ne. Párkrát se mi stalo že sem to ještě po těch 10-15 min. třeba na popátý natočil ale teď už ani náhodou. Leda roztáhnout nebo čekat až vystydne. Neznáte někdo příčinu než pojedu na diagnostiku?? Díky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Tohle se mi na téhle E34 TDSu líbí nejvíc, to je takové auto, které tě předem připraví, že něco odchází, něco jako takové loučení podává si s tebou ruku za odsloužení a dává výpověď, jakákoliv část auta a máš čas to pořešit a šetřit na nový díl.
Například někdo to i dokáže včas prodat...
,dá se s tím najet ještě spousta km, ale co nejmíň startovat a trápit to dlouhými starty...
a shánět borce, co to umí s čerpadly.
Například někdo to i dokáže včas prodat...

a shánět borce, co to umí s čerpadly.

Co tim ziskas,kdyz koupis starsi cerpadlo....nic,za chvili budes tam kde jsi ted...Ja si ale nemyslim ,ze je to tou el. hlavou....Ja mam pocit,ze je to rozdelovaci hlavou...to je tam jak z toho cerpadla vedou trubky....Jak to budes mit teple a nepujde to nastartovat,tak to cerpadlo polij stud.vodou...pokud to chytne myslim ze to bude tim...
Tomu věřim že se samo sebou pokazí i mladý auta a ceny nesrovnatelný ale spíš sem myslel že když pudu znova do BMW tak jedině benzín.Neznam nikoho jinýho krom mýho kolegy s E39 525TDS kdo by měl víc poruch než my s 525 TDS.Já mam najeto 354 tis,to se dá pochopit ale on má 160 tis. a to by mě sralo.Na takovej motor to je prt.Obojí to jsou auta z NDR kde se nic nelepí na koleni ale vše se mění kus za kus takže když měli auta servisku tak mě překvapuje že se tak často nejedou. Rád bych E39 523i a porovnal kolik mě třeba za 2 roky bude stát peněz.Chápu že záleží na kusu,můžu jezdit 5 let bez vážnější poruchy a pak se sesype komplet nebo se střelim do palice hned po měsíci.Věřim ale že do ničeho nezahučim tolik co do TDS.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Ano startování za tepla ulehčí žhavení, které při zahřátém motoru počítač vypíná. A to se dá obejít.
Domácí kutil, autoelektrikář to hravě zvládne. Na snímač teploty v motorovém prostoru
viz. obr. http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-11_1329/,
mělo by to být čidlo pod č.9 můžem doplnit skrytý vypínač v interiéru, kterým před nastartováním za tepla přerušíme obvod. Auto bude žhavit, po nastartování vypínačem je nutné opět zapnout obvod, neboť auto by mělo vyšší volnoběžné otáčky a jelo by v nouzovém režimu.
Domácí kutil, autoelektrikář to hravě zvládne. Na snímač teploty v motorovém prostoru
viz. obr. http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-11_1329/,
mělo by to být čidlo pod č.9 můžem doplnit skrytý vypínač v interiéru, kterým před nastartováním za tepla přerušíme obvod. Auto bude žhavit, po nastartování vypínačem je nutné opět zapnout obvod, neboť auto by mělo vyšší volnoběžné otáčky a jelo by v nouzovém režimu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: ned 17.07.2005 00:00
- Bydliště: Klopina /Olomoucký kraj/
gyrous píše:
mělo by to být čidlo pod č.9
Mám stejný problém, tak jako asi všichni z 525tds po 200000km, prostě teplé těžce startuje a jelikož už má toho dost za sebou, tak nechci investovat do repase čerpadla a toto by bylo přijatelné řešení. A proto, jsi si jistý, že je to č.9, u toho čidla se píše, že je to pro vozidla z klimatizací a spojkou přívěsu, ale systém žhavení mají všechna tds stejné, ne?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Tak to se dá vyzkoušet, pokud se to čidlo odpojí, pak bude motor mít volnoběžné otáčky kolem tisíce. Tenkýma rukama se k odpojení a zapojení čidla dá dostat, třeba i s nářadím, aniž by se sundávalo sání, to jen na to vyzkoušení. Kablík je zajištěn jen sponkou.
Mrknu se pro jistotu u kterého válce to přesně je, ale mělo by to být u 4 válce.
Doporučuju to instalovat, je to bez investice, jen trošku práce. No a existuje také krabička za x stovek, která se zapojí na relátka a udělá to samé, vypadá jako by tam měla být součástí a žádné bastlení.
To žhavení udělá rozdíl, nastartujete s tím stejně jako za studena.
Mrknu se pro jistotu u kterého válce to přesně je, ale mělo by to být u 4 válce.
Doporučuju to instalovat, je to bez investice, jen trošku práce. No a existuje také krabička za x stovek, která se zapojí na relátka a udělá to samé, vypadá jako by tam měla být součástí a žádné bastlení.
To žhavení udělá rozdíl, nastartujete s tím stejně jako za studena.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: úte 30.08.2005 00:00
- Bydliště: Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
nevron píše:gyrous píše:No a existuje také krabička za x stovek, která se zapojí na relátka a udělá to samé, vypadá jako by tam měla být součástí a žádné bastlení.
To mě zajímá, máš nějaké bližší info? Myslím, že to bude zajímat i více
vlastníků těchto vozů.
Nestraš



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: ned 17.07.2005 00:00
- Bydliště: Klopina /Olomoucký kraj/
Až bude v háji, tak budu řešit to čerpadlo, zatím studené startuje, táhne od 2000ot. až po omezovač, nežere to víc jak má, nebere to olej, tak kromě těch teplých startů nic nepozoruji. Co se stane, až bude čerpadlo v háji? Nepotáhne, nenastartuji ani studené, nebude držet volnoběh? Mimochodem, mám ho už 11let a problém z teplými starty byl vždy, ale teď se to zhoršuje, když jsem vyměnil baterii a nebo ji pořádně nabil, tak je to lepší.