Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

525tdsnechytá,kolísá volnoběh a v§bec netáhne

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#21 Příspěvek od tds »

tošku to upravím mělo by tam být 0,95+-0,02 v podstatě je to to samé ale snaž se to nastavit na 0,95.V podstatě nemusíš dávat ani kotvu na vačku ale zafixovat setrvák.a tu míru nastavuj způsobem tak že zhruba 1/4 otáčky před HÚ toč pomalu klikou až najdeš nejnižsí hodnotu na hodinkách vynuluješ si je pak natočíš HÚ kopneš tam kolík.a pak natavuješ danou hodnotu.hodně zdaru.
lucky
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: pon 07.01.2008 01:00
Bydliště: Dobřany

#22 Příspěvek od lucky »

super.díky za radu. Teď už je to celkem logický. Jsem automechanik takže... Jen přes ty bavoráky nejsem zrovna profík... Jelikož přípravky a aretace nemam s ten debilní indikátor už vůbec ne,tak to stejně dopadne tak že to půjde do bosch servisu. Ale teď je to auto hrozně líný a hrozně žraví a ještě ke všemu to na pytel startuje,takže ten předvstřik zkusim zatim seřídit na ucho a na pokus-omyl. Držte palce a ještě jednou díky :wink:
fafejta

#23 Příspěvek od fafejta »

Taky záleží v jakom stavu to čerpadlo bylo,cos tamˇˇnaroubovalˇˇ.Třeba ti,ale vrakárník na to napsal nějakou záruku tak pak ho pak můžeš reklamovat.Tich 6K by tomu i odpovídalo.
lucky
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: pon 07.01.2008 01:00
Bydliště: Dobřany

#24 Příspěvek od lucky »

takže jsem to pošteloval stylem pokus - omyl a jede mnohem líp. Ale stejně pojedu na seřízení aby to byle 100pro.... teď mě zas trápí to že to studený nechce vůbec chytat. Sice je baterka dost v pí.. ,ale tak na 4 otočení klíčkem to prostě musí chytil,ale bohužel nechytne, no a pak už to zasnedává baterka. Dneska s sebou mam buster tak ho ráno napíchnu a uvidim, třeba když to bude mít větší otáčky bude to lepší. A když ne tak nevim jestli mam jít po naftě- jestli nepadá, nebo po žhavkách (sice sem před dvěma měsícema kupoval novým,ale BERU a taky dostávali docela čočky když sem to furt startoval po výměně čerpadla při hledání správnýho předvstřiku). Jinak díky za ochotu a rady. Takovou vstřícnost člověk na netu nenajde,jen samý ingnoranty a namyšlence co nemaj ani ponětí co je to BMW, jako třeba na forum.lide... Fakt díky je vidět že na bmwklub.cz chodí ty co kterým zn. BMW přirostla k srdci... 8) :wink:
lucky
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: pon 07.01.2008 01:00
Bydliště: Dobřany

#25 Příspěvek od lucky »

chlapi umyl sem motor a je to líný jako prase... Co s tim pomoc prosím :cry:
fafejta

#26 Příspěvek od fafejta »

Tak to ti asi svítí kontrolka s ikonou vstřiku?No párkrát to tady psali,že motor tds radši nemýt.No snad by pomohlo to dát do pořádně vytemperovaný garáže na tři dny a pak to projet na větší porci kilometrů.Chce to čas a asi by to mělo zmizet samo,pokud jsi tam tím tlakem vody něco nezranil.
lucky
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: pon 07.01.2008 01:00
Bydliště: Dobřany

#27 Příspěvek od lucky »

Tak já to trochu upřesnim. Nemil jsem to vapem, ale hadicí a nic tam na mě nesvítí nebliká prostě to jen netáhne. Turbo o.k. spíš to špatně dávkuje. Když sešlápnu plnej plyn na pětku momentální spotřeba něpřeleze 10litrů, a to dřív vylezla až na dvacet. dost podobný je to na každej kval akorát že na 4- 14 litrů na 3- 20litrů na 2 a 1 - 30 litrů. Jakoby to reagovalo třeba jen na půl plynu.... Hmmm? :?: :cry:
sobol
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: stř 30.01.2008 01:00
Bydliště: Brandýs nad Labem

#28 Příspěvek od sobol »

jak to tady sleduju,vubec tady nepadl termin snimac plniciho tlaku,takova ta cerna kosticka vedou do ni tri draty a podtlak,ta umi moc.. :D
lucky
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: pon 07.01.2008 01:00
Bydliště: Dobřany

#29 Příspěvek od lucky »

to ale asi neni na každym td(s) já tam mam třeba jen teplotu vzduchu...
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#30 Příspěvek od tds »

Má to každý i ty.
lucky
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: pon 07.01.2008 01:00
Bydliště: Dobřany

#31 Příspěvek od lucky »

M51? a kde ho mam hledat?
brumlae34
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: pát 10.08.2007 00:00
Bydliště: Šumperk

#32 Příspěvek od brumlae34 »

U e34 jsem se setkal se dvema problémy: První byl čerpadlo v nádrži (špatně chytá a neudrží volnoběch) a druhej Hlavní řídíci vstřik (ten s kabelem) auto jede jako mrtvola a kolísaj otačky...
lucky
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: pon 07.01.2008 01:00
Bydliště: Dobřany

#33 Příspěvek od lucky »

Díky... Fakt je ten,že na řídíčím vstřiku jsem měl neumělecky opravenej jeden kabel, to jsem opravil. Vyměnil jsem čerpadlo(vstřikovací) ze začátku super,ale teď mi přijde že to neni ono. Přijde mi, že začal špatně chytat teplej, a občas se stane, že do dvou tis. ot. se nic neděje, jako kdyby se zasekl předsuvník vstřiku. Ale myslíš že ty starty můžou bejt tim dopravnim čerpadlem? Dík za radu... :driver:
lucky
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: pon 07.01.2008 01:00
Bydliště: Dobřany

#34 Příspěvek od lucky »

Stává se čím dál častěji že to do tě 2tis.ot. netáhne až když to překročí vyleze i ekonoměr na víc. Na jakejkoliv rychlostní tupeň hlavně když jedu konstantní rychlostí delší dobu pod ty dva tisíce. když pustim nohu z plynu a necham ekonoměr padnout až na nulu začne to zas jet i když tam je pod 2 tis.ot. Magořinec co? Díky za rady.
Odpovědět