Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
525tdsnechytá,kolísá volnoběh a v§bec netáhne
tošku to upravím mělo by tam být 0,95+-0,02 v podstatě je to to samé ale snaž se to nastavit na 0,95.V podstatě nemusíš dávat ani kotvu na vačku ale zafixovat setrvák.a tu míru nastavuj způsobem tak že zhruba 1/4 otáčky před HÚ toč pomalu klikou až najdeš nejnižsí hodnotu na hodinkách vynuluješ si je pak natočíš HÚ kopneš tam kolík.a pak natavuješ danou hodnotu.hodně zdaru.
super.díky za radu. Teď už je to celkem logický. Jsem automechanik takže... Jen přes ty bavoráky nejsem zrovna profík... Jelikož přípravky a aretace nemam s ten debilní indikátor už vůbec ne,tak to stejně dopadne tak že to půjde do bosch servisu. Ale teď je to auto hrozně líný a hrozně žraví a ještě ke všemu to na pytel startuje,takže ten předvstřik zkusim zatim seřídit na ucho a na pokus-omyl. Držte palce a ještě jednou díky 

takže jsem to pošteloval stylem pokus - omyl a jede mnohem líp. Ale stejně pojedu na seřízení aby to byle 100pro.... teď mě zas trápí to že to studený nechce vůbec chytat. Sice je baterka dost v pí.. ,ale tak na 4 otočení klíčkem to prostě musí chytil,ale bohužel nechytne, no a pak už to zasnedává baterka. Dneska s sebou mam buster tak ho ráno napíchnu a uvidim, třeba když to bude mít větší otáčky bude to lepší. A když ne tak nevim jestli mam jít po naftě- jestli nepadá, nebo po žhavkách (sice sem před dvěma měsícema kupoval novým,ale BERU a taky dostávali docela čočky když sem to furt startoval po výměně čerpadla při hledání správnýho předvstřiku). Jinak díky za ochotu a rady. Takovou vstřícnost člověk na netu nenajde,jen samý ingnoranty a namyšlence co nemaj ani ponětí co je to BMW, jako třeba na forum.lide... Fakt díky je vidět že na bmwklub.cz chodí ty co kterým zn. BMW přirostla k srdci...



Tak já to trochu upřesnim. Nemil jsem to vapem, ale hadicí a nic tam na mě nesvítí nebliká prostě to jen netáhne. Turbo o.k. spíš to špatně dávkuje. Když sešlápnu plnej plyn na pětku momentální spotřeba něpřeleze 10litrů, a to dřív vylezla až na dvacet. dost podobný je to na každej kval akorát že na 4- 14 litrů na 3- 20litrů na 2 a 1 - 30 litrů. Jakoby to reagovalo třeba jen na půl plynu.... Hmmm?



Díky... Fakt je ten,že na řídíčím vstřiku jsem měl neumělecky opravenej jeden kabel, to jsem opravil. Vyměnil jsem čerpadlo(vstřikovací) ze začátku super,ale teď mi přijde že to neni ono. Přijde mi, že začal špatně chytat teplej, a občas se stane, že do dvou tis. ot. se nic neděje, jako kdyby se zasekl předsuvník vstřiku. Ale myslíš že ty starty můžou bejt tim dopravnim čerpadlem? Dík za radu... 

Stává se čím dál častěji že to do tě 2tis.ot. netáhne až když to překročí vyleze i ekonoměr na víc. Na jakejkoliv rychlostní tupeň hlavně když jedu konstantní rychlostí delší dobu pod ty dva tisíce. když pustim nohu z plynu a necham ekonoměr padnout až na nulu začne to zas jet i když tam je pod 2 tis.ot. Magořinec co? Díky za rady.