Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

bmw e39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
mocuryamater
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
Bydliště: kladno

#1 Příspěvek od mocuryamater »

Zdravím všechny mám e39 r.v. 01 530d a mám s ním moc starostí. auto mám 1,5roku a už sem musel vyměnit úplně všechno co se týče palivové soustavy. přišlo mě to na cca 60k ale stejně nejede jako dřív. okolo rychlosti 120km/h ztatí ůplně výkon a než se dostanu na 130 trvá to třeba 1min. Jsem fakt nešťastnej a nevím co dál moc prosím poradte a ještě něco, měnil sem olej v motoru a dal sem tam 0-w30 long live a z auta se stala totální olejnička teče mi to všude. jde to nějak zastavit? diky
smana
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pát 29.04.2005 00:00

#2 Příspěvek od smana »

Jde, prodej to a kup si 530i :lol: Ne, samo že si dělám srandu... :D
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#3 Příspěvek od milonovo »

Zdravím kolegu,prodej to a kup si auto :D Zní to blbě,ale bohužel je to asi nejjednodušší řešení.
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#4 Příspěvek od milonovo »

Jinak co VŠECHNO si vyměnil?Co diagnostika?
martin33
Registrovaný
Příspěvky: 573
Registrován: pon 23.07.2007 00:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od martin33 »

mocuryamater píše:Zdravím všechny mám e39 r.v. 01 530d a mám s ním moc starostí. auto mám 1,5roku a už sem musel vyměnit úplně všechno co se týče palivové soustavy. přišlo mě to na cca 60k ale stejně nejede jako dřív. okolo rychlosti 120km/h ztatí ůplně výkon a než se dostanu na 130 trvá to třeba 1min. Jsem fakt nešťastnej a nevím co dál moc prosím poradte a ještě něco, měnil sem olej v motoru a dal sem tam 0-w30 long live a z auta se stala totální olejnička teče mi to všude. jde to nějak zastavit? diky


long live je dost řítký tak si můžeš koupit všechny těsnění a vyměnit je. ten motor na diagnostiku at se zjistí proč to ztrácí výkon jinak u nás je špatná nafta oproti německu.
mocuryamater
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
Bydliště: kladno

#6 Příspěvek od mocuryamater »

všechny problemy začaly po výměně čerpadla v nádrži. postupně během jednoho měsíce jsem měnil všechny vstřiky, čerpadlo pod řidičem a vysokotlaké čerpadlo. přesto to pořad jede asi jako favorit.
v autecu sem to měl týden a nevěděli si stím rady nahrali tam nějaky softver starší který pry tolik nezaznamenává chyby jinak by to nejelo do dneška. mam najeto 250.000km
mocuryamater
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
Bydliště: kladno

#7 Příspěvek od mocuryamater »

ještě jsem chtěl napsat že po výměně všech čerpadel a vstřiků jsem vždy ujel tak 30km a konec odtahovka a všechno znovu , a potom teprv jsem jel do autecu a tam mi nahrali ten starší softver a ted to aspoň jede takže v tomto pořadí
martin33
Registrovaný
Příspěvky: 573
Registrován: pon 23.07.2007 00:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od martin33 »

co jsem slyšel od kamaráda měl něco podobného a nakonec mu to dal dohromady savka z klecan.
PavelP
Registrovaný
Příspěvky: 453
Registrován: pon 28.02.2005 01:00
Bydliště: Vesnička u lesa

#9 Příspěvek od PavelP »

Zdravím Tě na klubu pane mocuryamater,sice Tě asi neporadím,ale nemůžu prostě nereagovat.To.že si to měl v autecu a nepřišli na to,tak to je teda smutný až velmi smutný,dokonce bych napsal až úplně v prdeli.Autorizovaný servis a NEVÍ si RADY ,to ať jdou do prdele.
Pro martina 33 : Kdyby tam ,čistě teoreticky ,do motoru nalil jenom Naftu,tak motor nesmí ani ukápnout.Nechápu proč by to mělo téct ať už s jakýmkoli olejem.
Jinak jak to tady tak pročítám,myslím všechny příspěvky o motoru 530D,
tak se mi zdá.že tento motor se asi moc nepovedl.
A to jsem uvažoval i o téhle motorizaci.
PP 540 iA
mocuryamater
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
Bydliště: kladno

#10 Příspěvek od mocuryamater »

myslíte klecany u prahy?
mocuryamater
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
Bydliště: kladno

#11 Příspěvek od mocuryamater »

v autecu to stálo tyden a takovy výsledek
PavelP
Registrovaný
Příspěvky: 453
Registrován: pon 28.02.2005 01:00
Bydliště: Vesnička u lesa

#12 Příspěvek od PavelP »

mocuryamater píše:v autecu to stálo tyden a takovy výsledek


Cítím s Tebou ,ale to je prostě děs děs děs.
Jinak teda bych ještě dodal,že se serou čím dál mladší auta.Např.:X5 ky s rozsypanýma almarama,Tvůj případ s motorem 530D atd atd.
PP
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#13 Příspěvek od Maxiczech »

0W-30 do nafty? 8O Mno to nejni dobrá volba. Řekl bych. Zvlášť na to, kolik to má nalýtáno. Dej tam 10-W40. Ale to, že teče kudy to jde nebude olejem, ale fakt veškerým těsněním. To, že je hodně řídkej by ti mohlo třeba víc brát oleje v poměru ujetých km. Rozhodně to nejni o tom, že by měl za auta všude blejt, jak bylo výše zmíněno.
A s tím výkonem? Tohle jsem řešil u Mergla a byl to totálně zasraný hrubý a jemný filtr paliva. ;) Možná načnuté palivové čerpadlo v nádrži, ale to jak píšeš jsi měnil.. :roll:
dandy
Registrovaný
Příspěvky: 81
Registrován: sob 19.01.2008 01:00
Bydliště: Trnava

#14 Příspěvek od dandy »

Neviem prečo by mala byť chyba 0-30 do 530D, tento olej konkrétne Castrol Edge 0W-30 dávam aj ja a dokonca je výrobcom teda BMW priamo doporučený, takže v tom problém určite nevidím, dokonca ani v odjazdených kilometroch ja mám tiež 201 000km a motor ide super, skôr si mislím, že je to v predchádzajúcich majiteľoch toho auta
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#15 Příspěvek od Maxiczech »

Jen si nemyslím, že je to dobrá volba. I v servise BMW doporučují vzhledem k ujetým km jiné oleje Castrol. Tobě nic nechčije, ty si tam lej třeba Ferneta. Snažím se tady eliminovat unik oleje, jak je výše uvedeno. Tím, že mu napíšeš "to je po predchodzích majitěloch" mu asi moc nepomůžeš. :?
dandy
Registrovaný
Příspěvky: 81
Registrován: sob 19.01.2008 01:00
Bydliště: Trnava

#16 Příspěvek od dandy »

Ak mi bude z motora tiecť olej, tak musím zistiť odkiaľ a prečo a závadu odstrániť a ide sa ďalej a nie riešiť to hustejším olejom, ktorý môže narobiť väčšie škody ako odstránenie netesností motora.Keď tam dá 10W-40 a bude tiecť aj tak, tak podľa teba tam asi treba dať vazelínu tá možno nepotečie.
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#17 Příspěvek od Maxiczech »

Takhle to určitě nemyslim. Přetočit se dá lecos. O tom si pohovor s právníkmi. :?
Píše, že se mu z toho stala olejnička po výměně oleje a chce poradit.
Nezlob se, ale reaguješ jak debil. :evil:
mocuryamater
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
Bydliště: kladno

#18 Příspěvek od mocuryamater »

prosím kde jsou ty filtry paliva zkusím to, ale myslím si že když mám nový všechny čerpadla tak že to bude tím je jenom malá šance
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#19 Příspěvek od Maxiczech »

To je právě jediné, čím ještě to může být.
Kde jsou přesně u e-39 nevím..
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Podívej se na moje příspěvky tady :
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
Odpovědět