jede to v náhradním programu(to znamená ze řídící jednotka odpojí všechny čidla a snímače a pracuje s tím nejnutnějším všechno ostatní nahradí průměrem co je v ní uloženo) laicky řečeno .Nejlepší a nejrychlejší je to napíchnout na diagnostiku.
Tam váha vzduchu nebude, jestli máš na mysli ten blázinec na sání za hadicí, tak to je EGR ventil ( propouští to část výfukových splodin do sání, jednak se dřív a rovnoměrněji ohřeje hlava motoru a pak kvůli emisím). Ten se ti asi sekne, pak to dělá tyhle brykule. Tak klapka uvnitř musí být otevřená, sání průchozí ( to zjistíš když sundáš tu hadici). Buď to vyčisti, zprovozni nebo to vyřaď ( zjisti jestli je klapka v otevřené poloze a odpoj a zaslep tu podlakovou hadičku co to ovládá) a máš klid. Trochu to zvýší výkon, na druhou stranu je potřeba být opatrnější při zahřívání motoru, hlavně v zimě.