Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Co to je u E34ky tds?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#1 Příspěvek od Dresic »

Včera nastartuju otočím volantem začnu vyjíždět a jak točím tak najednou zvuk jak kdyby pištěl řemen nějakej, najendou začli klesat otáčky, světla problikávali, pak se rozsvítila kontrolka baterky a poříd to pištělo ten řemen jak kdyby..tak sem to radši hned vypl a už sem to nezkoušel startovat...ale žhavení jde to sme zkoušel.
Srandik32
Registrovaný
Příspěvky: 605
Registrován: úte 19.12.2006 01:00
Bydliště: Chodov u Karlových Varů

#2 Příspěvek od Srandik32 »

Máš v pr... klínový řemen.
Gav328ci
Registrovaný
Příspěvky: 93
Registrován: pát 03.03.2006 01:00

#3 Příspěvek od Gav328ci »

Hlavně bude přidřený napínák řemene,nenapíná...
Caris
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: sob 08.09.2007 00:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od Caris »

Kdyz odhrnes manzetku na napinaku necha se tam strikackou vstriknout trochu oleje. Me to pomohlo a rozchodil se.
Srandik32
Registrovaný
Příspěvky: 605
Registrován: úte 19.12.2006 01:00
Bydliště: Chodov u Karlových Varů

#5 Příspěvek od Srandik32 »

Každopádně bych ho vyměnil ať máš klid 8) ,myslím ten klíňák.
rellum
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: sob 05.05.2007 00:00
Bydliště: Českolipsko

#6 Příspěvek od rellum »

Mohl by to být tlumič vibrací,zůstane seknutý a řemen není napnutý,stačí do něj klepnout a napne se ale je samozřejmě lepší ho vyměnit a je klid.
http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#7 Příspěvek od Dresic »

jj hned na to mkrnu díky moc za rady!!! mě to předtím dělalo neustále že jak sem otočil na místě volantem a kola nebyly rovně, tak mě skákali otáčky, jak sem vrátiil volant do puvodní polohy tak to přstalo...to samý když jsem napříkald stáhl okýnko, nebo zapnul topení na 3-4 stupeň..řili to muže být všechno spojený s tím se mi zdá ne? Alternátor je taky taženej klíňákem ne?
Caris
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: sob 08.09.2007 00:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od Caris »

Jak vzniknul nejaky zatah na plochym klinaku (alternator-zvysena vyroba energie - ventilator, okenka atd) nebo servo tak zacina prokluzovat protoze neni dostatecne nasponovany a vydava tyto neprijemne pistive zvuky
rellum
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: sob 05.05.2007 00:00
Bydliště: Českolipsko

#9 Příspěvek od rellum »

Dresic píše:jj hned na to mkrnu díky moc za rady!!! mě to předtím dělalo neustále že jak sem otočil na místě volantem a kola nebyly rovně, tak mě skákali otáčky, jak sem vrátiil volant do puvodní polohy tak to přstalo...to samý když jsem napříkald stáhl okýnko, nebo zapnul topení na 3-4 stupeň..řili to muže být všechno spojený s tím se mi zdá ne? Alternátor je taky taženej klíňákem ne?

To kolísaní otáček při zatížení není tím tlumičem vibrací ani klíňákem.
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#10 Příspěvek od Dresic »

a čím to je? čerpadlo myslíš?
rellum
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: sob 05.05.2007 00:00
Bydliště: Českolipsko

#11 Příspěvek od rellum »

pravděpodobně asi jo
Caris
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: sob 08.09.2007 00:00
Bydliště: Praha

#12 Příspěvek od Caris »

Dresic píše:a čím to je? čerpadlo myslíš?


Kdyz netocis volantem ani nezapinas zadny spotrebic tak ti houpe motor? O kolik otacek?
janys
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: úte 21.11.2006 01:00

#13 Příspěvek od janys »

Caris píše:
Dresic píše:a čím to je? čerpadlo myslíš?


Kdyz netocis volantem ani nezapinas zadny spotrebic tak ti houpe motor? O kolik otacek?


Tenhle problém mám na své 525TDS nejspíš taky. Studený motor je ok, ale jakmile se zahřeje a zastavím na křižovatce, otáčky se brutálně zhoupnou z cca 700 na nějakých 550 (motor dokonce v některých případech chcípne) a pak prudce vystřelí na nějakých 950. Mám automat a to samé lítání otáček se projeví, když zařadím rychlost. Občas se stává, že se auto zabržděné na křižovatce "zhoupne" jako kdybych šlápl na plyn a současně držel brzdu.

Že by čerpadlo? Prý by mohl být v háji i vstřik...
Caris
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: sob 08.09.2007 00:00
Bydliště: Praha

#14 Příspěvek od Caris »

Tenhle efekt houpani motoru se stava i u velkeho predvstriku. Pokud s nim nekdo hejbal.
fafejta

#15 Příspěvek od fafejta »

Zkusit přidat volnoběžnou dávku bud diagnostikou modic či mechanicky posunem vršku čerpadla ,aby motor byl při volnoběhu silnější,zkrátka mu dát trošku víc napít.Taky je otázka jestli jde na všech šest nebo na 5 a půl.Regulace nastavování množství/dávky/ je v tom vršku čerpadla,ale jestli je vyjetá snímací dráha jezdce nastavovače regulační objímky tak toho moc nedoreguluje.
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#16 Příspěvek od Dresic »

.... :idea: takže řemen je spadenej, přetrženej není no, tak byl nejspíš už volnější z nějakýho důvodu ???...

a co se týče těch otáček když nic nedělám a motor stojí a běží na neutrál tak otáčky neskáčou vůbec, jsou stále na 700....a když třeba dojíždím na křižovatku, tak jakmile zabrzdím a pustím pedál brzdovej, tak mi ty otáčky skočí třikrát asi na 1000-1200 a pak to spadne na 700 a motor šlape jak hodiny zas...
fafejta

#17 Příspěvek od fafejta »

Tudíž by to čistě teoreticky mohlo mít vazbu s brzdovým spínačem,který také řj. DDE snímá a vyhodnocuje.Zkusil bych ho na zkoušku odpojit co to bude dělat.Ale bacha jsou tam dva,jeden je na brzdový světla a druhý ten pro DDE,jsou nad brzdovým pedálem.
rellum
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: sob 05.05.2007 00:00
Bydliště: Českolipsko

#18 Příspěvek od rellum »

[quote="Dresic"].... :idea: takže řemen je spadenej, přetrženej není no, tak byl nejspíš už volnější z nějakýho důvodu ???.
Tlumič vibrací :!:
Caris
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: sob 08.09.2007 00:00
Bydliště: Praha

#19 Příspěvek od Caris »

Dresic píše:.... :idea: takže řemen je spadenej, přetrženej není no, tak byl nejspíš už volnější z nějakýho důvodu ???...

a co se týče těch otáček když nic nedělám a motor stojí a běží na neutrál tak otáčky neskáčou vůbec, jsou stále na 700....a když třeba dojíždím na křižovatku, tak jakmile zabrzdím a pustím pedál brzdovej, tak mi ty otáčky skočí třikrát asi na 1000-1200 a pak to spadne na 700 a motor šlape jak hodiny zas...


brzdova svetla se rozsviti a maji urcity odber proudu. v tom okamziku zacne alternator dodavat vice proudu a ma urcity odpor. bud proklouzne a zapiska nebo motor zahoupe
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#20 Příspěvek od Dresic »

jj tak by to nemuselo být ani to čerpadlo možná 8) ....tak co je potřeba teda vyměnit všechno? Sám tomu moc nerozumím, tak pujde určtiě do servisu, tak abych zhruba věděl...???

Jo a nevíte o někom Olomouc a okolí?? Kdo dělá Báwka?
Odpovědět