Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Co to je u E34ky tds?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 484
- Registrován: úte 12.02.2008 01:00
- Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...
Včera nastartuju otočím volantem začnu vyjíždět a jak točím tak najednou zvuk jak kdyby pištěl řemen nějakej, najendou začli klesat otáčky, světla problikávali, pak se rozsvítila kontrolka baterky a poříd to pištělo ten řemen jak kdyby..tak sem to radši hned vypl a už sem to nezkoušel startovat...ale žhavení jde to sme zkoušel.
Mohl by to být tlumič vibrací,zůstane seknutý a řemen není napnutý,stačí do něj klepnout a napne se ale je samozřejmě lepší ho vyměnit a je klid.
http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0
http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 484
- Registrován: úte 12.02.2008 01:00
- Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...
jj hned na to mkrnu díky moc za rady!!! mě to předtím dělalo neustále že jak sem otočil na místě volantem a kola nebyly rovně, tak mě skákali otáčky, jak sem vrátiil volant do puvodní polohy tak to přstalo...to samý když jsem napříkald stáhl okýnko, nebo zapnul topení na 3-4 stupeň..řili to muže být všechno spojený s tím se mi zdá ne? Alternátor je taky taženej klíňákem ne?
Dresic píše:jj hned na to mkrnu díky moc za rady!!! mě to předtím dělalo neustále že jak sem otočil na místě volantem a kola nebyly rovně, tak mě skákali otáčky, jak sem vrátiil volant do puvodní polohy tak to přstalo...to samý když jsem napříkald stáhl okýnko, nebo zapnul topení na 3-4 stupeň..řili to muže být všechno spojený s tím se mi zdá ne? Alternátor je taky taženej klíňákem ne?
To kolísaní otáček při zatížení není tím tlumičem vibrací ani klíňákem.
Caris píše:Dresic píše:a čím to je? čerpadlo myslíš?
Kdyz netocis volantem ani nezapinas zadny spotrebic tak ti houpe motor? O kolik otacek?
Tenhle problém mám na své 525TDS nejspíš taky. Studený motor je ok, ale jakmile se zahřeje a zastavím na křižovatce, otáčky se brutálně zhoupnou z cca 700 na nějakých 550 (motor dokonce v některých případech chcípne) a pak prudce vystřelí na nějakých 950. Mám automat a to samé lítání otáček se projeví, když zařadím rychlost. Občas se stává, že se auto zabržděné na křižovatce "zhoupne" jako kdybych šlápl na plyn a současně držel brzdu.
Že by čerpadlo? Prý by mohl být v háji i vstřik...
Zkusit přidat volnoběžnou dávku bud diagnostikou modic či mechanicky posunem vršku čerpadla ,aby motor byl při volnoběhu silnější,zkrátka mu dát trošku víc napít.Taky je otázka jestli jde na všech šest nebo na 5 a půl.Regulace nastavování množství/dávky/ je v tom vršku čerpadla,ale jestli je vyjetá snímací dráha jezdce nastavovače regulační objímky tak toho moc nedoreguluje.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 484
- Registrován: úte 12.02.2008 01:00
- Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...
....
takže řemen je spadenej, přetrženej není no, tak byl nejspíš už volnější z nějakýho důvodu ???...
a co se týče těch otáček když nic nedělám a motor stojí a běží na neutrál tak otáčky neskáčou vůbec, jsou stále na 700....a když třeba dojíždím na křižovatku, tak jakmile zabrzdím a pustím pedál brzdovej, tak mi ty otáčky skočí třikrát asi na 1000-1200 a pak to spadne na 700 a motor šlape jak hodiny zas...

a co se týče těch otáček když nic nedělám a motor stojí a běží na neutrál tak otáčky neskáčou vůbec, jsou stále na 700....a když třeba dojíždím na křižovatku, tak jakmile zabrzdím a pustím pedál brzdovej, tak mi ty otáčky skočí třikrát asi na 1000-1200 a pak to spadne na 700 a motor šlape jak hodiny zas...
Dresic píše:....takže řemen je spadenej, přetrženej není no, tak byl nejspíš už volnější z nějakýho důvodu ???...
a co se týče těch otáček když nic nedělám a motor stojí a běží na neutrál tak otáčky neskáčou vůbec, jsou stále na 700....a když třeba dojíždím na křižovatku, tak jakmile zabrzdím a pustím pedál brzdovej, tak mi ty otáčky skočí třikrát asi na 1000-1200 a pak to spadne na 700 a motor šlape jak hodiny zas...
brzdova svetla se rozsviti a maji urcity odber proudu. v tom okamziku zacne alternator dodavat vice proudu a ma urcity odpor. bud proklouzne a zapiska nebo motor zahoupe