Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 vůle v řízení
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: ned 04.12.2005 01:00
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
jak to vyřešit? při jízdě na silnici s kolejema je to trochu nepříjemný, ty přední 235tky si lítaj jak chtěj.. zkoušel sem točit tyčí řízení přímo serva, v servu vůle nebyla, ani v kloubu co je nad tim, vůle byla v tyči až někde za čelem.. co by jí tam mohlo zpusobovat? je tam ještě další kloub? v ETK jsem to nenašel.. dikes za rady
Fazeey píše:jak to vyřešit? při jízdě na silnici s kolejema je to trochu nepříjemný, ty přední 235tky si lítaj jak chtěj.. zkoušel sem točit tyčí řízení přímo serva, v servu vůle nebyla, ani v kloubu co je nad tim, vůle byla v tyči až někde za čelem.. co by jí tam mohlo zpusobovat? je tam ještě další kloub? v ETK jsem to nenašel.. dikes za rady
Myslim ze celej problem je koleje na silnici a 235. Ja mam 225 a ten neprijemny pocit znam.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: ned 04.12.2005 01:00
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
Caris píše:Fazeey píše:jak to vyřešit? při jízdě na silnici s kolejema je to trochu nepříjemný, ty přední 235tky si lítaj jak chtěj.. zkoušel sem točit tyčí řízení přímo serva, v servu vůle nebyla, ani v kloubu co je nad tim, vůle byla v tyči až někde za čelem.. co by jí tam mohlo zpusobovat? je tam ještě další kloub? v ETK jsem to nenašel.. dikes za rady
Myslim ze celej problem je koleje na silnici a 235. Ja mam 225 a ten neprijemny pocit znam.
tak to je jasný, já to psal jako příklad kdy mi ta vůle vadí, na dálnici to samo skoro nepoznam, ale když sem to auto koupil tak to v kolejích takhle nelítalo a ta vůle v tyči je, takže to nebude jen problem silnic
chlapci e39tka už nemá maticové řízení ale hřebenové, žádná převodka dotahnout nejde.já bych mrknul na všechny rejdové čepy jestli nejsou vybité a potom na všechny klouby na tyči řízení z převodky do volantu.pokud je vůle v samotném řízení tak to je tak na výměnu ale to pochybuji že by převodka nějakou tu vůli měla.a jinak vůli měřit při nakoplém motoru!jelikož tlak oleje případnou vůli v klidovém stavu vymezí.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: ned 04.12.2005 01:00
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
tds píše:chlapci e39tka už nemá maticové řízení ale hřebenové, žádná převodka dotahnout nejde.já bych mrknul na všechny rejdové čepy jestli nejsou vybité a potom na všechny klouby na tyči řízení z převodky do volantu.pokud je vůle v samotném řízení tak to je tak na výměnu ale to pochybuji že by převodka nějakou tu vůli měla.a jinak vůli měřit při nakoplém motoru!jelikož tlak oleje případnou vůli v klidovém stavu vymezí.
čepy jsou v poho neni tam nic volnýho nejdřiv sem si taky myslel že je v prdeli tyčka řízení ale sou ok.. jak sem psal - vůle je někde na tyči řízení, ten kloub je v poho, zajímá mě kde na tý tyči může bejt vůle - řekněme od kloubu až k volantu. Nápad?
tds píše:chlapci e39tka už nemá maticové řízení ale hřebenové, žádná převodka dotahnout nejde.já bych mrknul na všechny rejdové čepy jestli nejsou vybité a potom na všechny klouby na tyči řízení z převodky do volantu.pokud je vůle v samotném řízení tak to je tak na výměnu ale to pochybuji že by převodka nějakou tu vůli měla.a jinak vůli měřit při nakoplém motoru!jelikož tlak oleje případnou vůli v klidovém stavu vymezí.
Myslím že před FL bylo šnekové nebo maticové řízení, ale nechci se hádat

smana píše:tds píše:chlapci e39tka už nemá maticové řízení ale hřebenové, žádná převodka dotahnout nejde.já bych mrknul na všechny rejdové čepy jestli nejsou vybité a potom na všechny klouby na tyči řízení z převodky do volantu.pokud je vůle v samotném řízení tak to je tak na výměnu ale to pochybuji že by převodka nějakou tu vůli měla.a jinak vůli měřit při nakoplém motoru!jelikož tlak oleje případnou vůli v klidovém stavu vymezí.
Myslím že před FL bylo šnekové nebo maticové řízení, ale nechci se hádat
šnekové se nepoužívá 30let
tds píše:smana píše:tds píše:chlapci e39tka už nemá maticové řízení ale hřebenové, žádná převodka dotahnout nejde.já bych mrknul na všechny rejdové čepy jestli nejsou vybité a potom na všechny klouby na tyči řízení z převodky do volantu.pokud je vůle v samotném řízení tak to je tak na výměnu ale to pochybuji že by převodka nějakou tu vůli měla.a jinak vůli měřit při nakoplém motoru!jelikož tlak oleje případnou vůli v klidovém stavu vymezí.
Myslím že před FL bylo šnekové nebo maticové řízení, ale nechci se hádat
šnekové se nepoužívá 30let
Sem říkal že se nechci hádat, samo že je to maticové. 30 let jsi ale trochu přehnal, 15 možná

smana píše:tds píše:smana píše:[quote="tds"]chlapci e39tka už nemá maticové řízení ale hřebenové, žádná převodka dotahnout nejde.já bych mrknul na všechny rejdové čepy jestli nejsou vybité a potom na všechny klouby na tyči řízení z převodky do volantu.pokud je vůle v samotném řízení tak to je tak na výměnu ale to pochybuji že by převodka nějakou tu vůli měla.a jinak vůli měřit při nakoplém motoru!jelikož tlak oleje případnou vůli v klidovém stavu vymezí.
Myslím že před FL bylo šnekové nebo maticové řízení, ale nechci se hádat
šnekové se nepoužívá 30let
Sem říkal že se nechci hádat, samo že je to maticové. 30 let jsi ale trochu přehnal, 15 možná

Mohu poprosit o presnou specifikaci rozdilu snekoveho a maticoveho prevodu rizeni. Dekuji
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 15
- Registrován: pon 09.07.2007 00:00
- Bydliště: Bratislava
Ahoj ja som mal tiez tento problem ze auto islo kade chcelo len nie ako malo ist.Myslel som si ze to bude nieco v riadeni alebo capi ale bolo to uplne nieco ine.Boli to samotne hlinikove disky.Staci ked su trosku krive a je problem.Dal som si vyrovnat vsetky styri disky a je po probleme.Vyskusaj aj tuto variantu a daj si vyrovnat disky 
