Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Jaké problémy se dají čekat od BMW 520i? r.v. 97.Naj.135tis.
Děkuji,mám trošlu strach,z BMW, co se týká dílů,jezdím dálky po dálnicích,měl jsem A6 benzín,ale ta př.náprava je past:-(dříve jsem měl BMW,ale jen chvilku(měsíc) v dieselu,tak jsem na to nestihl nic nakoupit
Co se plechů atd týče,to neřeším,poněvadž chci havarijní pojištění. Takže se spíše dívat na 523?528 už je pro mě moc.

Jenom jezdit asi pravděpodobně nebudeš. Pokud to již nebylo uděláno (o čemž pochybuji), tak u tohoto modelového roku počítej s repasí přední nápravy okolo 150tis.km, také silentbloky na zadku budou chtít vyměnit, tlumiče pravděpodobně také. Pokud to má NIVO, tak okolo 180tis. měchy. Též kotouče nebudou v plné kondici a s velkou pravděpodobností se ti po cca 160tis. začnou ozývat zadní ložiska. Já to mám již za sebou a nic levného to zrovna není. Nicméně toto jsou u e39 "spotřební" věci.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
bawaria píše:Takže co jsem tak pochopil, tak spíše počítat s nápravou, brzdy neřeším ani tlumiče. Na kolik ta náprava může přijít?A je to jeden kus jako u Audi nebo se dají koupit jen potřebné části.
Ceny druhovyroby v zahranici smesne:
http://cgi.ebay.de/Satz-Querlenker-BMW- ... m153.l1262
Ceny druhovyroby u nas viz v levo odkaz na elit/autokelly (2-3x vice nez v zahranici za to same).
Ceny origo viz v levo odkaz na ETK

Jinak samozrejme se to da kupovat po kusech, tohle neni koncern
