Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Jaké problémy se dají čekat od BMW 520i? r.v. 97.Naj.135tis.

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
bawaria
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: čtv 13.01.2005 01:00

#1 Příspěvek od bawaria »

Mám zájem o koupi 520i benzín.r.v. 97,serviska 130tis.kč je to od němce, tak kiláky sedí a znám i historii auta,ale co pak?S jakýámi investicemi počíta.Děkuji za příspěvky.
bawaria
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: čtv 13.01.2005 01:00

#2 Příspěvek od bawaria »

ještě k tomuto tématu, známý mi říká,abych šel rovnou do 523i.Jezdím hodně,cca 3500km měsíčně,tudíž mě jde o spolehlivost.
kadous
Registrovaný
Příspěvky: 468
Registrován: ned 05.06.2005 00:00
Bydliště: Meziměstí

#3 Příspěvek od kadous »

523 nebo 528 urcite lepsi stejna spotreba ale vykon je jinde,jestli nemec auto udrzoval a manajeto to co rikas budes do 300000km jen jezdit a menit olej,jestli s tim budes zachazet jako s autem /to neni M5/
bawaria
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: čtv 13.01.2005 01:00

#4 Příspěvek od bawaria »

Děkuji,mám trošlu strach,z BMW, co se týká dílů,jezdím dálky po dálnicích,měl jsem A6 benzín,ale ta př.náprava je past:-(dříve jsem měl BMW,ale jen chvilku(měsíc) v dieselu,tak jsem na to nestihl nic nakoupit :-)Co se plechů atd týče,to neřeším,poněvadž chci havarijní pojištění. Takže se spíše dívat na 523?528 už je pro mě moc.
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117
Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL

#5 Příspěvek od major »

Jenom jezdit asi pravděpodobně nebudeš. Pokud to již nebylo uděláno (o čemž pochybuji), tak u tohoto modelového roku počítej s repasí přední nápravy okolo 150tis.km, také silentbloky na zadku budou chtít vyměnit, tlumiče pravděpodobně také. Pokud to má NIVO, tak okolo 180tis. měchy. Též kotouče nebudou v plné kondici a s velkou pravděpodobností se ti po cca 160tis. začnou ozývat zadní ložiska. Já to mám již za sebou a nic levného to zrovna není. Nicméně toto jsou u e39 "spotřební" věci.
kadous
Registrovaný
Příspěvky: 468
Registrován: ned 05.06.2005 00:00
Bydliště: Meziměstí

#6 Příspěvek od kadous »

nevim mam druhe 5er/obe jsem koupil s 200000km / desky menim po 70000 kotouce u obou ve 300000 je pravda ze na nasich silnicich te cekaji ramena ale zas vydrzi urcite vice jak kterekoliv od koncernu a jednoduchost napravy u 5er oproti audi a wv tedy i financni se neda srovnat,
bawaria
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: čtv 13.01.2005 01:00

#7 Příspěvek od bawaria »

Takže co jsem tak pochopil, tak spíše počítat s nápravou, brzdy neřeším ani tlumiče. Na kolik ta náprava může přijít?A je to jeden kus jako u Audi nebo se dají koupit jen potřebné části.
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Demostenes »

bawaria píše:Takže co jsem tak pochopil, tak spíše počítat s nápravou, brzdy neřeším ani tlumiče. Na kolik ta náprava může přijít?A je to jeden kus jako u Audi nebo se dají koupit jen potřebné části.



Ceny druhovyroby v zahranici smesne:

http://cgi.ebay.de/Satz-Querlenker-BMW- ... m153.l1262

Ceny druhovyroby u nas viz v levo odkaz na elit/autokelly (2-3x vice nez v zahranici za to same).

Ceny origo viz v levo odkaz na ETK

:roll:

Jinak samozrejme se to da kupovat po kusech, tohle neni koncern 8)
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#9 Příspěvek od Maxiczech »

Já bych z toho strach vůbec neměl. Servis BMW bych řešil jak bylo psáno kolem 300 tis. ujetých km. Motor neřeš, ale spotřební věci, jak je uvedeno výše budeš muset zainvestovat. Ale to se můžeme bavit i o "benzinu", pokud tady zmiňujeme destičky a kotouče.. :)
Odpovědět