Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vibrace volantu
myslel jsem tyčku řítení s čepy ja koupil tyčku I s čepy jako jeden kus protože při geometrii je míň práce to seřídit když jsou noví. a navíc když už tak už. protože staré čepy mužou být dost zarezlé na zavitu. no teoreticky to můžou být sraté steřelé nebo rostržené silenbloky na rameni ale to bys poznal když budeš pod autem tak zkus zahýbat ramenama neměly by mít nějak exstra velkou axialní vůli právě u silenbloků.
Já vyměnil komplet spodní ramena, tlumiče, kotouče, destičky, převážený kola, vše za nové a dělalo mi to stále, při brždění zavibrování volantu, do prodeje auta jsem nepřišel na to, co to dělá. Docela mě zajímá na co přijdeš. PS: Na radu BMW servisu byly vyměněny i silentbloky na zadku, i ty by údajně mohly rozkmitat při brždění auto - nepomohlo to.
Mě to dělá taky a mám dva tipy 1. vůle v čepu středové tyčky řízení 2.mam stáhnuté kotouče tak jestli ten jeden nesjel soustružník špatně.
Ty jsi asi kupoval nové kotouče co,tak nevletěl jsi třeba někde do škarpy?Kotouč se může zkřivit i hodně prutkým bržděním když se přehřeje.No a jestli není problém v kotoučích tak zkus zajet na technickou dej jim kilo a popros je jestli by ti auto nehodily na tu jejich třepací stolici a tam už ti na vůli v čepu příjdou a řeknou ti přesně který je v háji....
Ty jsi asi kupoval nové kotouče co,tak nevletěl jsi třeba někde do škarpy?Kotouč se může zkřivit i hodně prutkým bržděním když se přehřeje.No a jestli není problém v kotoučích tak zkus zajet na technickou dej jim kilo a popros je jestli by ti auto nehodily na tu jejich třepací stolici a tam už ti na vůli v čepu příjdou a řeknou ti přesně který je v háji....

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 220
- Registrován: stř 24.01.2007 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
barvas píše:Já vyměnil komplet spodní ramena, tlumiče, kotouče, destičky, převážený kola, vše za nové a dělalo mi to stále, při brždění zavibrování volantu, do prodeje auta jsem nepřišel na to, co to dělá. Docela mě zajímá na co přijdeš. PS: Na radu BMW servisu byly vyměněny i silentbloky na zadku, i ty by údajně mohly rozkmitat při brždění auto - nepomohlo to.
To je pekna picovina ze zoufalosti, uz jsem to od nekoho slysel drive. Rozkmitat auto ano, ale ne tak ze ti cuka volant to jde vzdy zepredu.
hoj hoši...
mám podobné problémy...na e39 02 ..při koupi vibroval volant pi brždění... byl jsem přesvědčen,že jsou to kotouče... dal jsem ATE kotouče i desky... jenže po zhruba 1200km byly křivé... reklamace byla uznána a tak sem na doporučení auto kelly dal njaký horší typ(kvalita) a skutečně bylo vše vpoho-brždění bez vibrací...jenže po ujetí cca 4tisíc ještě horší....jsem z toho tak na nervy....v prvním případě jsem byl i na stk jen na měření tlumiču,čepu,ramen, tam řekli že je vše ok.... že je skutečně křivý kotouč na jedné straně....
co stím další kotouče???

mám podobné problémy...na e39 02 ..při koupi vibroval volant pi brždění... byl jsem přesvědčen,že jsou to kotouče... dal jsem ATE kotouče i desky... jenže po zhruba 1200km byly křivé... reklamace byla uznána a tak sem na doporučení auto kelly dal njaký horší typ(kvalita) a skutečně bylo vše vpoho-brždění bez vibrací...jenže po ujetí cca 4tisíc ještě horší....jsem z toho tak na nervy....v prvním případě jsem byl i na stk jen na měření tlumiču,čepu,ramen, tam řekli že je vše ok.... že je skutečně křivý kotouč na jedné straně....
co stím další kotouče???



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 130
- Registrován: čtv 08.05.2008 00:00
- Bydliště: BMW
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: pon 11.02.2008 01:00
- Bydliště: Uherské Hradiště / Hluk
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim lidi.
Mám podobný problém, ale ne při brždění. Při 40 se to rozháže nepatrně, při 80 už je to celkem sila a pak až při 160 ale to už zas jen lehce.Tato závada se projevila, když jsem nahodil nové kotouče. Kupoval jsem ATE i s deskama, jen jsem opomněl čidla. Pneu jsem měl asi měsíc nový a před tím to nedělalo. Kola jsem dával znovu vyvážit ale prý nebylo třeba, že jsou ok. Původní letní pneu byly celkem zajímavě sjetý ale taky to neházelo. Na zimních to teď neháže. Všichni mi tvrdili, že jsou to čepy. V březnu mám jet na stk tak to po novém roce začnu řešit.
Mám podobný problém, ale ne při brždění. Při 40 se to rozháže nepatrně, při 80 už je to celkem sila a pak až při 160 ale to už zas jen lehce.Tato závada se projevila, když jsem nahodil nové kotouče. Kupoval jsem ATE i s deskama, jen jsem opomněl čidla. Pneu jsem měl asi měsíc nový a před tím to nedělalo. Kola jsem dával znovu vyvážit ale prý nebylo třeba, že jsou ok. Původní letní pneu byly celkem zajímavě sjetý ale taky to neházelo. Na zimních to teď neháže. Všichni mi tvrdili, že jsou to čepy. V březnu mám jet na stk tak to po novém roce začnu řešit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 112
- Registrován: pon 18.08.2008 00:00
- Bydliště: Odolena Voda (Praha-východ)
- Kontaktovat uživatele:
Dam malou radu co se tyce zkroucenejch kotoucu....
Zkuste az za vama nikdo nepojede si parkrat poradne z ostra zabrzdit...klidne na max...kotouce by se meli srovnat...nesmite brzdit jako baby...musite poradne...celisti ten kotouc narovnaj kdyz je zahratej a ty lehky vibrace podrzej...
Jinak taky zalezi na gumach...vyvazeni kol neumi vsechno...narazenej disk o obrubnik, salam na boku gumy...to vyvazeni nesrovna...zkuste prohodit predni a zadni kola...popr. si pujcit kola od nekoho kdo to ma ok a zkusit...
Zkuste az za vama nikdo nepojede si parkrat poradne z ostra zabrzdit...klidne na max...kotouce by se meli srovnat...nesmite brzdit jako baby...musite poradne...celisti ten kotouc narovnaj kdyz je zahratej a ty lehky vibrace podrzej...
Jinak taky zalezi na gumach...vyvazeni kol neumi vsechno...narazenej disk o obrubnik, salam na boku gumy...to vyvazeni nesrovna...zkuste prohodit predni a zadni kola...popr. si pujcit kola od nekoho kdo to ma ok a zkusit...