Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
vrtule klimatizace E39, pleas help...
čus ...tak ten motorek se opravut neda pred tim motorkem je sada predradnej odporu test jek to zkusit tady nekdo v cervnu uz psal ja to tak zkousel....muze to byt vic veci napr ty odpory,pojistka,nebo nejaky rele....motor jsem resil z vrakace i s odporana byl sice v rozkrapane sahare za 1700kc novej je podstatne drassi ted je to v poho....marcus520
Marek520 píše:čus ...tak ten motorek se opravut neda pred tim motorkem je sada predradnej odporu test jek to zkusit tady nekdo v cervnu uz psal ja to tak zkousel....muze to byt vic veci napr ty odpory,pojistka,nebo nejaky rele....motor jsem resil z vrakace i s odporana byl sice v rozkrapane sahare za 1700kc novej je podstatne drassi ted je to v poho....marcus520
V E39 530i určitě nebudou odpory. Je tam novější typ s dvouma kablama.
Koupit novej je určitě nejlepší volba, ale ta cena...

čus..napsal jsem jenom co vim....ja mam 520ku 97 a dal jsem tam ten moturek z naftaku a pry to bylo mladsi auto...a to o te zkousce jsem cerpal tady s fora a byli tam i fotky...jestli potom montovali vetrak se dvema vyvody to nevim ale ja mam vyvody 4 a zanima neco..prej predradny odpory tusim ze jsou tam dva...marcus007
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: stř 07.05.2008 00:00
- Bydliště: Ostrava / Rychvald
- Kontaktovat uživatele:
Noo jaaaa mel kuciii podobnej problem. Nejprve jsem jezdil asi 2 mesice v lete bez toho motoru, az jsem si teda vsiml, ze nejede. Nejlepsi odpojit pripojku primo vedle rotoru a pripojovat k baterce, tak se otestuji vsechny 3 rychlosti, a jestli je chyba v motoru nebo odporech. Taakze cestoval domu za 4.000 starsi, ale funkcni. Po asi 3 hodinove vymene, kterou jsem magor provadel sam, bylo vse ok...ale za 2 mesice se odpaliil jeden odpor...coz znamena disfunkcnost 2 ze 3 rychlosti rotoru, a to je opet to same, jako by nesel vubec. Takze jsem koupil pres vrakoviste v brne uplne nove odpory, za 1.500,- CZK, a uprimne...funguje perfektne, ale ted v zime jsem zkusil jen tak z prdele v garazi to pustit, a zase to nejelo, roztocil jsem to rukou a uz ok.
Rikal jsem si, TOTALNI hovadina kupovat novej, ale ted se sam sebe ptam...CAS+VRTULE+ODPORY....nevyslo by to lepe fakt nove? Asi joooo...
Rikal jsem si, TOTALNI hovadina kupovat novej, ale ted se sam sebe ptam...CAS+VRTULE+ODPORY....nevyslo by to lepe fakt nove? Asi joooo...

Johnny05 píše:Noo jaaaa mel kuciii podobnej problem. Nejprve jsem jezdil asi 2 mesice v lete bez toho motoru, az jsem si teda vsiml, ze nejede. Nejlepsi odpojit pripojku primo vedle rotoru a pripojovat k baterce, tak se otestuji vsechny 3 rychlosti, a jestli je chyba v motoru nebo odporech. Taakze cestoval domu za 4.000 starsi, ale funkcni. Po asi 3 hodinove vymene, kterou jsem magor provadel sam, bylo vse ok...ale za 2 mesice se odpaliil jeden odpor...coz znamena disfunkcnost 2 ze 3 rychlosti rotoru, a to je opet to same, jako by nesel vubec. Takze jsem koupil pres vrakoviste v brne uplne nove odpory, za 1.500,- CZK, a uprimne...funguje perfektne, ale ted v zime jsem zkusil jen tak z prdele v garazi to pustit, a zase to nejelo, roztocil jsem to rukou a uz ok.
Rikal jsem si, TOTALNI hovadina kupovat novej, ale ted se sam sebe ptam...CAS+VRTULE+ODPORY....nevyslo by to lepe fakt nove? Asi joooo...
Taky jsem si to párkrát zkusil. Starší je loterie, někdy to vyjde někdy ne. Já jsem na to už starej někde něco losovat..... A ve finále ušetřit 1000,- Kč.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: stř 07.05.2008 00:00
- Bydliště: Ostrava / Rychvald
- Kontaktovat uživatele:
surfman55 píše:Johnny05 píše:Noo jaaaa mel kuciii podobnej problem. Nejprve jsem jezdil asi 2 mesice v lete bez toho motoru, az jsem si teda vsiml, ze nejede. Nejlepsi odpojit pripojku primo vedle rotoru a pripojovat k baterce, tak se otestuji vsechny 3 rychlosti, a jestli je chyba v motoru nebo odporech. Taakze cestoval domu za 4.000 starsi, ale funkcni. Po asi 3 hodinove vymene, kterou jsem magor provadel sam, bylo vse ok...ale za 2 mesice se odpaliil jeden odpor...coz znamena disfunkcnost 2 ze 3 rychlosti rotoru, a to je opet to same, jako by nesel vubec. Takze jsem koupil pres vrakoviste v brne uplne nove odpory, za 1.500,- CZK, a uprimne...funguje perfektne, ale ted v zime jsem zkusil jen tak z prdele v garazi to pustit, a zase to nejelo, roztocil jsem to rukou a uz ok.
Rikal jsem si, TOTALNI hovadina kupovat novej, ale ted se sam sebe ptam...CAS+VRTULE+ODPORY....nevyslo by to lepe fakt nove? Asi joooo...
noo ted uz to samozrejme vim!)))))
Taky jsem si to párkrát zkusil. Starší je loterie, někdy to vyjde někdy ne. Já jsem na to už starej někde něco losovat..... A ve finále ušetřit 1000,- Kč.
Susi píše:Marek520 píše:čus ...tak ten motorek se opravut neda pred tim motorkem je sada predradnej odporu test jek to zkusit tady nekdo v cervnu uz psal ja to tak zkousel....muze to byt vic veci napr ty odpory,pojistka,nebo nejaky rele....motor jsem resil z vrakace i s odporana byl sice v rozkrapane sahare za 1700kc novej je podstatne drassi ted je to v poho....marcus520
V E39 530i určitě nebudou odpory. Je tam novější typ s dvouma kablama.
Koupit novej je určitě nejlepší volba, ale ta cena...
Já mám 528 double rv 9/98 a odpory už tam taky nebyly, tady mění otáčky plynule. Nový stál snad 7 tisíc, nebo dokonce 9 (mám v tom zmatek) + práce- zdělat nárazník, světla atd. U E39 v podstatě klasická závada. Pikantní na tom je to, že když ta el vrtule nefunguje, tak si v horku může klima odfouknout, ale její přetlakový ventil v tělese kompresoru si už nemusí sednout a je poprdeli... Vyměnit zvlášť nejde
